Problém se startováním

Problém se startováním

Příspěvekod PM » úte úno 10, 2004 0:03,0

Mám Focus combi 1.8 TDi (12/99) a motor nemůžu nastartovat. Něco se stalo, auto stálo ani ne 2 dny, předtím bylo všechno v pohodě, teď točím startérem, ale nechytne to. Žhavení je v pořádku, baterka taky, filtr nafty nový, zamrzlé to není. Vypadá to, že čerpadlo dává málo nafty (malý tlak), ale nevěřím, že by to mohlo takhle samo a najednou odejít. Nemá někdo podobnou zkušenost? Díky.
PM
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon úno 09, 2004 23:49,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Pavel Malý » úte úno 10, 2004 10:45,0

Při zapnutém zapalování by mělo být na cívce el.mag.ventilu na vstřik. čerpadle napětí. Je tam?
CMC 090
Ford Mondeo 1,8 TD Combi CLX - 1997 - PRODÁNO 7/2007, Citroen Xsara 1,8i-automat, 1998, od 8/2007 VW Passat 1,9 TDI 96kW, 6-ti kvalt - prodáno 12/2010
S-MAX 1,8 TDCi 92kW, 2007, od 12/2010
Pavel Malý
**
**
 
Příspěvky: 79
Registrován: pát lis 14, 2003 15:52,0
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvekod PM » úte úno 10, 2004 12:38,0

Pavel Malý píše:Při zapnutém zapalování by mělo být na cívce el.mag.ventilu na vstřik. čerpadle napětí. Je tam?


Pravděpodobně tam je, protože to nějakou naftu dává. Ale pro jistotu to prověřím. Dík.
PM
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon úno 09, 2004 23:49,0
Bydliště: Praha

Problém s volnoběhem

Příspěvekod Juráč » pon pro 13, 2004 14:35,0

Vyskytl se mi problém. Po nastartování studeného motoru nejsou otáčky
motoru nad 1000, ale motor točí jako nahřátý, tudíž okolo 800ot. Kvůli
tomu zhasíná a tento stav trvá dokud se motor nezahřeje. Jinak jede normálně. Ford Focus 1.6 16V benzin. Najeto 16000km. Prosím poraďte.
Děkuji.
Ford Focus 1.6 16V COMFORT r.v. 12/2002
hatchback
Juráč
Junior
Junior
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon pro 13, 2004 13:11,0
Bydliště: Boskovice

Příspěvekod Goldies » úte pro 14, 2004 22:54,0

Nevim cim to je, ale dela me to taky...
Focus Ghia, 1,6 benzit, hot-hatch, 2001
cca 120k komplet tuning...
Uživatelský avatar
Goldies
*
*
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř pro 01, 2004 0:17,0
Bydliště: BRNO CITY

Příspěvekod Juráč » stř pro 15, 2004 13:38,0

Původně jsem si myslel, že jsem vzal u Globusu špatný benzin. Pak jsem
natankoval 98 okt. Dělá to však stále. Mám podezření na čidlo teploty mo-
toru. Každopádně jedu na diagnostiku, příští týden. Potom dám vědět.
Ford Focus 1.6 16V COMFORT r.v. 12/2002
hatchback
Juráč
Junior
Junior
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon pro 13, 2004 13:11,0
Bydliště: Boskovice

Konečně opravený volnoběh za studena.

Příspěvekod Juráč » úte led 04, 2005 11:00,0

Tak jsem před vánocemi navštívil diagnostiku. Závada byla identifikována
jako vadný volnoběžný ventil. Protože stojí okolo 4500 Kč, tak mě ho prý
jen vyčistili a údajně zkontrolovali svíčky a upravili odtrh. Přijel jsem domů a ráno opět jako by se nic nestalo... Vymontoval jsem si trysku sám
promazal WD 40 a začala fungovat. Celé vánoce každý den jezdím a vše v pořádku. Podotýkám, že v autorizovaném servisu jsem zaplatil 1800Kč.
A prý je to už několikátý případ- teď v zimě. Zatím zdar Juráč
Ford Focus 1.6 16V COMFORT r.v. 12/2002
hatchback
Juráč
Junior
Junior
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon pro 13, 2004 13:11,0
Bydliště: Boskovice

Zvláštní zvuk při startování studeného motoru

Příspěvekod panjo » ned bře 06, 2005 23:18,0

Prošel jsem si všechny dosavadní příspěvky, ale nikde jsem se s něčím podobným nesetkal, tedy mám 1,6 benzin 2002/focus/, je to vůz z D, málo najeto, odhad tak 30-40t km, píší 18t.km, sám tomu moc nevěřím,ale k věci, teď v mrazech je při prvním ranním startu slyšet jakoby takové zřetelné zasysečení, či zavrzání v motoru, motor ochotně naskočí, více žádný problém, jinak celý den pak starty zcela normální. Též starty při minus 14 v pohodě, až na ten cizí zvuk co jde z motoru. Stejné je to i při prvním ranním startu kdy je kolem nuly. Nevíte co to může být? Jeden názor byl, že to dělá pastorek startéru, ale proč to nevím...
Naposledy upravil panjo dne úte bře 08, 2005 21:22,0, celkově upraveno 1
panjo
*
*
 
Příspěvky: 12
Registrován: ned bře 06, 2005 22:59,0

Příspěvekod Cybe » pon bře 07, 2005 10:39,0

Moc neporadim, jen pridam svoji zkusenost... obcas (ale dela to i v lete, takze to neni zpusobeny mrazem) po rannim startu nez se zahreje motor je slyset jak kdesi v motoru tece nejaka kapalina (zni to podobne, jako kdyz sedite na zachode v panelaku a nekdo o par pater vejs splachne) :) Koukal sem pod auto, ale ven nic nevytece :)
CFC 0001
Ford Focus 1.6i 16V 74kW (100k) Trend, r.v. 1999, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Cybe
Náčelník CFC
Náčelník CFC
 
Příspěvky: 410
Registrován: čtv zář 04, 2003 7:57,0
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Zimní starty

Příspěvekod jindra » pon bře 14, 2005 8:54,0

Když je v zimě větší mráz -8 a méně blbě mi auto startuje. Musím dlouho točit než chytne. Svíčky mám v pořádku. V návodu píšou že v zimně může start trvat až 30 sekund. Je to tak? Nebo je chyba v mym autě? Dík Jindra
Ford Focus 1,8TDDi Ghia r.v.10/2000
jindra
**
**
 
Příspěvky: 65
Registrován: pon bře 14, 2005 8:47,0
Bydliště: Strakonicko

Problém startování teplého motoru

Příspěvekod Tomáš Mádr » stř dub 27, 2005 21:26,0

Mám drobný problém. Při startování teplého motoru se mu moc nechce a je potřeba ho déle točit. Nedělá to když je studený, nebo naopak horký (tj. cca 5minut po vypnutí). Byl jsem s tím na diagnostice a našli dvě závady: P0404 - to byla vypadlá hadička podtlaku k EGR ventilu a dále P0167 Chyba časování paliva, nahlášená FIP (fuel injection pump - vstřikovací čerpadlo). U toho si už nevěděli rady, prý jenom vyndat čerpadlo a nechat seřídit na stolici.
Báječná fordí diagnostika k tomu píše tyto možnosti:
1. Statické časování čerpadla bylo po výměně nesprávně nastavené.
2. Vzduch v palivovém systému.
3. Ucpané, zkroucené a zmačknuté palivové vedení.
a nějaké další ve spojení s dalšími chybovými hláškami.
Bod 2. a 3. bych vyloučil, auto bez problémů jede 180km/h a i víc.
K bodu 1. mě napadá že to může být způsobeno nepřesným seřízení po výmeně rovodů (provedeno 10/2004).

Chci se zeptat, zda někdo nemáte nějakou zkušenost s tímto problémem. Ona samotná diagnostika se po půl hodině zvrhla ve školení, kdy jsem mechanikům vysvětloval, jak by to auto vlastně mělo fungovat. Ke cti jim slouží že to byli učni a chápali docela rychle. Přesto bych očekával, že v autorizovaném servisu budou mít někoho, kdo té elektrice aspoň trochu rozumí.

Madtom
CFC 030
Focus 1.8TDDi Ghia, 2000, kombi, black
Tomáš Mádr
*
*
 
Příspěvky: 25
Registrován: ned srp 15, 2004 21:24,0
Bydliště: Olomouc

Startování

Příspěvekod penca » čtv dub 28, 2005 21:41,0

Zdravím všechny,měl jsem tento problém(mám?):ráno při startování auta otočení klíče v zapalování startér cca 2 vteřiny točil pak nic,na otáčkoměru naskočil volnoběh(motor ale neběžel)kontrolka žhavení blikala.Pětkrát jsem to zkoušel pořád to samé,na pošesté motor chytnul a od té doby běží normálně.Byl jsem na diagnostice,tam mechanik vyčetl 5 chybových hlášení a všechny od čerpadla.Nijak víc to nekomentoval,protože auto momentálně startuje normálně.Od té doby už si nejsem tak zcela jistý spolehlivostí.Neměl někdo podobný problém?Díky za Vaše názory.Focus trend 1,8TDDi r.v.8/2000 45000km
Focus Trend 1.8 TDDi Combi 8/2000
penca
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon dub 18, 2005 20:52,0

Příspěvekod Bertik » pát zář 09, 2005 8:20,0

Chtěl bych se zeptat.. známý na Focuse TDDI asi 99 rok. Dojel a pak už nenastartoval. Motor prý točí dobře, ale ani ťuk. Nějaký kámoš se mu dival na naftu a ta tam údajně jde, ale nepodařilo se mi zjistit kam. Myslím si, že by mohl být problém na el.mag. ventilu (nebo tak nějak), ale nevím kde ho hledat. Na Mondeu jsou dva "něco" a taky nevím který to je :oops: :oops: Díky za radu..
CMC 445
Mondeo kombi MK II, vínová metla, 97, 1.8TD-ex
Mondeo kombi MK III, vínová metla 05, 2.0TDCI, 85 kw
Uživatelský avatar
Bertik
**
**
 
Příspěvky: 53
Registrován: pon led 31, 2005 21:27,0
Bydliště: okr. Zlín

Příspěvekod BALU » pát zář 23, 2005 7:31,0

To: Panjo
Zdravim mam podobne auto,najeto 30tis a zda se,ze mame podobnej problem.Ne pokazde,ale obcas se mi pri ranim startu ozve po naskoceni motoru takove "hlasite sasyceni" ci zadrhnuti. Tezko ten zvuk popsat,nebo urcit.Ptal jsem se par lidi,ale zatim se s tim nikdo nesetkal.
CFC 180
Ford Focus kombi 1,6i 16V 2002..
BALU
*
*
 
Příspěvky: 39
Registrován: pát dub 08, 2005 7:11,0
Bydliště: Plzeň

Problém se startováním vyřešen

Příspěvekod Tomáš Mádr » pon říj 03, 2005 20:10,0

Tak mi to nedalo a v pátek jsem vyndal a následně rozebral startér (cca 20minut práce i se zvedáním auta) a nestačil jsem se divit. Že jsem utrhl jeden ze šroubů, no jo, železo a hliník se nikdy neměli rády, ale že budou totálně vyběhnutá kluzná ložiska rotoru, to jsem nečekal. Následovala jejich výměna a osoustružení kolektoru. Pokud bych to celé mě platit, tak do 1000Kč s velkou rezervou, protože jsem to dělal sám, tak cca 3hodiny zábavy. Tímto chci ostatní varovat, to že se při startování motor otáčí pomalu a to i když je teplý, nemusí být špatný akumulátor, ale odcházející startér. Doporučuji rychlou kontrolu, protože oprava nemusí být složitá a ani drahá a cena nového startéru není malá.
CFC 030
Focus 1.8TDDi Ghia, 2000, kombi, black
Tomáš Mádr
*
*
 
Příspěvky: 25
Registrován: ned srp 15, 2004 21:24,0
Bydliště: Olomouc

Problém se startováním

Příspěvekod Růžička » úte říj 04, 2005 6:24,0

Ta kluzná ložiska jsi taky vyráběl, nebo jsou dostupná jako náhradní díl?
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Kluzná ložiska do startéru

Příspěvekod Tomáš Mádr » úte říj 04, 2005 6:59,0

Dají se sehnat jako náhradní díl, jsou dvě a cena za každé je max. 50Kč. Já jsem použil od fy. Cargo, dělají náhradní díly na alternátory, startéry a podobně.
CFC 030
Focus 1.8TDDi Ghia, 2000, kombi, black
Tomáš Mádr
*
*
 
Příspěvky: 25
Registrován: ned srp 15, 2004 21:24,0
Bydliště: Olomouc

Zavzdušnění palivové soustavy

Příspěvekod Chose » sob pro 31, 2005 11:10,0

Mám takový problém.Mám Focus 1.8TDDi r.v.99 a při výměně palivového filtru se zavzdušnila palivová soustava.Poraďte prosím někdo jak to odvzdušnit.Musel jsem to dát do servisu,kde to udělali.Prý se to musí nějak tlačit kompresorem od nádrže :o .Což je dost divný.Jde o to co s tím,když by došla třeba nafta na cestě.I to se může stát. :oops: Tak Vám děkuju.
Focus 1.8 TDDi Combi 6/1999
Chose
*
*
 
Příspěvky: 11
Registrován: pát pro 30, 2005 12:56,0

Příspěvekod rallyfan » sob pro 31, 2005 16:22,0

For Chose:odvzdušnění není složité,ale jak prokoho.
Takže odšroubuješ převléčné matice vstříkovacích potrubí od vstřikovacích trisek a od vstřikovacího čerpadla.Po každém povoílení by jsi měl dát nové vstřikovací potrubí.
Pak zapneš startér a točíš dokud ti z tama nezačne vytekat nafta souvislím proudem a hlavně bez bublinek.
Tod vše,pak to akorát dotáhněš a jeto.
__________________________
Ford focus r.v.99 2.0i 16V Trend
Uživatelský avatar
rallyfan
*
*
 
Příspěvky: 33
Registrován: úte pro 13, 2005 23:06,0
Bydliště: Zlín

Zavzdušnění palivové soustavy

Příspěvekod Chose » sob pro 31, 2005 18:29,0

rallyfan: Tak to máš sice pravdu.Takhle to popisujou i v "Jak na to" :?: Ale to se ovzdušňuje vysokotlaký potrubí(sekundár).Ale jak to udělat když není nafta v palivovém filtru.Je tam přeci el.čerpadlo a když je na suchu,tak co?Alespoň tak mi to vysvětloval servisák :o .Tak teď jak to je??????? :?:Jinak přeji všem Štastný Nový rok a žádný trable s FORDEM :lol:
Focus 1.8 TDDi Combi 6/1999
Chose
*
*
 
Příspěvky: 11
Registrován: pát pro 30, 2005 12:56,0

Další

Zpět na Focus - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník