TDDi + TDCi

Příspěvekod štíreček » pát dub 18, 2008 19:30,0

Tady u nás ty 1,6 vozí, mají najeto kolem 40-60tis v ceně kolem 300-350tis dle výbavy a s kompletním servisem. Jenže problém je, že jsou hned pryč a jestli nejsi místní, tak to neuhlídáš. Jestli má nebo nemá filtr to už jsem nestudoval.
Ford C-max 1,6TDCI 80kW DPF 2008 Obrázek
http://stirecek.rajce.idnes.cz/Novy_For ... DCI_sport/
http://moje.auto.cz/stirecek1/ford-c-max-1.html
Ford focus, 1,8TDDI 66kW, combi, r.v. 28.11.2002, provoz 2003,trend. - protiúčet 2009
Ford escort 1,8d combi r.v.1993-prodáno 2005
Uživatelský avatar
štíreček
****
****
 
Příspěvky: 424
Registrován: čtv pro 27, 2007 22:26,0
Bydliště: Hodonín

Příspěvekod DR » pát dub 18, 2008 19:57,0

ryan: tak si nech dovézt něco přímo na objednávku, zdaleka ne všechny 1.6 TDCi mají DPF. Že je filtr pevných části jen pro zlost souhlas, ale dá se s tím žít, jen to chce jezdit spíš delší trasy a trochu svižně. Pak o tom filtru ani nevíš. Jinak když jsem dal na tipcars.cz vyhledat naftové focusy 1.6 z roku 2005, vypadlo skoro 150 aut, od nějakých 240 do 340tiscíc Kč. I z toho už by se IMHO dalo něco vybrat.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod ryan » pát dub 18, 2008 22:39,0

jj, sleduju to, vyjede jich hodně ale 1.6 80 kw zas tak moc není oproti třeba 1.8, ale vybírat se dá. Děkuju všem za příspěvky, sem rád že nebyla zatim žádná negatativní odpověď, pokud ještě někdo budete k tomu něco mít, šup sem s tim :D
Uvažuji o: Focus II 1.6tdci
ryan
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte dub 15, 2008 10:31,0

MOC Kouřííí

Příspěvekod Faantoom » ned dub 20, 2008 20:18,0

Poradí mi, mě jako lajkoj.. Když nastartuji auto rozjedu se a potom pri jizde pokazde kdyz pridam plyn, tak auto poradne kouri.. mam najeto 166tis.. koupil jsem ho z italie pred 14 dny jedna se o TDDi 1.8.. koukal jse do nadobky na vodu a zda se mi ze ta nadobka je zevnitr cerna.. sahal jsem do nadobky ale na prstech jsem mel lekce mastnou cistou vodu.. zadny olej.. co mam delat.. co me ceka?? dekuji
Focus, 1,8TDDI 66, Combi, r.v. 2000, Klimatizace
Faantoom
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: pát dub 11, 2008 23:32,0

Příspěvekod nici » stř dub 30, 2008 19:09,0

Ja mám takýto probléms tdci:
Prečítal som si celé fórum ohľadom výpadkov výkonu, šklbania motora, vynechávania a pod., kde som sa veľa dočítal najmä o benzínových motoroch, kde boli i konkrétne riešenia /cievka, sviečky, káble../ k naftovým motorom boli len hypotetické odpovede bez riešenia tohoto problému, ale príspevok toho, komu by sa tento problém podaril dokonale odstrániť chýba /aspoň mne sa ho nepodarilo nájsť, tak ak som ho niekde prehliadol tak sorry/:

Ak je motor studený/ stojí aspoň 10 hodín/ pri jazde začne v nízkych otáčkach /1500-1800/ , akoby vynechávať. Po jeho slabom zahriatí /asi po 1000 metroch/ toto cukanie ustane a motor ide normálne. Bol som na diagnostike, vymenil som pre istotu palivový filter/ aj keď ten predtým mal len asi 10.000 km/ avšak na diagnostike žiadna chyba a po výmene filtra bezo zmeny. Studený cuká. Motor bezchybne naštartuje, chod je po štarte pravidelný.
Ak vie niekto poradiť budem vďačný. Díky.
Focus, tdci 74, hatchback, r.v. 2003, tr
nici
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: ned dub 27, 2008 10:08,0

Focus Tddi

Příspěvekod Pavel 70 » pát kvě 09, 2008 21:25,0

Zdravím,potřebuju poradit,máme v rodině Focuse v naftě-1.8TDdi 66kw,rv 1999.a o co jde,matka s ním jela po dálnici,najednou se rozsvítilo žhavení,tak chvíli jela ,něco tam cvaklo ,tak radši zastavila a vypla motor,pak jsem dojel já a zkoušel jsem to a nic,tak jsem zavolal odtahovku,a nechal to odtáhnout do Ford Bospor MB,tam to napíchli na diagnostiku,a řekli že je vadné čerpadlo,a že oprava u nich s výměnou rozvadů 45.000,-kč,což je skoro polovina ceny auta.Tak jsme řekli že si to odvezeme a necháme opravit jinde,za zjištění závady -900,-kč.,tak jsem sehnal nové čerpadlo,za 14.000,- ,přehodili jsme ho a motor nechce chytnout,tak teď řešímejestli to tím čerpadlem vůbec bylo,můžete někdo prosím poradit čím to je nebo jad zjistit závadu? Nechám kontakt nebo na mejla.Díky Pavel 608 338 671 MB
Ford Focus, 1.8Tddi 66, 5dv, r.v. 1999, Ghia
Pavel 70
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: pát kvě 09, 2008 6:28,0

Re: Focus Tddi

Příspěvekod DR » pát kvě 09, 2008 21:49,0

Pavel 70: nové čerpadlo je potřeba "spárovat" s ŘJ v autě, jinak asi nenastartuješ. Ale mě trochu zaráží ten přístup. Ve fordu řekli, že je čerpadlo vadné, tak ty rovnou doma v garáži vyměníš čerpadlo a ono to stejně nestartuje :-(. Na můj vkus tam bylo hodně málo hledání závady, na to kolik v tom lítá peněz.

Já bych asi zkusil nějaký specializovaný diesel servis, protože tam mají s nafťáky bohaté zkušenosti a navíc umí čerpadlo i opravit. Ve fordu umí jen měnit díly, opravu buď neudělají, nebo si ji zadávají v tom specializovaném diesel servisu. Focus má čerpadlo Bosch VP-30.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Focus Tddi

Příspěvekod Pavel 70 » pát kvě 09, 2008 22:32,0

Čus,to já vím jaké má čerpadlo,nebo jsem to už zjistil,koupili jsme stejné,nebo teda to co tam má být,ale po přehození je to to samé,takže máme podezření že čerpadlem to asi nebude,docela to spěchá,tak budeme muset najít jiný servis,který třeba prohlédne,nebo napíchne to staré čerpadlo na pc a zjistí jestli je ko
Ford Focus, 1.8Tddi 66, 5dv, r.v. 1999, Ghia
Pavel 70
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: pát kvě 09, 2008 6:28,0

Příspěvekod Ebo » sob kvě 10, 2008 0:37,0

to Pavel 70 >no jestli to čerpadlo nevzalo sebou i vstřiky ..hmm
Ford Mondeo 1.8i, 16V, GLX, 85kW, kombi, 1998, tmavě modrá metalíza
Fiat Punto 1,4 GT, 98kW
Uživatelský avatar
Ebo
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1141
Registrován: pon lis 20, 2006 21:03,0
Bydliště: Brno

Příspěvekod nici » sob kvě 24, 2008 14:09,0

Tak pokračujem v snahe odstrániť môj problém so šklbaním motoru. Diagnostika už 2x pri záťaži motora a nič. Výmena MAF - váhy vzduchu bez zmeny, stále šklbe. A čo skúsiť teraz ?
Focus, tdci 74, hatchback, r.v. 2003, tr
nici
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: ned dub 27, 2008 10:08,0

Příspěvekod Bake » sob kvě 24, 2008 17:13,0

[quote="nici"]Vstřikovače u Focuse jsou mnohdy vadné a v PCM nenaskočí žádný chybový kód. Doporučuju diesel servis, který zkontroluje vstřiky vymontované na stolici...
Octavia 1.9TDi 2000
Mondeo 2.0 TDCi, 115k 2006 /služ/
Suzuki V-Strom 1000
Bake
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1195
Registrován: úte srp 16, 2005 21:25,0
Bydliště: ČR

Teplý start TDCI

Příspěvekod bufor » sob kvě 24, 2008 22:25,0

Zdravím :D , na první str. popisuje stejný problém SOVO. Za studena motor normálně nastartuju, motor si tiše ševelí. Ujedu např. 15 km a vypnu motor. Zahřátý motor mám velký problém nastartovat . Při startování motor přímo skáče , nepravidelně se točí ,ozývají se zněj kovové zvuky jakoby rány z kovadliny.Raději zanechám startu a počkám až vychladne . 29.5 jsem objednaný na diagnostiku ve Ford K.Vary. Obávám se , že tak jako v příspěvku SOVO zjistila diagnostika 0-chyb ,že to dopadne stejně. A co potom dál ? :oops:
Focus, 1.8 TDCi 85 kW, kombi, r.v. 2004, Ghia
bufor
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: ned bře 09, 2008 13:47,0
Bydliště: Nejdek

Příspěvekod nici » ned kvě 25, 2008 9:52,0

[quote="Bake"] A nerobili by to vstreky stále a nielen pri studenom motore?
Focus, tdci 74, hatchback, r.v. 2003, tr
nici
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: ned dub 27, 2008 10:08,0

bliká žhavení

Příspěvekod Goete » čtv kvě 29, 2008 21:41,0

Ahoj všem :? , četl jsem to tady a chtěl bych se také zeptat na zkušenosti
Mám FOCUS 1.8 TDCi 74 kW, najeto cca 100.000 km. Dnes se mi poprvé stalo že mi začala blikat kontrolka ŽHAVENÍ ale jel jsem dál, pak mi to nedalo tak jsem zastavil, vypl motor a znovu nastartoval od té doby vše ok, nic nebliká. Nastartoval jsem uplně v pohodě, hned na poprvé.
Ze zkušeností, jak si myslíte že to může být vážné????

díky moc
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 74 kW, r.v.12/2002, stříbrná metalíza
Goete
*
*
 
Příspěvky: 41
Registrován: úte říj 24, 2006 7:06,0
Bydliště: Teplice

Re: bliká žhavení

Příspěvekod DR » čtv kvě 29, 2008 23:47,0

Goete: blikající kontrolka žhavení je u TDCi dobrý důvod k návštěvě kvalitního fordího, nebo specializovaného diesel servisu a provedení diagnostiky. Pokud jenom blikala kontrolka žhavení, ale motor šel normálně (tzn. nepřepnul se do nouzového režimu), tak bych to neviděl vyloženě černě, ale pro klid duše bych tu diagnsotiku absolvoval co nejdřív.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

žhavení

Příspěvekod Goete » pát kvě 30, 2008 6:34,0

to DR: a jak to poznám že je v nouzovém režimu?
díky moc
jo a kolik tak zhruba stojí diagnostika (v Teplicích je Ford Mlčák, tak tam asi zajedu, už jsem objednán na úterý)
???

díkes
P.S. jinak nevím jestli to k něčemu je, ale ted jsem si udělal na přístrojovce ty hlášení, vyjely tam na mě všechny ty údaje a asi 4 nebo 5 údaj byl NONE

je to k něčemu???
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 74 kW, r.v.12/2002, stříbrná metalíza
Goete
*
*
 
Příspěvky: 41
Registrován: úte říj 24, 2006 7:06,0
Bydliště: Teplice

Re: žhavení

Příspěvekod DR » ned čer 01, 2008 11:11,0

Goete: když ti motor padne do nouzáku, tak mi věř, že to určitě poznáš. Začne blikat kontrolka žhavení a motor naprosto ztratí výkon. Cena diagnostiky záleží na konkrétním servisu (a případně i na rozsahu té diagnsotické práce), při různých akcích to může stát 300 v rímci nějaké jarní prohlídky, nebo taky i 1500,- Kč. Zeptej se v servisu.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

bliká žhavení

Příspěvekod Goete » úte čer 03, 2008 9:25,0

to DR a všem:

Tak jsem byl dnes na diagnostice Ford Mlčák Teplice, stálo mě to 1190,- Kč a řekli mi že byl zaznamenán chybový kód myslím že něco jako PŘÍSUN PALIVA. A řekli mi že to vypadá na chycenej vstřik, ale že nevypadá že by byl v háji. No prostě vůbec nevím co si o tom mám myslet protože když sem odcházel tak mi bylo jen doporučeno ať si koupím nějakou přísadu do paliva a že by to mohlo ten vstřik vyčistit, vůbec mi třeba neřekli vyměnit je v háji!!!

jaký máte na to názor vy????

díky moc
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 74 kW, r.v.12/2002, stříbrná metalíza
Goete
*
*
 
Příspěvky: 41
Registrován: úte říj 24, 2006 7:06,0
Bydliště: Teplice

Re: bliká žhavení

Příspěvekod Bake » úte čer 03, 2008 11:03,0

[quote="Goete"]to DR a všem:
Vstřiky je potřeba vymontovat a v diesel servisu nechat diagnostikovat na stolici !!!Chybový kód by mohl ukazovat na závadu vysokotlakého čerpadla, které nedodá dostatečný tlak do lišty. Ale tohle všechno s tebou měli u Mlčáka prodiskutovat. Nevím, nebyl jsem u toho, tudíž nevím, jak to probíhalo, ale podobný přístup servisu není zrovna profesionální.
Octavia 1.9TDi 2000
Mondeo 2.0 TDCi, 115k 2006 /služ/
Suzuki V-Strom 1000
Bake
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1195
Registrován: úte srp 16, 2005 21:25,0
Bydliště: ČR

Re: bliká žhavení

Příspěvekod Goete » úte čer 03, 2008 12:35,0

to Bake: mám více otázek sorry, ale chci mít klídek a moc tomu nerozumím

no přijel jsem, vzali si auto a za půl hodiny mi řekli to co jsem napsal, dostal jsem jen účtenku o zaplacení a to je vše (nebyl jsem u toho). že prej bude načatej vsřik a že si mám koupit přísadu do nafty. (přišlo mi že nenašli vůbec nic a aby se neřeklo tak mi řekli o přísadě, protože kdyby byl v prdeli vstřik tak by mi řekli je to v prdeli nechte si to u nás pěkně udělat)

ještě prosím můžeš mi říci, mám si koupit tu přísadu??

a mám ještě nějak celou věc řešit??? myslím jako jet s tím někam jinám, nechat proměřit vstřiky atd??? nebo to mám nechat bejt

když jsem předtím zkoušel doma ty mody přístrojovky tak mi to tam vyhodilo NONE, jako žádná chyba a přesto mi dnes řekli že jim vyběhla chyba která vyznačuje Přísun paliva,

Musím říci že se mi to stalo 1, nechcíplo jen sem radši vypl klíč a nastartoval znovu, na poprvé. od té doby nic
díky

[/quote]
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 74 kW, r.v.12/2002, stříbrná metalíza
Goete
*
*
 
Příspěvky: 41
Registrován: úte říj 24, 2006 7:06,0
Bydliště: Teplice

PředchozíDalší

Zpět na Focus - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků