TDDi + TDCi

Nadmerna dymivost

Příspěvekod mati1234 » pon pro 29, 2008 22:35,0

Zdravim, mam problem po EK.Zistili mi ze moj Focus TDDi ma nadmernu dymivost. Poradte co s tym kde asi hladat chybu.Dik za kazdu radu!
Focus, 1.8 TDdi 66kW/90k, hatchback, r.v. 12/2000, Ambiente
mati1234
*
*
 
Příspěvky: 44
Registrován: pát dub 06, 2007 13:24,0
Bydliště: Slovensko

Dvouhmotový setrvačník

Příspěvekod Regulos » pon led 26, 2009 13:23,0

Odešel mi setrvák a nějak se mi nezamlouvá cena nového. Co takhle udělat ze špatného dvouhmoťáku klasický jednohmoťák tím, že se prostě pružně uchycený díl přivaří k pevnému? Pak už to jen nechat celé vyvážit a je to. Sice tím přijdu o výhodu tlumení vibrací na volnoběh, ale bude to napořád a za zlomek ceny nového. Včil mudrujte! :wink:
Focus, 1.8 TDCi 85kW, combi, r.v. 2002, Comfort
Regulos
*
*
 
Příspěvky: 13
Registrován: stř lis 28, 2007 16:26,0
Bydliště: Liberec

Příspěvekod Ebo » pon led 26, 2009 15:42,0

to >Regulos .. no nevím, jak se na ty rázy bude tvářit převodovka, ale počítám, že tě za to moc ráda mít nebude.. ..být tebou, tak se raději poohlédnu po něaké "šikovné" bouračce, ze které by šel ten setrvák za menší peníze sehnat.. dá to práci a čas, ale pokud chceš ušetřit, je to dle mého nejschůdnější varianta.. (pak mne napadá jen prodej auta na součástky a nebo loupežné přepadení skladu Ford (jako bych to viděl -> " navalte sem setrváky na Focus TDCi 2002 a fofrem ! " :D ) .. každopádně každý svého osudu strůjce.. :wink:
Ford Mondeo 1.8i, 16V, GLX, 85kW, kombi, 1998, tmavě modrá metalíza
Fiat Punto 1,4 GT, 98kW
Uživatelský avatar
Ebo
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1141
Registrován: pon lis 20, 2006 21:03,0
Bydliště: Brno

Příspěvekod petrsa » pon led 26, 2009 15:45,0

Další možností je aftermarket s novým jednoduchým setrvákem a zesílenou lamelou.
CMC 020 (Ford Mondeo Club)
Mondeo MkI 1.8 16V Ghia, 1995, combi - prodáno
Opel Omega Caravan CD, 2.5DT - R6 z Bavorska, 2000 + Peugeot 206, 1.9D XR Presence, 2001,
Uživatelský avatar
petrsa
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1972
Registrován: pát zář 05, 2003 7:59,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Regulos » pon led 26, 2009 15:50,0

Aftermarketový jednohmoťák mě taky napadl, vím, že se dělá např. na Transita celá náhradní sada - obyč. setrvák+spojka. Žel, na Fíka jsem to ještě neviděl. Nemáš tušení, kde by se to dalo sehnat?
Focus, 1.8 TDCi 85kW, combi, r.v. 2002, Comfort
Regulos
*
*
 
Příspěvky: 13
Registrován: stř lis 28, 2007 16:26,0
Bydliště: Liberec

Příspěvekod svobi » ned čer 28, 2009 19:24,0

Ahoj chci vás poprosit o radu.Mám problem s diagnostikou motoru u ff 1.8tdci 74 kw rv 2004.Auto po odstraneni zavady jezdi asi 200km, a pred znovu vyskocenim zavady auto dvakrat zaškube a diagnostika opet vyskocí.Ve Fordu si nevedí rady a ani v Bosch servise.Nemohli byste mi nekdo poradit co s tim.A jestli nevite o nejakem dobrem servisu v okoli Ostravy dik Jarek.
focus, 1.8tdci 74, combi, r.v. 2004, feda1
svobi
*
*
 
Příspěvky: 23
Registrován: čtv zář 13, 2007 16:24,0
Bydliště: ostrava

elektrika pro focus tdci

Příspěvekod zub10 » sob srp 08, 2009 21:07,0

Focus, 1.8Tdci 85, 5dv hatch, r.v. 2002, ghia
zub10
Junior
Junior
 
Příspěvky: 7
Registrován: pát črc 17, 2009 7:21,0

Re: elektrika pro focus tdci

Příspěvekod Jirkaking » pon zář 28, 2009 10:14,0

Zdravím, jen novým majitelem c-max viz popis . Auto mám asi týden a už jsem byl dvakrát na diagnostice. vždy po větším zatížení motoru vyskočí kontrolka závady motoru a motor skočí do nouzové režimu. Auto jede bez turba. Po diagnostice a smazání chyb jede auto jako pitomý. Napsalo to chybu váhy vzduchu ale v bazaru vyměnili jen čislo MAP na sání. Dá s enjak zjistit vada na váze vzduchu MAF? Multimetrem ?
Stalo se vám to už taky někomu ? Ještě jeden dotaz jak udělat osobní nastavení palubního počítače. , když jsem dal hledat našel jsme něco na focuse ale že mám stisknout tlačítko S ale nevím kde ho najdu
:oops:
Po přečtení celé diskuse TDCI a TDDi jste mi teda udělalili pěknou husí kůži
Focus C-MAX, 2.0 TDCI Duratorq 100kW, MPV, r.v. 2006,GHIA, Černá met.
předchozí:
Ford Sierra Cosworth 150kW
Ford Sierra 2.0 DOHC 4x4 88kW

zatím se rozkoukávám :-)
Uživatelský avatar
Jirkaking
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: sob zář 26, 2009 7:59,0
Bydliště: Teplice

Příspěvekod štíreček » čtv říj 29, 2009 21:53,0

Jirka :arrow: já jsem byl na diagnostice asi čtyřikrát, nefungoval mi motorek naklápění pravého světla a nakonec se jim to podařilo načíst, protože ještě u nás ve fordu neměli aktualizaci na c max 08. Bylo to potřeba skrz záruku a jelikož se nedá ten motorek koupit zvlášť, dostal jsem nové celé světlo :shock: Ještě jsem si nechal odblokovat pípání nezapnutého pásu a od té doby jsem tam nebyl, takže zatím spokojenost. :wink:
Ford C-max 1,6TDCI 80kW DPF 2008 Obrázek
http://stirecek.rajce.idnes.cz/Novy_For ... DCI_sport/
http://moje.auto.cz/stirecek1/ford-c-max-1.html
Ford focus, 1,8TDDI 66kW, combi, r.v. 28.11.2002, provoz 2003,trend. - protiúčet 2009
Ford escort 1,8d combi r.v.1993-prodáno 2005
Uživatelský avatar
štíreček
****
****
 
Příspěvky: 424
Registrován: čtv pro 27, 2007 22:26,0
Bydliště: Hodonín

Příspěvekod Sapik » stř led 27, 2010 15:53,0

Zdravím Vás všechny,mám takovýto problém,asi před měsícem jsem nastartoval v pohodě a po 100m mi auto chcíplo a už nenastartovalo,ve Fordu Malý a Velký v Ostravě kde jezdím mi řekli že jsem měl zavzdušněný palivový systém,vyměnili nějaké hadičky,víčko od nádrže a to bylo vše,teď jsem jel lyžovat a po asi 5 km mi to chciplo a od té doby to jde nastartovat ale asi po 10 vteřinách to chcipne a je jedno jestli na volnoběh nebo když to po nastartování držím pod plynem na vyšších otáčkách. Celé dva roky co mám toho Focuse 1.6 Tdci 80kw najeto 164000km jsem tankoval u Shellky a teď jsem na vyzkoušení vzal Vervu od benziny,nevíte čím to je?
Focus-Cmax, 1.6 TDci 80kw, MPV, r.v. 2004, Ghia
Sapik
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: ned led 24, 2010 13:51,0
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Malcánek Jan » stř led 27, 2010 21:30,0

naprosto stejnou závadu u mého předchozího auta odstranila výměna čidla otáček motoru/kliky
(Mazzy) CMC 1173
Mondeo, 1,8 TD 66kW, kombi, r.v. 1999, clx, zelená metal. 250.000 km
Ford Focus 1,8 TDCi 85 kW, kombi, r.v. 2009, Trend, červená metal.
Uživatelský avatar
Malcánek Jan
***
***
 
Příspěvky: 140
Registrován: úte srp 28, 2007 14:21,0
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod Jaroslav Krýsl » čtv led 28, 2010 19:00,0

Zdravím,chtěl jsem se zeptat jestli jde u TDCi přes diagnostiku zvýšit startovací dávku?Zdá si mi,že za studena déle točí.Žhavení OK.Díky za odpověď.
Focus, TDCi 74kW, kombi, r.v. 2002, klima
Jaroslav Krýsl
Junior
Junior
 
Příspěvky: 7
Registrován: úte říj 20, 2009 20:01,0
Bydliště: Kaznějov

Příspěvekod Sapik » čtv led 28, 2010 19:13,0

Dnes jsem nastartoval a pohodě odjel do servisu kde mi řekli aniž by to auto viděli že mám nekvalitní naftu,takže končím s Vervou a vracím se k shellce a ještě jsem si pro jistotu koupil aditiva a čistič vstřiků tak doufám že bude zase klid,najel jsem asi 50km a ok, zdarec.
Focus-Cmax, 1.6 TDci 80kw, MPV, r.v. 2004, Ghia
Sapik
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: ned led 24, 2010 13:51,0
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Malcánek Jan » pát led 29, 2010 1:49,0

buď máš 1. extra náročnýho cémaxe, nebo 2. je pumpař u kterého si tankoval Vervu "unterwassermann" a bere aušus, např. v mém okolí neznám nikoho, kdo by na toto palivo v této kose nadával. Typoval bych 2.
(Mazzy) CMC 1173
Mondeo, 1,8 TD 66kW, kombi, r.v. 1999, clx, zelená metal. 250.000 km
Ford Focus 1,8 TDCi 85 kW, kombi, r.v. 2009, Trend, červená metal.
Uživatelský avatar
Malcánek Jan
***
***
 
Příspěvky: 140
Registrován: úte srp 28, 2007 14:21,0
Bydliště: Olomouc

Re: Dvouhmotový setrvačník

Příspěvekod Tomáš Ondřich » ned led 31, 2010 20:12,0

Regulos píše:Odešel mi setrvák a nějak se mi nezamlouvá cena nového. Co takhle udělat ze špatného dvouhmoťáku klasický jednohmoťák tím, že se prostě pružně uchycený díl přivaří k pevnému? Pak už to jen nechat celé vyvážit a je to. Sice tím přijdu o výhodu tlumení vibrací na volnoběh, ale bude to napořád a za zlomek ceny nového. Včil mudrujte! :wink:


Jak se to pozná že odešel setrvák?
Dneska mi focus přestal držet volnoběch a v tahu silně vibruje.
Domu jsem dojel jen tak tak a hodně volně.
Žádná chybová kontrolka nesvítila.
connect, 1.8tdci, tourneo, r.v. 2003, base
Focus 1.8 tdci, 81kw r.v. 2003, 3dv.
Tomáš Ondřich
*
*
 
Příspěvky: 36
Registrován: stř bře 26, 2008 20:11,0

Příspěvekod Tomáš Ondřich » stř úno 03, 2010 21:42,0

Tak setrvák to není.
Dneska jsem měl trochu času a zkusil to natartovat. jde to na tři válce a když jsem sundal intercoler byl tam olej a motor fouká po sundání víčka na olej kouř z motoru. :evil:

Nemám ted moc času a než vytopím garáž tak to chvilku trvá.
:cry:
connect, 1.8tdci, tourneo, r.v. 2003, base
Focus 1.8 tdci, 81kw r.v. 2003, 3dv.
Tomáš Ondřich
*
*
 
Příspěvky: 36
Registrován: stř bře 26, 2008 20:11,0

Příspěvekod hans 664 » čtv úno 04, 2010 16:43,0

[quote="Tomáš Ondřich"]Nechci strašit, ale tipoval bych prasklý píst(už jsem zažil) :(
CFC 664
Ford Focus 1.8 TDCi 85kW (115k) , 11/2003, kombi (futura)
hans 664
**
**
 
Příspěvky: 88
Registrován: sob úno 18, 2006 18:20,0
Bydliště: Voticko, Praha

Příspěvekod Tomáš Ondřich » čtv úno 04, 2010 20:19,0

Je mi to jasný, už šetřím na motor. :evil:

No můžu si za to sám, nejel jsem zrovna podle ředpisů.
Na váhu focusu má opravdu slušný výkon no a honil jsem se s ňákou vytuněnou octávkou a docela jsem mu to nandal :oops: ,

To ale své drahé přiznat nemůžu. :mrgreen:
connect, 1.8tdci, tourneo, r.v. 2003, base
Focus 1.8 tdci, 81kw r.v. 2003, 3dv.
Tomáš Ondřich
*
*
 
Příspěvky: 36
Registrován: stř bře 26, 2008 20:11,0

Příspěvekod Sapik » pát bře 12, 2010 13:30,0

Tak jsem pánové od mého problému najel 1800km a auto šlape výborně,musím si do budoucna dávat pozor kde čepuju,zdarec.
Focus-Cmax, 1.6 TDci 80kw, MPV, r.v. 2004, Ghia
Sapik
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: ned led 24, 2010 13:51,0
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod štíreček » pát bře 12, 2010 20:07,0

Myslím, že rozdíl mezi vervou a shell není velký nebo žádný, prostě ti jen zamrzla
Ford C-max 1,6TDCI 80kW DPF 2008 Obrázek
http://stirecek.rajce.idnes.cz/Novy_For ... DCI_sport/
http://moje.auto.cz/stirecek1/ford-c-max-1.html
Ford focus, 1,8TDDI 66kW, combi, r.v. 28.11.2002, provoz 2003,trend. - protiúčet 2009
Ford escort 1,8d combi r.v.1993-prodáno 2005
Uživatelský avatar
štíreček
****
****
 
Příspěvky: 424
Registrován: čtv pro 27, 2007 22:26,0
Bydliště: Hodonín

PředchozíDalší

Zpět na Focus - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník