Výfuk

Lidi katalyzator

Příspěvekod bruno banana » stř zář 10, 2008 18:21,0

Lidicky jsem tu zas s uspechem !!

Odesel me KATALYZATOR do vecnejch lovist:o))

Poradte kde koupit u nas levnej katak i druhovyrobu ci neoriginal..
diky za radu
Ford Focus 1.6 kombi, Zetec 74, r.v. 09/99, Ghia
Uživatelský avatar
bruno banana
*
*
 
Příspěvky: 19
Registrován: pon úno 12, 2007 16:18,0

jakej vyfuk na focuse??

Příspěvekod Veca » sob říj 25, 2008 3:57,0

Cus lidi nevite nejaky dobry stranky ze sportovnima vejfukama??Diky :D
Mondeo, 1.8 TD 65 kw, hatchback, r.v. 1994-tak uz neni.. :((
Veca
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: pon kvě 19, 2008 22:59,0

Příspěvekod Diabolic » pát led 08, 2010 11:15,0

jen bych dodal ze ke tomu novymu ND byste meli dostat prechod a vetsim prumeru ktery potom po uriznuti danyho dilu navlecete a stahnete sponama,lepsi nez neco varit - drivejsi koroze
Focus, 2.0 16V, 96kw, 3-door, r.v. 1999
Diabolic
*
*
 
Příspěvky: 10
Registrován: stř zář 30, 2009 18:14,0

Výfukové potrubí hned za motorem

Příspěvekod ufo » čtv črc 21, 2011 19:05,0

Ahoj všem, už nějakou dobu pozoruju že auto má menší výkon a při přidání plynu je takové líné. Měl jsem špatnou lambdu a jelikož jsem na to přišel trochu pozdě, musel jsem vyměnit i ten pružný kus a katalyzátor. Od té doby se mi stále nezdá zvuk motoru - je jakoby ještě někde byla díra, ale všechny díly výfuku pod autem jsou OK. Problém bude patrně s výfukovým potrubím hned za motorem. Nevím jak se to přesně jmenuje, ale je to ten díl za motorem, který vede z motoru dolů pod auto. Jo a v prostoru motoru jsou trochu cítit výfukové plyny. Nemáte někdo zkušenost co s tím může být? Žádná viditelná díra tam není, ale je tam hrozně špatný přístup - určitě to říct nemůžu. Může tam být třeba prasklina, nebo je tam nějaké těsnění? Předem díky za vaše rady.
Focus, 1,6 74, kombi, r.v. 2003, Turnier
ufo
Junior
Junior
 
Příspěvky: 6
Registrován: ned zář 13, 2009 22:15,0
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod MIS » pát črc 22, 2011 14:15,0

TO ufo : Ten díl se jmenuje "výfukové svody", slangově se tomu také říká parohy. Ano může v nich být trhlina a nebo může být poškozené těsnění. Pokud to předtím nedělalo, tak to mohlo vzniknout i při "násilné" montáži jiných částí výfuku. Ale některá auta na tyhle trhliny trpí, takže bych asi spíš nikoho nevinil. Tenhle díl je totiž poměrně dost tepelně namáhaný....
CMC810
Mondeo, 2.0TDCi 96kW, kombi, r.v. 2003, 6-speed, pneu 225/45/17 Galerie obrázků
dříve Mondeo, 1.8 16V, 82kW, hatchback, r.v.1994
MIS
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1111
Registrován: stř kvě 14, 2008 9:14,0

Výfukové potrubí hned za motorem (svody)

Příspěvekod ufo » pát črc 29, 2011 9:51,0

Závada odstraněna - díra na výfukových svodech opravdu byla a jelikož jsou svody z nerezu, tak že jsem to nechal zavařit nerezem (levnější než cca 6000,-Kč za nový díl). Dále mi vyměnili těsnění mezi blokem motoru a svody. Oprava celkem 960,-Kč. Samozřejmě ne u fordu.
Nikdy bych si nepomyslel jak velký vliv může mít tato závada na dobrou funkci motoru. Auto už není "líné" a necuká při rozjezdech a v nižších otáčkách. Tak že snad mám zase na chvíli pokoj.
Focus, 1,6 74, kombi, r.v. 2003, Turnier
ufo
Junior
Junior
 
Příspěvky: 6
Registrován: ned zář 13, 2009 22:15,0
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod odjinud » pon lis 07, 2011 13:56,0

Zdar,

před časem se mi rozsvítila na Focusu I. (1.6 benzín) kontrolka činnosti motoru. Nevím jestli to souvisí, ale ráno před tím jsem bral plnou nádrž u Globusu. Pak auto stálo cca půl dne a odpoledne se to po nastartování rozsvítilo.
Na radu znémho jsem to "zresetoval" odpojením baterie, pak jsem tam dal i dvě nádrže Shell V power a nic - pokaždý po odpojení baterky sice kontrolka zhasne, ale jakmile člověk vypne na čas motor, rozsvítí se znova.
Na dignostice pak zjistili vadnou lambdu.

Jakej další postup? Chápu že návštěva autorizáku a výměna obou lambd by byla nejjednodušší, no platit 4500Kč per lamda se mi fakt nechce... Jaká je alternativa?
Zkusit zjistit jaká sonda to je a vyměnit jen jednu?
Prej se tam dá dát nějaká univerzální od bosche asi za půlku ceny... máte s tím zkušenost?
Pokud bych tam dával tu neorigo, může zůstat ta druhá (ta funkční) origo?

Dále - co katalyzátor - může být špatný taky? Nerad bych aby mi ze servisu volali "pane, katalyzátor je taky výměnu, máme to udělat?" Co stojí kat a je nějaký neorigo?

Poslední věc - kam s tim jít? Napadlo mě, že by to mohla dělat nějaká firma, co se specializuje na výfuky, třeba Spei (mám je za rohem).

Předem díky za info.
odjinud
----------------

Focus I, 1.6/16V, 74kW, combi, 2002, Comfort plus
Uživatelský avatar
odjinud
*
*
 
Příspěvky: 47
Registrován: pát pro 03, 2010 10:52,0

Předchozí

Zpět na Focus - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků