Rozvody - vymena, servisy...

Příspěvekod erhart » pon led 09, 2006 10:44,0

to fidži

pokud je pískání při cca 2500 ot a více a mění se z otáčkami motoru, mohlo by to být turbodmychadlo.
Mondeo ST 220 (2004)
erhart
***
***
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon zář 12, 2005 6:49,0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod fidži » pon led 09, 2006 19:14,0

Píská to vlastně už od volnoběhu a nesleduju , že by se intenzita zvyšovala podle otáček.
Jo abych nezapomněl , dneska manželka projela auto a verdikt zní:pískání je stejné jako bylo.Takže výměna řemene nepomohla , budu se muset vrhnout na kladky.Jde to zvládnout doma v garáži?Nebo budu muset zkusit něco jiného?
CFC 050
Focus 1.8 TDDi Ghia,2001,kombi
Fiesta 1,25 16V,1998
Uživatelský avatar
fidži
*
*
 
Příspěvky: 35
Registrován: ned led 09, 2005 21:24,0
Bydliště: Střítež

Re: Rozvody

Příspěvekod Pupa » stř dub 05, 2006 9:43,0

Jaký servis bych ti doporučil nevím, ale vím jaký servis bych ti určitě ne jenom z mých zkušeností nedoporučil. Zdaleka se vyhýbej firmě Rangl Vlastimil – Jiří, DIESEL SERVICE, Žižkova 150, 391 01 Sezimovo Ústí 1. Po seřízení čerpadla a výměně rozvodového řemene a kladek mi při prvním projetí auta začal téct proudem olej z motoru v oblasti rozvodového řemene. Auto bylo nepojízdné, tak jsem si zaplatil odtahovou službu (2000 kč) a reklamoval jsem opravu. Po výměně těsnění, které jsem musel také zaplatit (900 kč), jsem ujel asi 300 km a začalo se ozývat šramocení od rozvodového řemene. Nechal si v jiném servisu sundat kryt rozvodů a tam jsem pro svůj údiv viděl řemen těsně před prasknutím poškozený tím, že pan Rangl nebo jeho zaměstnanci zapomněli utáhnout ozubené kolo od čerpadla, které vibrovalo a takto poškodilo řemen. Koupi a výměnu rozvodového řemene jsem si opět zaplatil (4200 kč) tentokrát u spolehlivého servisu. V současné době se snažím dokázat panu Ranglovi, že je odpovědný za tuto amatérskou práci co odvedl. Ještě perlička na závěr. Pan Rangl mi namontoval řemen s kladkami, který se používá pro jiný typ motoru. Rozdíl spočíval v napínacích kladkách.
Pupa
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř dub 05, 2006 8:57,0

Příspěvekod fukdes » pát dub 14, 2006 21:00,0

Zdravim vsetkych,zaujimalo by ma co je to za nalepka na tom plastovom kryte rozvodov.Je tam modro-bielo napísané QUALITY KONTROL O.K. FOR SHIPMENT.Mam tomu chapat ze boli rozvody uz vymenené ??? Nikdo mi to nevie potvrdit a v servise som s tym este nebol.
Auto mam dovezené z NL a pri kupe malo najazdene 180tisic km.
Focus 1.8 TDDi, 66kw,Kombi-Trend,r.v.2001
fukdes
*
*
 
Příspěvky: 10
Registrován: čtv lis 03, 2005 20:29,0
Bydliště: Martin/SK

Příspěvekod fidži » úte dub 18, 2006 18:34,0

Zdravím.Mám na všechny prosbu.Potřebuji vyměnit na napínací kladce klínového řemenu tu spodní rolnu , která sama o sobě fyzicky napíná řemen.Nechci tedy měnit celý napínák , ale jenom to plastové kolečko , ve kterém se mi už ozývá ložisko.Prý se , ale mění jenom celý napínák (cca 4 tis Kč).Máte s tím někdo nějaké skušenosti.Dík
CFC 050
Focus 1.8 TDDi Ghia,2001,kombi
Fiesta 1,25 16V,1998
Uživatelský avatar
fidži
*
*
 
Příspěvky: 35
Registrován: ned led 09, 2005 21:24,0
Bydliště: Střítež

Příspěvekod Bake » úte dub 18, 2006 22:27,0

[quote="fukdes"]Takových nálepek vytvořím do rána deset,když přitlačím na pilu i patnáct.Ne,bez ironie.Pokud máš auto dovezené z venku,je jenom na tobě,čemu budeš věřit.Za jednačtyřicet let života už věřím jenom sobě a proto doporučuji:Po koupi vozidla z bazaru vyměnit rozvody a motorový olej,i kdyby byla nálepkama polepená celá kapota.
Octavia 1.9TDi 2000
Mondeo 2.0 TDCi, 115k 2006 /služ/
Suzuki V-Strom 1000
Bake
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1195
Registrován: úte srp 16, 2005 21:25,0
Bydliště: ČR

Příspěvekod DR » úte dub 18, 2006 23:19,0

fidži: já ne, ale na předchozí stránce už ti erhart popisoval, jak to řeší.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod Pupa » pát dub 21, 2006 5:59,0

Měl jsem stejný problém. Napínací kladka s ložiskem se musí sundat a opatrně vymáčknout ložisko pod lisem aby se nepoškodil plast okolo ložiska. Nové ložisko mě stálo 70 kč. Ložisko se nalisuje a je hotovo. Rozměr ložiska si už bohužel nepamatuju.
Pupa
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř dub 05, 2006 8:57,0

Rozvody

Příspěvekod Růžička » pát dub 21, 2006 6:22,0

Neznáte někdo rozměr toho ložiska?
V zimě se mi při studeném motoru už taky ozývalo a raději bych ho měl připravené dřív, než začnu kuchat.
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod Forrest » pát dub 21, 2006 9:04,0

No já nevím, ale u MKI mi měnili kladku i s řemenem v AutoIn a mám pocit, že ta kladka byla do 1000,- Kč (nevím, jestli celou nebo jen ložisko, ale je definitivně po pískání), zkuste tam zavolat, ale 4ka je nějak moc.
CMC 291
MKIII 2.5 Duratec VE 04 ; MKIII 2.5 Duratec VE 01 ; MKII 2.0 Zetec 97 ; MKI 1.8 Zetec 96
Uživatelský avatar
Forrest
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 475
Registrován: úte čer 22, 2004 13:49,0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod fidži » pát dub 21, 2006 18:02,0

Těch 4 tis. je na 100%.Ale celý napínák.
Co se týče toho ložiska tak bych se bál poškození toho plastu.
Ale prosím Erharta jestli by si nevzpomněl na katalogové číslo toho dílu , které tam dává z benzínu.Nemůže to být např. 1114544?
CFC 050
Focus 1.8 TDDi Ghia,2001,kombi
Fiesta 1,25 16V,1998
Uživatelský avatar
fidži
*
*
 
Příspěvky: 35
Registrován: ned led 09, 2005 21:24,0
Bydliště: Střítež

Příspěvekod erhart » pát dub 21, 2006 20:06,0

fidži

Bingo
Mondeo ST 220 (2004)
erhart
***
***
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon zář 12, 2005 6:49,0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod fidži » pát dub 21, 2006 21:07,0

Jsem to ale pašák! :lol:
CFC 050
Focus 1.8 TDDi Ghia,2001,kombi
Fiesta 1,25 16V,1998
Uživatelský avatar
fidži
*
*
 
Příspěvky: 35
Registrován: ned led 09, 2005 21:24,0
Bydliště: Střítež

rozvody

Příspěvekod jani » úte dub 25, 2006 19:46,0

mne sa zase sekla vodiaca kladka klinového remeňa, vysypala sa z nej asi polovica guličiek z ložiska, kladka sa vyosila, sekla a pozdľžne rozdelila remeň napoly. Jedna polovica vo forme špagiet sa priebežne namotala na servo a kľukovku a druhá sa po čase roztrhla a vypadla. Cena kladky u elitu 1400,- u štangla 1200,- takže som kúpil nové ložisko za 60,- a kladka šlape. Aspoň som bol prinútený vymeniť aj rozvodový remeň, keďže je auto z NL bez servisky, a neviem koľko mal starý, no aspoň podľa kladky bol v norme (ako nový). Napínaciu kladku by som asi tiež nekupoval, keď je možné vymeniť len ložisko.
Focus combi 1.8 TDDi (66kW) 2000
Uživatelský avatar
jani
*
*
 
Příspěvky: 20
Registrován: čtv lis 10, 2005 22:26,0
Bydliště: Košice

Příspěvekod Milhaus67 » pát srp 25, 2006 4:56,0

Koupil jsem staršího Focuse 1.8 TDCi 85Kw. r.v. 2003. Ve Fordu mi řekli, že tam již není rozvodový řemen ale řetěz. Je to pravda?
Milhaus67
*
*
 
Příspěvky: 38
Registrován: ned srp 13, 2006 4:47,0

Příspěvekod Dali » pát srp 25, 2006 11:10,0

Ano.
CFC 005
Škoda Octavia III 1.6TDi, 85kW, 2018
Focus 1.6 Ghia, 1999, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Dali
****
****
 
Příspěvky: 223
Registrován: úte čer 29, 2004 11:26,0
Bydliště: okr. Brno venkov

Příspěvekod Bake » pát srp 25, 2006 11:18,0

Dali píše:Ano.
Ne!!Řetěz pohání čerpadlo,řemen od čerpadla vačku.Lhůta 150.000km,nebo deset let.Ten Ford by mě zajímal.
Octavia 1.9TDi 2000
Mondeo 2.0 TDCi, 115k 2006 /služ/
Suzuki V-Strom 1000
Bake
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1195
Registrován: úte srp 16, 2005 21:25,0
Bydliště: ČR

Příspěvekod Milhaus67 » pát srp 25, 2006 16:13,0

No tak ve Fordu i v jiném servise mi právě tvrdili opak. Řetězem je poháněná vačka a řemen je pouze na čerpadlo atd. Výměna řetězu 400 tis., řemen 150 tis. Dívali se i do počitače na model a je prý to tak. K poškození motoru při utržení řemenu prý nemůže dojít z důvodu,že tam je bezúdržbový rozvodový řetěz.

Myslím,že i něco takového psali na netu ale 100% si stále jistý nejsem.
Milhaus67
*
*
 
Příspěvky: 38
Registrován: ned srp 13, 2006 4:47,0

Příspěvekod Bake » pát srp 25, 2006 18:04,0

[quote="Milhaus67"]Jak myslíš,ale trvám na tom.Řemen od čerpadla k vačce,výměna každých 150.000/160.000/ dle servisního intervalu pravidelných prohlídek,a nebo 10 let.Jen za tento týden jsem napsal čtyři zakázky na rozvody na 1,8TDi.Tak si vyber,komu budeš věřit.A k poškození motoru určitě dojde,pokud se řemen přetrhne,klika i s písty se dál točí a vačka stojí a některé ventily jsou otevřeny.Prostě se to potká.
Octavia 1.9TDi 2000
Mondeo 2.0 TDCi, 115k 2006 /služ/
Suzuki V-Strom 1000
Bake
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1195
Registrován: úte srp 16, 2005 21:25,0
Bydliště: ČR

Čerpadlo pohání vačku?

Příspěvekod Dave69 » pát srp 25, 2006 18:24,0

To Bake: Podle mého mechanika (Ford Autohandel CB) jsou rozvody řetězové a řemen pouze na čerpadlo. Za jeho slova dám ruku do ohně, je to opravdový profík. Já to chápu přesně jak jsi napsal-od čeprpadla k vačce (a zase zpět). Pokud se teda točí klika, hýbe se i řetěz a s ním vačka. Řemen žene pumpu. Pokud prdne řemen, stojí pumpa, ale vačka ne. Jinak by muselo hnát vačku čerpadlo, což se mi zdá trochu divné.
Focus 1,8 TDDi Combi 66kW, 2003
Dave69
*
*
 
Příspěvky: 27
Registrován: ned úno 05, 2006 20:55,0
Bydliště: Ceske Budejovice

PředchozíDalší

Zpět na Focus - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník