TDDi + TDCi

Příspěvekod p0etrik » stř led 23, 2008 12:09,0

Kdyz ti odejde motor tak pro druhej bezis taky hned do autorizaku, protoze nikdo jiny to nevyrabi? Spis asi pujdes hledat na vrakoviste. A na to se taky ptam. Smotat trubku ze stare Avie je mozna dobry napad, akorat mam dojem ze tam jaxi chybi common rail.
Transit Conect, 1.8 TDCi 66kW, Furgon, r.v. 2003, volant
p0etrik
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: pát pro 07, 2007 15:27,0

Příspěvekod Bake » čtv led 24, 2008 8:44,0

[quote="p0etrik"]Ještě si trošičku rejpnu. Při výměně vstřikovače výrobce předepisuje i výměnu příslušné vysokotlaké trubky. Přečti si vlákna o problémech TDCi, možná tam zjistíš, proč to vyrábí jen specialisté.
Pro nový motor rozhodně nepoběžím k autorizáku (nikam běžet nemusím, stačí mi v práci otevřít dveře od skladu), ale jak říkáš, poohlédnu se po vrakovištích. Ale pro svíčky,kabely, trubky, příchytky rozhodně zajdu do toho svého skladu.
Jestli jsi nepochopil, že ti chci poradit a ne z tebe vytáhnout peníze.....je mi líto.
Octavia 1.9TDi 2000
Mondeo 2.0 TDCi, 115k 2006 /služ/
Suzuki V-Strom 1000
Bake
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1195
Registrován: úte srp 16, 2005 21:25,0
Bydliště: ČR

Příspěvekod Regulos » pon úno 25, 2008 11:35,0

Ptal jsem se mechanika od Forda, proč mění při každé výměně vstřiků u TDCi i trubky k nim a on mi tvrdil, že ty jsou právě příčinou problémů a zadírání vstřiků. Prý se z nich uvolňuje materiál. Mě se to nezdá, jaký je váš nazor?
Focus, 1.8 TDCi 85kW, combi, r.v. 2002, Comfort
Regulos
*
*
 
Příspěvky: 13
Registrován: stř lis 28, 2007 16:26,0
Bydliště: Liberec

Příspěvekod DR » pon úno 25, 2008 12:03,0

Regulos: těm mechanikům bych už nevěřil ani "dobrý den". Trubky se mění více měné preventivně, protože můžou buď obsahovat špony z vydřeného vstřikovacího čerapadla (pokud tohle bylo příčinou zničení vstřikuů), nebo nějaké nečistoty z paliva (pokud vstřiky odešly díky nekvalitnímu palivovému filtru - proto se vřele doporučuje do TDCI dávat pouze originál filtry), nebo se do těch trubek mohly dostat nečistoty při demontáž a zpětné motnáži. Další důvod je možná netěsnost opakovaně rozebíraných spojů, on ten tlak paliva v CR systému (mezi čerpadlem a vstřiky) je opravdu hodně vysoký. Některé servisy trubky čistí ultrazvukem, ford pro své autorizované servisy předepisuje bez výjimek jejich výměnu.

Možná ti ale jenom špatně vysvětlili, že ten materiál se neuvolňuje z trubek, ale z čerpadla a pak se dostane i do těch trubek.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod Regulos » pon úno 25, 2008 13:05,0

Pochopil jsem ho dobře, sám vím (díky tomuto fóru), že vstřiky ničí většinou přidírající se čerpadlo, ale on mi vehementně tvrdil, že je to prý vada materiálu těch trubek. Aspoň vím, do kterého servisu si auto nedat. Jen pro ostatní, je to autorizovaný servis Ford v Mlabé Boleslavi.
Focus, 1.8 TDCi 85kW, combi, r.v. 2002, Comfort
Regulos
*
*
 
Příspěvky: 13
Registrován: stř lis 28, 2007 16:26,0
Bydliště: Liberec

Slabý výkon motora

Příspěvekod rasond » úte bře 18, 2008 21:52,0

Mám problém s nízkym výkonom motora. Motor štartuje bez problémov, chod motora na voľnobeh bez problémov, ale motor ide obtiažne /pomaly/ do otáčok. Auto ide max. 150 km/h. Bol som na teste motora, všetko čo sa dalo otestovali, ale všetko je v poriadku, vymenil som aj palivový a vzduchový filter. Na voľnobeh ide vytočiť motor na maximálne otáčky, ale pomalšie ako by malo. Nevie mi niekto poradiť, čo to môže robiť.
Ford Focus 1,8 TDDI, 66 kW, kombi, 04/2001
rasond
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: sob bře 11, 2006 21:57,0
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvekod Růžička » stř bře 19, 2008 9:04,0

Mně kdysi v servisu po výměně žhavičů nezasunuli zpět konektor váhy vzduchu. Je na boku mezichladiče a protože na kabelu visí dolů, neupoutává pozornost. Vzhledem k tomu, že Ti zkontrolovali všechno možné, asi to nebude Tvůj případ, ale auto se chovalo právě takhle.
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod Bake » stř bře 19, 2008 11:43,0

[quote="Růžička"]Taky se k tomu přikláním. Motor jede, jako kdyby neměl turbo......
Octavia 1.9TDi 2000
Mondeo 2.0 TDCi, 115k 2006 /služ/
Suzuki V-Strom 1000
Bake
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1195
Registrován: úte srp 16, 2005 21:25,0
Bydliště: ČR

Příspěvekod honzajs » stř bře 26, 2008 14:43,0

Zdravím. Od listopadu 07 mám c-maxe s motorem 2,0 TDCi rv. 04 dle tachometru najeto 135 tis.. Už od počátku se mi stávalo, že občas při nastartování (v teplé garáži) motor naskočil, ale houpal asi 500 až 800 otáček a vůbec nereagoval na plyn. Stačilo ale motor zhasnout a znovu nastartovat a už to bylo na delší dobu bez problémů. Asi před dvěma měsíci po vyjetí z garáže, než jsem zavřel vrata tak motor krátce zahoupal zhasl a už nešel nastartovat. Vždy naskočil zahoupal a zhasl. Asi po dvou hodinách stání venku v mraze jsem to znovu zkusil, motor naskočil a běhal v pohodě až do dneška. Dnes mi motor při rozjíždění na parkovišti opět zhasl a nešel nastartovat. Protože jsem stál na kopci tak jsem auto nechal rozjet zařadil rychlost a motor parkrát zacukal , ale pak naskočil a normálně jsem dojel domů. Ani v jednom případě jsem si nevšiml, že by svítila kontrolka žhavení. Po zakoupení auta jsem nechal udělat prohlídku u Forda kde dělali i diagnostiku a žádné chyby nezjistili. Technik mi pouze sdělil, že v palivovém filtru byly nějaké žluté šponky, ale že neví od čeho mohou být protože to vypadá na mosaz.
Nemáte někdo s podobnou závadou zkušenosti? Dík
c-max, 2,0 TDCi 100, 5dv., r.v. 2004, trend-sport
honzajs
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon lis 26, 2007 22:33,0

connect tourneo

Příspěvekod Tomáš Ondřich » čtv bře 27, 2008 21:05,0

Zdravím asi před rokem jsem si koupil connecta chtěl jsem auto s menší pojiskou novější diesel a co nejednoduší, protože peněz bylo málo koupil jsem dodávku tuklou na předek a položenou na bok. Bohužel jsem v té době měnil práci na opravu jsem nechvátal byť auto do dílny přijelo a motor šel jak hodinky po roce jsem to nastrojil a nic :cry:
čerpadlo pumpovalo a vracelo přepadem- tak jsem ho rozebral.
Totálně ho zalepila asi bionafta namočil umyl a složil čerpadlo jde ale bionafta se pravděpodobně podepsala i na vstřikách a potom co jsem se zde dočetl jedu do servisu. Trošku mě mrzí se už se diesely nedělaj jako dřív. Máme v rodině ještě 205 v naftě najeto skoro 500 tisíc a auto nezná závadu.
Napíšu vám jak to dopadlo.
connect, 1.8tdci, tourneo, r.v. 2003, base
Focus 1.8 tdci, 81kw r.v. 2003, 3dv.
Tomáš Ondřich
*
*
 
Příspěvky: 36
Registrován: stř bře 26, 2008 20:11,0

Tddi nebo Tdci

Příspěvekod fukmen » stř dub 02, 2008 14:32,0

Ahoj lidi, uvažuji o koupi fordu focus a nebo mondeo. V mondeu mám jasno(motor Tddi), ale nevím pro který motor bych se měl rozhodnou u focuse. Vím že tddi je starší konstrukce s přímým vstřikem, tdci je novější systém vstřikování comonrail. Který z těchto motorů by jste mi doporučili, z hlediska spolehlivosti, úspornosti a životnosti?
Najedu ročně tak kolem 15tisíc. Díky
Ford Mondeo kombi, 2001, TDdi 85kW, Trend
fukmen
*
*
 
Příspěvky: 18
Registrován: úte dub 01, 2008 7:02,0

Re: Tddi nebo Tdci

Příspěvekod DR » stř dub 02, 2008 18:57,0

fukmen: na 15000km ročně bych ti doporučil benzínový motor a budeš mít klidné spaní (a zimní starty) :wink: . Pokud trváš na naftě, tak podle mě žádný z těch motorů není špatný, vyždycky záleží na stavu a předchozím zacházení u toho konkrétního kusu a do ojetiny prostě nevidíš, takže je lepší počítat s nejhorší možnou závadou.
Doporučil bych diskuzi o nákupu focuse http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?t=1260
, případně nekonečné váhání benzín x nafta http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?t=254
http://forum.fordclubs.org/viewtopic.ph ... sc&start=0
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod zewl » čtv dub 03, 2008 15:32,0

fukmen: na 15tis rocne asi fakt tu 1.6 benzin, idealni do Focuse. Jinak TDCi = vice elektroniky, vetsi moznost, ze se neco pos..re. Taky commonraily jsou citlivejsi na nekvalitni naftu. Co se tyce spotreby, tak na tom budou cca. stejne, zivotnost bude asi taky podobna. Pokud budes brat TDDi, vyvaruj se kusu do roku vyroby 2001, byl problem s cerpadlem, pak uz byla technologicka zavada odstranena. Taky je udajne TDCi min hlucnejsi oproti TDDi. Ja mam TDDi a jsem spokojen, hluk mi nejaky extremni nepripada
nečekaně Focus, 1.8 TDDi 66kW, kombajn, r.v. 2002, Trend
www.dotnetforum.cz
zewl
*
*
 
Příspěvky: 48
Registrován: úte bře 25, 2008 9:14,0

Příspěvekod Růžička » pát dub 04, 2008 6:58,0

Já bych se km tomuhle přidal. Nejdřív jsem litoval, že se mi v pravý čas nepoštěstilo sehnat TDCi, ale časem se má tvář velmi vyjasnila. Spotřeba příjemná, výkon naprosto dostatečný, startuje na cvrnknutí kdykoli i v zimě. Co se zvukových projevů týká, spokojené brumlání naftového motoru pod kapotou ne mně vzbuzuje ty nejpříjemnější pocity.
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod ryan » stř dub 16, 2008 12:05,0

Ahoj všem, chci tento rok prodat svoje dosavadní auto a přemýšlel jsem o koupi Focuse II, všude v recenzích chválí 1.6Tdci 80kw, projel sem si asi 2 s tímto motorem a musím říct že to jede pěkně, com.rail je krásně tichý... šel bych do toho. Jenže když se podívám na ceníky nových Focuců, tak už 1.6 tdci nenabízí, zase už jen 1.8 tdci, takže když je ten motor tak vychvalovaný (i PSA ho pořád do aut dává), tak proč se už nenabízí? Napadá mě že asi zase tak dobrej nebyl, když ho stáhli z nabídky... :?
Díky za vaše názory :)
Uvažuji o: Focus II 1.6tdci
ryan
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte dub 15, 2008 10:31,0

Příspěvekod DR » stř dub 16, 2008 13:01,0

ryan: neřekl bych, že 1.6TDCi stáhli, už vůbec ne kvůli nějakým problémům. V německu je v nabídce komplentí škála 1.6 TDCi, naopak tam vůbec nenabízejí 1.8TDCi. O dovozu z německa bych vážně popřemýšlel, spočítej si cenu :wink: . Jsou firmy, které se na tyto dovozy specializují, jsme v unii, takže problémy (záruka, servis, atd.) žádné nehrozí.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod zewl » stř dub 16, 2008 16:40,0

Sleduj akcni nabidky prodejcu fordu, dost casto se v nich 1.6 TDCi objevuje se spoustou vybavy "navic". Jak je to ale u FF II 2008 (po FL) nevim, ale na FF II (pred FL) bylo akci s 1.6 TDCi habakuk :wink: A vzhledem k faktu, ze se bude Ford snazit prodavat hlavne FF II po FL, tak bude akci na FF II pred FL vice nez dost
nečekaně Focus, 1.8 TDDi 66kW, kombajn, r.v. 2002, Trend
www.dotnetforum.cz
zewl
*
*
 
Příspěvky: 48
Registrován: úte bře 25, 2008 9:14,0

Příspěvekod ryan » čtv dub 17, 2008 11:28,0

Díky, určo bych kupoval dovoz, ale v německu to maj všechno s filtrem pevných částic a prej jsou s tim trošku problémy a není to potom zrovna levný. Na novýho v naftě nemám, novej se vyplatí koupit třeba na Slovensku, tam je to ještě levnější, ale na to nemám :) Počítám tak s 05, najeto do 50, dá se koupit do 300tis. a nebo skočim do Octavia II, sice je to 1.9 chrochták, ale zase vim že jsou to držáky, což právě nevim jak je to u 1.6 tdci.
Uvažuji o: Focus II 1.6tdci
ryan
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte dub 15, 2008 10:31,0

Příspěvekod palbi » čtv dub 17, 2008 16:20,0

Zdravím,mám 1.6TDCI najeto 145000Km a žádnou závadu na autíčku jsem neměl.1,6 nemají filtr pevných částic, kdyby jsi četl pořádně fórum, tak to zjistíš. 1,6TDCI mohu jen doporučit. Samozřejmě záleží, jak se o autíčko staral předchozí majitel, pokud kupuješ starší, ale to platí u všech značek. Držím palce při rozhodování a šťastnou ruku.
CMC 027(Palbi)

F.Mondeo MK IV, 2,0 Tdci, 103Kw, Titánium kombi, 2007.
F.Focus C-MAX 1,6Tdci,Ghia,2004
F.MONDEO MK II , 1,8i - již prodáno.
Uživatelský avatar
palbi
*
*
 
Příspěvky: 36
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:30,0
Bydliště: Ostrava-Krmelín

Příspěvekod ryan » pát dub 18, 2008 13:24,0

Palbi: Vždyť na mobile.de je plno 1.6 tdci DPF 80 kw, tak jaktože neměli??? :?:
Uvažuji o: Focus II 1.6tdci
ryan
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte dub 15, 2008 10:31,0

PředchozíDalší

Zpět na Focus - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník