Výfuk

Výfuk

Příspěvekod glider » pát kvě 14, 2004 15:14,0

V dohledné době budu muset měnit zadní díl výfuku na Focuse combi r.v.99. Máte nějaké zkušenosti s domácí montáží (je v tom nějaký problém nebo je to v pohodě ??), příp. můžete doporučit dobrého dodavatele v Praze a ookolí. Kolega z práce mi doporučil firmu, kterou naleznete na www.vyfuky.cz

glider
CFC 012
Ford S-MAX 1.8, 2008, 7-míst
Ford Focus 1.6 16V, 1999, combi
Uživatelský avatar
glider
***
***
 
Příspěvky: 120
Registrován: pon kvě 10, 2004 14:57,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod emjey » pát kvě 14, 2004 15:35,0

Mno, nedávno jsem se na to na rampě pod autem díval, mám sice 5dv hatchback a jiný motor,výfuky se tedy trochu liší, ale dle Etzolda je princip analogický. Pokud máš tedy stejně jako já ještě originální původní výfuk, tak od katalyzátoru až po koncový tlumič je výfuk v jednom kuse (= jeden celek), to znamená, že bys to musel v dělící rovině mezi středním a koncovým tlumičem uříznout a následně nový koncový tlumič nějakým vhodným způsobem napojit, např. svařit (svářečku každý doma nemá,že :D ). Takže pokud by ti to ta firma udělala, tak bych nerozmýšlel...
CFC 008
Ford Focus 1.8 TDDi (66 kW) Ghia, r.v. 2000, 5-dv. hatchback
Suzuki SX4 (88 kW) GLX 4x4, r.v. 2010 8-)
Uživatelský avatar
emjey
**
**
 
Příspěvky: 60
Registrován: pon bře 29, 2004 17:38,0
Bydliště: Most

Příspěvekod glider » pát kvě 14, 2004 15:41,0

Netuším jak je to u hatchbacku, ale u kombíka by měl jít koncový díl "normálně" oddělit a napojit - viz nákres z vyfuky.cz (díl č.154-371)

http://www.vyfuky.cz/auta.php3?z=17&jme ... &d=3495009

no nevím, zkusím ještě manuál
CFC 012
Ford S-MAX 1.8, 2008, 7-míst
Ford Focus 1.6 16V, 1999, combi
Uživatelský avatar
glider
***
***
 
Příspěvky: 120
Registrován: pon kvě 10, 2004 14:57,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Wally » pát kvě 14, 2004 15:45,0

Ty nákresy popisují náhr. díly, které jsou opravdu oddělené. Ale jestli máš na autě ještě původní výfuk z továrny, skoro jistě ho budeš mít vcelku ať se jedná o kombík nebo hatchback. Prostě se bude muset řezat...
CFC 003
Ford Focus 1.6 (100k) Ambiente, r.v. 2002, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Wally
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 137
Registrován: stř bře 10, 2004 12:42,0
Bydliště: Rokycansko

Příspěvekod emjey » pát kvě 14, 2004 16:05,0

No jo, ale to už není původní originál Ford, to na obrázku je to co kupuješ=náhradní díl ,teď jsem se znovu díval do knihy Jak na to ?: Ford Focus a opravdu tam u všech motorů je vyobrazen Ford výfuk vcelku.Samozřejmě vycházím z předpokladu, že máš původní originál výfuk,pokud ne, tak už bude rozdělen a montáž o to jednodušší. Jukni pod auto a zjistíš ...
PS. v manuálu nic nenajdeš

Wally:Thanx 8)
CFC 008
Ford Focus 1.8 TDDi (66 kW) Ghia, r.v. 2000, 5-dv. hatchback
Suzuki SX4 (88 kW) GLX 4x4, r.v. 2010 8-)
Uživatelský avatar
emjey
**
**
 
Příspěvky: 60
Registrován: pon bře 29, 2004 17:38,0
Bydliště: Most

Příspěvekod glider » pát kvě 14, 2004 16:09,0

Díky za info. Vypadá to, že je skutečně z jednoho dílu.
CFC 012
Ford S-MAX 1.8, 2008, 7-míst
Ford Focus 1.6 16V, 1999, combi
Uživatelský avatar
glider
***
***
 
Příspěvky: 120
Registrován: pon kvě 10, 2004 14:57,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Cybe » pát srp 06, 2004 8:07,0

Jojo, bohuzel nas to ceka vsechny. Takze, dostal jsem na vyber z techto vyrobcu (razeno podle udajne kvality):

* Eberspächer - jak napovida nazev, nemecky vyrobce, 80% svoji produkce vali jako prvovyrobu pro BMW (pry, kdybych mektal, tak me (p)opravte :)). Oba dily vyfuku (od katalyzatoru az do konce) prijdou na 11.000,- s DPH... Jeho nespornou vyhodou je, ze je kompletne nerez a to pry i vcetne vnitrku tlumicu. No, nevim :) Kazdopadne, je to na me moc drahe, takze mozna nekdy priste :)

* WALKER EXHAUST - no, bohuzel k dalsim vim jen ceny :) Takze tady prijde stredni dil zhruba na 2200,- a koncovy na 3100,-

* ROMAX - Stredni dil zhruba za 2260,- a koncovy na 2070,- (tady je zajimavy, ze jako jediny ma zadni dil levnejsi nez ostatni (asi usetrili na prepazkach :)) (nejsem si jistej, jestli to neni KOMAX, protoze co jsem hledal vyfuky ROMAX, tak ty jsou anticor a je na ne 7 let zaruka!!! za tyhle penize na tenhle asi sedm let nebude, trebas maji stejne vyfuky z ruznych materialu

* BOSAL - byl mi nedoporucen... mate nekdo nejake zkusenosti?


obecne lze rici, ze mi byly nedoporuceny vsechny od Eberspächer dolu :) Coz je logicke ;) Takze ja se ted rozhoduju mezi Walkerem a R(K)omaxem
CFC 0001
Ford Focus 1.6i 16V 74kW (100k) Trend, r.v. 1999, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Cybe
Náčelník CFC
Náčelník CFC
 
Příspěvky: 410
Registrován: čtv zář 04, 2003 7:57,0
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvekod petrsa » pát srp 06, 2004 8:42,0

to Cybe: BOSAL jsem kdysi použil na Vectru, ale rok po výměně jsem ji prodal, takže životnost nevím, ale po roce provozu povrch tlumiče nevypadal nic moc (přepážky podle zvuku držely) :( Stejně je na všechno minimálně 24 měsíců záruka, takže klidně levnější a když prorezne nebo vypadne přepážka, tak reklamovat :wink:
CMC 020 (Ford Mondeo Club)
Mondeo MkI 1.8 16V Ghia, 1995, combi - prodáno
Opel Omega Caravan CD, 2.5DT - R6 z Bavorska, 2000 + Peugeot 206, 1.9D XR Presence, 2001,
Uživatelský avatar
petrsa
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1972
Registrován: pát zář 05, 2003 7:59,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Kuba2k » pát srp 06, 2004 9:22,0

A co takhle original Ford:

predni - standard - 3 275 Kc
predni - economy - 2 822 Kc

zadni - standard - 4 972 Kc
zadni - economy - 2 822 Kc :roll:
CFC 0004
Mondeo, 1.8 TDCi, 92kW, 5dr, 2007, Titanium
Uživatelský avatar
Kuba2k
****
****
 
Příspěvky: 400
Registrován: čtv bře 25, 2004 23:57,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Cybe » pát srp 06, 2004 9:26,0

Jaky je rozdil mezi Standard a Economy? Bojim se, aby mi ve vysledku trebas ten Walker nevysel lip, nez Economy (na ten Standard bych asi uz nemel prachy :( )
CFC 0001
Ford Focus 1.6i 16V 74kW (100k) Trend, r.v. 1999, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Cybe
Náčelník CFC
Náčelník CFC
 
Příspěvky: 410
Registrován: čtv zář 04, 2003 7:57,0
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvekod Hanis » stř srp 11, 2004 18:28,0

Cybe píše:Jaky je rozdil mezi Standard a Economy? Bojim se, aby mi ve vysledku trebas ten Walker nevysel lip, nez Economy (na ten Standard bych asi uz nemel prachy :( )


Standart je výrobek pro prvovýrobu, tudíš pokud si koupíš nové auto bude s výfukem standart neboli "longlife" a economy je prostě z horšího materiálu a nevydrží tolik co standart. Je to jen cenová politika fordu a konkurence schopných cen.
Hanis
*
*
 
Příspěvky: 25
Registrován: pon črc 19, 2004 10:52,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Barbucha » pon srp 16, 2004 9:05,0

Cybe: ted jsem si nechal namontovat zadní díl economy výfuku u forda a je to walker :wink: pochybuju, že walker dělá několik kvalitativních kategorií s rozdílem 200

Bosal byl ten který jsem měnil a přestože zvenku vypadal v pohodě tak vnitřní příčky byly úplně rozsypané a měl jsem s tím docela problémy - viz. výfuk v sekci mondeo
CMC 269
Aktuální:
Galaxy 2,0 16V 107kW, 2008, Ghia
Mondeo 1,8 16V, 92kW, 2001, combi
Předchozí: Mondeo 1,8 16V Ghia, 6/1996, combi
Uživatelský avatar
Barbucha
***
***
 
Příspěvky: 136
Registrován: pon kvě 10, 2004 16:06,0
Bydliště: Jesenice

Příspěvekod stan » stř lis 10, 2004 16:18,0

dnes som sa pytal vo forde na vyfuk na focus-a standard a economy, cakal som ze mi odporucia standard kedze je drahsi, ale odporucili mi radsej economy-walker, vraj original z prvovyroby sa fordu vobec nevydaril a dost rezonuje (prepalene prepazky) ja mam na svojom 01´ 97t km a ten kovovy zvuk pocujem, pritom nie je prehrdzaveny. Zeby mali pravdu :?
stan
*
*
 
Příspěvky: 25
Registrován: pát říj 15, 2004 10:10,0

Příspěvekod Goldies » stř pro 01, 2004 0:27,0

No ja sem to vyresil tak, ze je uplne pryc a je po problemu :)

Ale jinak by to tusim nemel byt problem...
Focus Ghia, 1,6 benzit, hot-hatch, 2001
cca 120k komplet tuning...
Uživatelský avatar
Goldies
*
*
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř pro 01, 2004 0:17,0
Bydliště: BRNO CITY

Příspěvekod glider » stř dub 20, 2005 10:37,0

V autě mám celkem zachovalý původní výfuk, pouze poslední část s tlumičem je už řádně prorezlá. Na vyfuky.cz mi nabídli samostatnou výměnu (řezání) pouze této části. Výrobcem dílu je firma Walker.

Má někdo podobné zkušenosti s řezáním, příp. s díly Walker ? Je něco na co bych si měl dát pozor ? Díky za info.
CFC 012
Ford S-MAX 1.8, 2008, 7-míst
Ford Focus 1.6 16V, 1999, combi
Uživatelský avatar
glider
***
***
 
Příspěvky: 120
Registrován: pon kvě 10, 2004 14:57,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod deflepp » stř dub 20, 2005 11:23,0

Můj mechanik bere Walkery, nemá s nima problémy. Ale jiní zase tvrdí, že jsou to béčkové díly srovnatelné s levnějším originálem Ford (Ford prodává na Focuse levnější a dražší výfuk-reference může podat Cybe, který kupoval ten lepší).
CMC 002 + CFC 020
VW Golf Variant 2.0TDI Highline 11/2014 + VW Polo 1.2TSI Comfortline 10/2008
(dříve Ford Mondeo 1.8 16V Festival, 05/1999, hatchback resp. Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 05/1993, sedan)
Uživatelský avatar
deflepp
*****
*****
 
Příspěvky: 803
Registrován: pon zář 08, 2003 10:24,0
Bydliště: Vysoké Mýto

Příspěvekod Highpowwer » pát dub 22, 2005 16:49,0

a co kus plechu a COčko :lol:
CFC 183
Ford Focus 1.8 TDDi (90k) , r.v. 2001, 3-dv. hatchback
Highpowwer
Junior
Junior
 
Příspěvky: 9
Registrován: čtv dub 21, 2005 11:19,0
Bydliště: Hlinsko

Příspěvekod Cybe » pon dub 25, 2005 6:35,0

Pravda je, ze tam je zatim necely rok, ale neni ani po zime znat, ze by si z toho novy vyfuk neco delal. Dokonce na nem jeste porad drzi samolepka se seriovym cislem ;) najel sem s nim pravda asi 7000,- km, coz neni mnoho, ale kdyz auto vyjede z mycky, i vyfuk se jeste porad leskne. Myslim ze sem chybu neudelal, ale po 9ti mesicich je to asi jeste predcasny zaver ;)
CFC 0001
Ford Focus 1.6i 16V 74kW (100k) Trend, r.v. 1999, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Cybe
Náčelník CFC
Náčelník CFC
 
Příspěvky: 410
Registrován: čtv zář 04, 2003 7:57,0
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvekod Lukas » pon dub 25, 2005 9:41,0

Nechci strašit, ale v zimě mě opustil výfuk, tlumič byl stále pěkně lesklý a byla na něm čitelná samolepka se sériovým číslem a nápisem Walker. Ale trubky byly úplně hotový. Jak tam byl dlouho nevím.
CMC 388
Mondeo Mk IV, 09´ Kombi 2,2, TDCI, Titanium S
C - max 2010, 1,6i, Gen X
Mondeo Mk II, 97´ kombi 1,8i 16V, GLX
________________________________________
Škoda Fabia ´02 1,9 TDI 74 kw - Comfort :-) - služební
ex. Mondeo Mk II, 96´ kombi 1,8i 16V, Ghia, Mondeo Mk III, 06´ kombi 2,2 TDCI, Titanium X
Uživatelský avatar
Lukas
*****
*****
 
Příspěvky: 509
Registrován: čtv čer 17, 2004 14:56,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Frost » pon črc 18, 2005 15:14,0

Pro majitele 1.6 benzín r.v. 99-2002...kde máte lambdasondu? Viděl jsem vejfuk z 2003ky a měla ji až za katalyzatorem...já ji mám hned první věc za motorem!!
Ford Focus r.v. 2000, 1.6 16V Ghia
Frost
*
*
 
Příspěvky: 30
Registrován: čtv čer 30, 2005 7:56,0

Další

Zpět na Focus - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník