Zapalovací svíčky

Příspěvekod kutil » čtv lis 16, 2006 21:02,0

Ahoj, tak se ochladilo a motor začal zlobit. Dnes jsem nastartoval a motor se nechtěl roztočit, šel velmi pomalu do otáček. Po rozjetí motor nechtěl jít do otáček, musel jsem hodně šlapat na plyn, aby to vůbec jelo. Myslím si, že by to mohlo být svíčkama. Nemáte někdo podobnou zkušenost?

Motor neškube, jenom po sešlápnutí plynu nechce jít do otáček, musí se šlapat na plyn mnohem víc.

Pokud sešlápnu plyn na podlahu, tak se nakonec rozjede, ale jde ztěžka.
CMC 047
KIA Sportage 2.0CRDI 4WD (nejlepší dříč), Fiesta 1.25 r.v.2001 (držák), Mondeo Ghia+ 2.2TDCi kombi r.v. 2006 (už nemám), Mondeo Trend 1.8EFi kombi r.v.1999 MKII (už nemám)
Uživatelský avatar
kutil
*****
*****
 
Příspěvky: 586
Registrován: pát zář 05, 2003 10:02,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Ondra1 » ned bře 25, 2007 21:27,0

tak zase jedna skušenost navíc.... včera sem měnil svíčky, byli tam originál motorcrafty AZFS 22 C, ve fordu sem koupil ty samé ale označení AYFS 22 C , je v nich teda rozdíl v závitu..kdo to měnil ví o čem mluvím. Ale jako délka je stejná, tak sem je tam dal a funguje to :)
Focus, 1.6 zetec 74kw, Combi, r.v. 1999, Ambiente
Ondra1
Junior
Junior
 
Příspěvky: 6
Registrován: ned úno 25, 2007 2:19,0

Příspěvekod svobi » ned zář 16, 2007 9:54,0

Ahoj chci se zeptat jestli mi někdo pomůže poradit jaké žhavící svíčky patří do focuse 1.8 tdci 74 kw.Nikdy před tím jsem diesla neměl ta knevím díky jarek.
focus, 1.8tdci 74, combi, r.v. 2004, feda1
svobi
*
*
 
Příspěvky: 23
Registrován: čtv zář 13, 2007 16:24,0
Bydliště: ostrava

Příspěvekod svobi » ned zář 30, 2007 19:31,0

Ahoj tak jsem se konečně dostal k tomu abych změřil tu elektriku a na svíčky mi jde kolem 10v a když zkusím kolik je v době žhavení na baterce tak mi to ukazuje 11-12 voltu.
focus, 1.8tdci 74, combi, r.v. 2004, feda1
svobi
*
*
 
Příspěvky: 23
Registrován: čtv zář 13, 2007 16:24,0
Bydliště: ostrava

Příspěvekod svobi » pon říj 01, 2007 19:12,0

Tak jsem dnes byl ve Fordu a tam mi řekly že to je setrvačník ta příčina těch startu.Nebo že by to ještě mohlo být čidlo co je na setrvačníku a cena? POUHÝCH 25000KČ.
focus, 1.8tdci 74, combi, r.v. 2004, feda1
svobi
*
*
 
Příspěvky: 23
Registrován: čtv zář 13, 2007 16:24,0
Bydliště: ostrava

svíčky

Příspěvekod stanIP » úte dub 22, 2008 13:07,0

Ahojte všeci, mam FF už přes dva roky. Před zimou jsem měnil civku zapalování (na způsob rozdělovače) a svíčky, dostal jsem typ na DENSO IRIDIUM. A od te doby, když chci prudce sešlapnout plynový pedál tak: nejdřiv jak kdyby to chtělo zdechnout a pak to vystřeli. (jak kdyby se to zbrchá). Neměli jste s tim někdo podobný problem.
Předem děkuji za reakci.
Focus, 1.8l 16v zetec 85kw, 5-dv. hatchback, r.v. 1998,
stanIP
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: ned dub 20, 2008 2:21,0
Bydliště: Zlínský kraj

Příspěvekod Don » úte dub 22, 2008 13:26,0

Já bych se vrátil ke svíčkám Motorcraft. Focus je na svíčky docela háklivej. V 1.8 by měly být svíčky Motorcraft AYFS 22PP 1. Přesný typ, jaký potřebuješ pro svého FF ti řeknou ve Fordu podle VIN. Na 1.6 mě stojí jedna svíčka okolo 110 Kč.
CFC 271
Ford Focus 1.6 16V (100k) Ambiente r.v. 2001, 4 dv. sedan
Uživatelský avatar
Don
***
***
 
Příspěvky: 106
Registrován: úte črc 04, 2006 18:02,0
Bydliště: Jizerské hory

Příspěvekod stanIP » úte dub 22, 2008 18:01,0

diky za radu skusim to :wink:
Focus, 1.8l 16v zetec 85kw, 5-dv. hatchback, r.v. 1998,
stanIP
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: ned dub 20, 2008 2:21,0
Bydliště: Zlínský kraj

Žhavící svíčky - C-max

Příspěvekod tool11 » pon čer 02, 2008 21:08,0

Zdravím..

nenašel by se postup výměny žhavících svíček u C-Maxu,
něco ve smyslu jak na to ?

třeba i na Focuse II


předem všem díky
Ford Focus C-max
tool11
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: pon kvě 05, 2008 10:29,0

Příspěvekod Dux » stř lis 12, 2008 15:32,0

Tak mi můj Focusek začal jezdit na 3 válce.Vyměnil jsem svíčky,proměřil kabely ke svíčkám a stále na 3 válce.Zjistil jsem,že mi nejde jiskra na 4 svíčku.Nevíte,na co se podívat? U starých aut byl rozdělovač,ale dneska?
CFC 098
Ford Focus 1.6 (100k) Ambiente, r.v. 1999, 5-dv. hatchback
Dux
*
*
 
Příspěvky: 33
Registrován: pon pro 27, 2004 15:54,0
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Profesor » stř lis 12, 2008 19:08,0

:arrow: Dux: Pokud jsou kabely opravdu v pořádku, tak je to upálený vývod cívky. Ta cívka je dělená na dva okruhy které pálí na střídačku.
FOCUS, 1,6 74kW, Hatchback, r.v. 2006, TREND + / climatronic / SPDS / K&N - in box / Morel / BTHF - voice control cz /
CITROEN SAXO 1,1 / 44kW ? / 2003 - NOVEJ - jako správnej citron ŽLUTEJ - výměna za Peugeot Biper - pojízdná dílna/
Vše pryč nahrazeno KUGA 1,6 STline - úpravy probíhají
Uživatelský avatar
Profesor
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1443
Registrován: úte dub 03, 2007 14:35,0
Bydliště: PRAHA 10

Příspěvekod DR » stř lis 12, 2008 19:09,0

Dux: vadný kabel nebo svíčka, nebo konektor pro kabel v cívce. Protože u focuse pálí současně vždycky dvě svíčky, (jedna normálně, druhá do výfukové fáze). kdybys měl vadnou cívku, jel bys jen na 2 válce. Tady máš schema z mondea, focus to má stejně http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?p=41018#41018
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod Dux » stř lis 12, 2008 19:46,0

To,že pálí vždy dvě svíčky současně jsem se už taky dozvěděl.Vždy 1-4 a 2-3.Jenomže mi nejde jenom čtyřka.Tak to asi fakt vypadá na ten upálený kontakt na cívce.Budu na to muset kouknout.Dík za informace
CFC 098
Ford Focus 1.6 (100k) Ambiente, r.v. 1999, 5-dv. hatchback
Dux
*
*
 
Příspěvky: 33
Registrován: pon pro 27, 2004 15:54,0
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Profesor » stř lis 12, 2008 21:43,0

:arrow: Dux: Ty kabely si jenom proměřoval, nebo prohodil nepálící (i s kabelem) na pálící svíčku :?: to že je kabel průchozí neznamená že je v pořádku. :idea:
FOCUS, 1,6 74kW, Hatchback, r.v. 2006, TREND + / climatronic / SPDS / K&N - in box / Morel / BTHF - voice control cz /
CITROEN SAXO 1,1 / 44kW ? / 2003 - NOVEJ - jako správnej citron ŽLUTEJ - výměna za Peugeot Biper - pojízdná dílna/
Vše pryč nahrazeno KUGA 1,6 STline - úpravy probíhají
Uživatelský avatar
Profesor
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1443
Registrován: úte dub 03, 2007 14:35,0
Bydliště: PRAHA 10

Příspěvekod Dux » čtv lis 13, 2008 15:27,0

Profesor: Jenom jsem je měřil ohmicky.Všechny měly od 3 Kohmů-6 Kohmů samozřejmě podle délky.
CFC 098
Ford Focus 1.6 (100k) Ambiente, r.v. 1999, 5-dv. hatchback
Dux
*
*
 
Příspěvky: 33
Registrován: pon pro 27, 2004 15:54,0
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod petrsa » čtv lis 13, 2008 16:20,0

Zapalovací kabel je chyták i na servisní techniky. Chce to osciloskop a ještě data umět vyhodnotit
CMC 020 (Ford Mondeo Club)
Mondeo MkI 1.8 16V Ghia, 1995, combi - prodáno
Opel Omega Caravan CD, 2.5DT - R6 z Bavorska, 2000 + Peugeot 206, 1.9D XR Presence, 2001,
Uživatelský avatar
petrsa
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1972
Registrován: pát zář 05, 2003 7:59,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod michal_smsmsm » čtv lis 13, 2008 17:04,0

jedna trochu OT.. zajimavy ja at meril kdykoli jakykoli kabely tak mi to nikdy nic neukazovalo :-o) je to rukama? nebo merakem? (obyc. multimetr)
Mondeo kombi r.v. 95, 2.0 16V Ghia
michal_smsmsm
**
**
 
Příspěvky: 95
Registrován: stř čer 21, 2006 12:04,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod hajndlis » čtv lis 13, 2008 19:41,0

Já měl podobný problém.Praskl vysokonapěťový rozdělovací modul, potom co se do něj za deště dostala voda, běžel na tři. Nový modul od Forda stál 2.660,-kč bez daně. :roll:
CFC 0996
Ford Focus 1.6i 16V 74kW (100k) Comfort, r.v. 1999, Combi
Uživatelský avatar
hajndlis
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: sob dub 19, 2008 16:41,0
Bydliště: Most

Svíčky

Příspěvekod racer » úte lis 03, 2009 17:16,0

Dobrý den,
mám Focuse z USA, r.v. 2002, automat s 2l benzinovým motorem. Najeto asi 70000 km. Při kontrole svíček jsem zjistil, že mám od výrobce namontovány 2 druhy: 1 a 3 válec má Motorcraft Platinum AGSF 34 E s modrou tečkou a 2 a 4 válec Motorcraft Platinum AGSF 34 EG s červenou tečkou. Je to možné? Motor jede bez problému, svíčky vypadají jako nové.
Mám je vyměnit nebo vydrží ještě dál? Mám hledat zase tyto 2 druhy - dají se vůbec sehnat a nebo se tam dají dát nějaké jiné?
Děkuji předem za vaše rady.
Vašek
Focus, 2.0 86 kW sedan, r.v. 2002, dovoz USA
Puma 1,7
Uživatelský avatar
racer
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv srp 16, 2007 22:46,0

Příspěvekod nik » úte lis 03, 2009 19:37,0

Jestli motor jede v pořádku neškube tak bych to neřešil.A myslím až to budeš jednou měnit tak tam dej určitě motocraft ale jednu značku podle mě by to nemělo mít vliv žádný.
Mondeo, 2.5 6V 125, Sedan, r.v. 1995, Ghia
nik
**
**
 
Příspěvky: 87
Registrován: pát kvě 29, 2009 19:50,0
Bydliště: Karviná

PředchozíDalší

Zpět na Focus - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník