TDDi + TDCi

Re: connect tourneo

Příspěvekod Tomáš Ondřich » sob čer 07, 2008 21:07,0

Tomáš Ondřich píše:Zdravím asi před rokem jsem si koupil connecta chtěl jsem auto s menší pojiskou novější diesel a co nejednoduší, protože peněz bylo málo koupil jsem dodávku tuklou na předek a položenou na bok. Bohužel jsem v té době měnil práci na opravu jsem nechvátal byť auto do dílny přijelo a motor šel jak hodinky po roce jsem to nastrojil a nic :cry:
čerpadlo pumpovalo a vracelo přepadem- tak jsem ho rozebral.
Totálně ho zalepila asi bionafta namočil umyl a složil čerpadlo jde ale bionafta se pravděpodobně podepsala i na vstřikách a potom co jsem se zde dočetl jedu do servisu. Trošku mě mrzí se už se diesely nedělaj jako dřív. Máme v rodině ještě 205 v naftě najeto skoro 500 tisíc a auto nezná závadu.
Napíšu vám jak to dopadlo.

Tak už jsem si ho přivezl ze servisu. Kromě čidla regulátoru tlaku na liště za 5000kč Za co může to dlouhý stání mi odešlo ještě čerpalo. Po zahřátí motoru ztratilo tlak :cry:
Cena kolem 20 tis faktura dorazí co nevidět.
Jinak opravovali mi to ve FOPO Otín u J.H. - naprostá spokojenost.
connect, 1.8tdci, tourneo, r.v. 2003, base
Focus 1.8 tdci, 81kw r.v. 2003, 3dv.
Tomáš Ondřich
*
*
 
Příspěvky: 36
Registrován: stř bře 26, 2008 20:11,0

Příspěvekod Regulos » pon čer 30, 2008 8:15,0

Zdravím! Od jisté doby motor netáhne nad 3000ot/m. Do této hodnoty je zátah normální, ale nad ni jakoby auto ztratilo výkon a přes 3500 ho vůbec nedostanu. Taky se mi zdá chod motoru nějak "tvrdší" a zvedla se mi ca o litr spotřeba. Starty jsou OK. Nemůže být třeba o zub přeskočený řemen?
Focus, 1.8 TDCi 85kW, combi, r.v. 2002, Comfort
Regulos
*
*
 
Příspěvky: 13
Registrován: stř lis 28, 2007 16:26,0
Bydliště: Liberec

Příspěvekod DR » pon čer 30, 2008 19:57,0

Regulos: takhle na dálku mě napadá spousta možných příčin, od prodřené hadičky od turba až po přicpaný výfuk. Nebo zanesený palivový filtr, atd. Proč podezíráš právě rozvoďák, máš k tomu nějaký důvod?
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod Regulos » pon čer 30, 2008 20:48,0

Palivový filtr má najeto ca 3000, ten je snad OK. Rozvoďák mě napadl, protože se s autem nedávno učila přítelkyně rozjíždět a nesčetněkrát si poskočila, případně nevyšlápla při dojezdu na křižovatku spojku a udusila to na dvojku. Právě při těhle eskapádách by podle mě mohl přeskočit. Kterou hadičku od turba jsi měl namysli, rovnou bych ji zkontroloval.
Focus, 1.8 TDCi 85kW, combi, r.v. 2002, Comfort
Regulos
*
*
 
Příspěvky: 13
Registrován: stř lis 28, 2007 16:26,0
Bydliště: Liberec

bliká žhavení

Příspěvekod Goete » úte črc 22, 2008 10:03,0

Nazdar hoši, takže dnes mi znovu začala blikat kontrolka žhavení. Auto nechcíplo, jelo, ale sníženej výkon.

Vypl jsem motor a znovu bez problémů na poprvé nastartoval, kontrolka už neblikala ale dělo se toto:

CUKALO!!! A JAKO BY BYLO BEZ TURBA!!! PŘIJDE MI JAKO KDYBY BLBĚ REAGOVAL na PLYN. PEDÁL

Jsem objednanej do sevisu Ford Homolka ÚStí nad Labem (ale až příští týden, protože mají plno a do Teplic už nejedu ), ale prosím o vaše rady :-(
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 74 kW, r.v.12/2002, stříbrná metalíza
Goete
*
*
 
Příspěvky: 41
Registrován: úte říj 24, 2006 7:06,0
Bydliště: Teplice

Příspěvekod Růžička » stř črc 23, 2008 6:15,0

Taky by to skutečně plynový pedál mohl způsobovat (potenciometr).
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

bliká žhavení

Příspěvekod Goete » stř črc 23, 2008 8:40,0

no jsem zvědav co mi řeknou v servise. :-)

Mě se to stalo už jednou, od té doby jsem najel bez problémů cca 1000 km. Když to bylo poprvé tak jsem hned zastavil a znovu nastartoval a závada se neopakovala.

Ted když to začalo podruhé tak jsem s tím zkoušel jet a vlastně zjištovat co se děje. Auto mělo snížený výkon, jako kdyby jelo bez turba ale normálně jsem se dostal na rychlost 4 a přes 2000 otáček. V momentě přidávání plynu, ale auto škubalo, když jsem vyřadil tak plyn točil s otáčkoměrem normálně, ale když byla rychlost tak auto CUKALO.
Zastavil jsem vypl motor a znovu hned na poprvé nastartoval, KONTROLKA ŽHAVENÍ NEBLIKALA, ALE AUTO STÁLE PŘI PŘIDÁVÁNÍ PLYNU CUKALO A JAKO NEFUNGOVALO TURBO.

Zastavil jsem, vypl a nastartoval znovu a problém je opět pryč, auto jelo super, od cca 1900 ot. sepíná turbo, táhne jako kráva a necuká.

P.S. popisuji tu svůj problém, vím že to takhle po netu nevyřešíme, ale děkuji všem za názory co by to mohlo být. Uričtě až budu vědět info ze servisu tak napíšu jak jsem dopadl.
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 74 kW, r.v.12/2002, stříbrná metalíza
Goete
*
*
 
Příspěvky: 41
Registrován: úte říj 24, 2006 7:06,0
Bydliště: Teplice

bliká žhavení

Příspěvekod Goete » úte črc 29, 2008 18:34,0

Ahoj chlapci, takže dnes ze servisu zpátky, mám takové neblahé tušení že mě potkala blbá varianta. Na diagnostice vyjela prý chyba P0251. Což samozřejmě může znamenat více možností (mi řekli).

Nyní mi vyměnili palivový filtr a řekli mi když se to bude opakovat, tak bude nutné poslat vstřiky + čerpadlo do prahy na test. Test prý stojí cca 5.000,-Kč

Jinak dnes jsem za diagnostiku a filtr platil 2.141,- Kč u Ford Homolka Ústí nad Labem.

Tak mě trošku podpořte, jsem z toho nějak skleslej :(
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 74 kW, r.v.12/2002, stříbrná metalíza
Goete
*
*
 
Příspěvky: 41
Registrován: úte říj 24, 2006 7:06,0
Bydliště: Teplice

Re: bliká žhavení

Příspěvekod DR » úte črc 29, 2008 19:14,0

Goete: kdyby to skutečně byla ta blbá varianta, tak se domluv rovnou v Praze ve Ford Hale - je to současně delphi servis.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

bliká žhavení

Příspěvekod Goete » stř črc 30, 2008 17:51,0

to DR a všem: ještě se zeptám, je možnost když vyjede na diagnostice kód P0251 že to může být například ta vačka nebo jak se to jmenuje???

díky
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 74 kW, r.v.12/2002, stříbrná metalíza
Goete
*
*
 
Příspěvky: 41
Registrován: úte říj 24, 2006 7:06,0
Bydliště: Teplice

Re: Slabý výkon motora

Příspěvekod StandaBu » ned srp 24, 2008 20:23,0

rasond píše:Mám problém s nízkym výkonom motora. Motor štartuje bez problémov, chod motora na voľnobeh bez problémov, ale motor ide obtiažne /pomaly/ do otáčok. Auto ide max. 150 km/h. Bol som na teste motora, všetko čo sa dalo otestovali, ale všetko je v poriadku, vymenil som aj palivový a vzduchový filter. Na voľnobeh ide vytočiť motor na maximálne otáčky, ale pomalšie ako by malo. Nevie mi niekto poradiť, čo to môže robiť.


Mám ten samý problém, ale s benzínovou 1.6 16V. Po konzultacích a vlastním proměřování mám podezření na nesprávnou funkci MAF. Tu jsem mimochodem vymontoval a pročistil vlákno, které se však zdálo být o.k. Při max. výkonu vygeneruje asi 3,5V řídícího napětí, což se mi zdá málo a vysvětluji si tím menší přívod paliva a tím menší výkon.
Rád bych věděl, zda se Tvůj problém nějak vyřešil. Vrtá mi hlavou zda se dá přizpůsobit MAF s 5-pinovou paticí (novou STARLINE nabízí za cca 1900 Kč) za původní 6-pinovou, která je v 1 generaci Focusů.
Focus, 1.6 16V 74 kW, kombi, r.v. 2000, ghia
StandaBu
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: stř srp 20, 2008 13:03,0
Bydliště: Kopřivnice

Příspěvekod Pipin » pon srp 25, 2008 19:41,0

Mení toto vlákno o TDCI?
Focus II 1,6 TDCI 66 kw combi
Pipin
*
*
 
Příspěvky: 49
Registrován: pát říj 28, 2005 9:21,0
Bydliště: Hranice

Příspěvekod StandaBu » úte srp 26, 2008 17:58,0

asi jo, byl to můj 1.vstup a spadlo to jinam, než jsem chtel. Sorry...
Focus, 1.6 16V 74 kW, kombi, r.v. 2000, ghia
StandaBu
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: stř srp 20, 2008 13:03,0
Bydliště: Kopřivnice

Výměna čerpadla Lucas - Bosch

Příspěvekod Zemu » čtv srp 28, 2008 18:42,0

ahoj,

pokud vim, u FF 1.8TDDI se pouzivaji dva typy cerpadel od vyrobce Bosch a Lucas. Lze je mezi sebou prohodit? Muj "Lucas" umrel a mam nabidku na nakup noveho Bosche, jen nevim, zda jsou kompatibilni. Muzete mi nekdo prosim poradit?

diky
Focus ambiente / 2000-1,8 TDDI
Zemu
*
*
 
Příspěvky: 11
Registrován: pát čer 17, 2005 23:49,0
Bydliště: Kladno

bliká žhavení

Příspěvekod Goete » úte zář 09, 2008 8:29,0

Nazdar hoši, nazdar

nic se neděje, jen Vám chci napsat že potom co mi padalo auto do nouzáku mám najeto 1600km na nový palivový filtr a zatím, musím zaklepat vše OK. Tak snad to tak vydrží!!!

Hoj
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 74 kW, r.v.12/2002, stříbrná metalíza
Goete
*
*
 
Příspěvky: 41
Registrován: úte říj 24, 2006 7:06,0
Bydliště: Teplice

Příspěvekod Růžička » stř zář 10, 2008 6:43,0

Tak to Ti gratuluji a držím palce, aby to tak opravdu zůstalo. Mimochodem - u Homolky fungují docela dobře, co?
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

bliká žhavení

Příspěvekod Goete » stř zář 10, 2008 7:55,0

to Růžička: nemůžu si na Homolku vůbec stěžovat, super jednání a ceny solidní + mi automaticky doplnili trochu kapaliny v servu (měl jsem to na minimu, ale neteče, kontroloval jsem, už jsem to tak koupil :-))
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 74 kW, r.v.12/2002, stříbrná metalíza
Goete
*
*
 
Příspěvky: 41
Registrován: úte říj 24, 2006 7:06,0
Bydliště: Teplice

levná nafta pro TDDi

Příspěvekod albaq » pon zář 15, 2008 10:39,0

jak moc vadí levná nafta motoru 1.8 TDDi (66kW), předpokládám, že by měla méně než motorům TDCi, ale vyplatí se v kontrastu s možnými následky na motoru?[/b]
Focus 1.8 TDDi (66 kW), kombi, r.v. 1999, Ghia
albaq
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned zář 14, 2008 20:37,0
Bydliště: Praha

Re: levná nafta pro TDDi

Příspěvekod DR » pon zář 15, 2008 14:22,0

albaq: cena paliva nehraje roli. Podstatná je dostatečná kvalita. U TDDi nehrozí zadření vstřiku, ale můžeš odrovnat čerpadlo, taky nic levného.

Můj názor, pokud chceš šetřit na úkor kvality, tak hraješ ruskou ruletu. Možná to dopadne dobře, možná ne. Ovšem stejně tak ti může čerpadlo odejít i při tankování "značkové" nafty, jen je to méně pravděpodobné.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod zewl » pát zář 19, 2008 16:41,0

albaq: mas kombinaci TDDi a r.v. 1999, coz odchazeji cerpadla... Radeji bych nedrazdil chrestyse bosou nohou a netankoval v JZD :wink:
nečekaně Focus, 1.8 TDDi 66kW, kombajn, r.v. 2002, Trend
www.dotnetforum.cz
zewl
*
*
 
Příspěvky: 48
Registrován: úte bře 25, 2008 9:14,0

PředchozíDalší

Zpět na Focus - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků