TDDi + TDCi

Příspěvekod petrsa » pát bře 12, 2010 21:13,0

Raději nemysli. Na 99% byl příčinou zbytek slavné šelky v nádrži, který se nestačil smíchat s Vervou. Šelka v našem banánistánu je hodně vyleštěný a načančaný prd :evil:
CMC 020 (Ford Mondeo Club)
Mondeo MkI 1.8 16V Ghia, 1995, combi - prodáno
Opel Omega Caravan CD, 2.5DT - R6 z Bavorska, 2000 + Peugeot 206, 1.9D XR Presence, 2001,
Uživatelský avatar
petrsa
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1972
Registrován: pát zář 05, 2003 7:59,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod štíreček » pát bře 12, 2010 21:44,0

O šelce mi psát nemusíš, ale on psal, že mu to dělá jen s vervou. V těch mrazech mělo problémy s nafou - českou! daleko víc aut, prostě nastartovali, ujeli zhruba 1-3km a hotovo...
Ford C-max 1,6TDCI 80kW DPF 2008 Obrázek
http://stirecek.rajce.idnes.cz/Novy_For ... DCI_sport/
http://moje.auto.cz/stirecek1/ford-c-max-1.html
Ford focus, 1,8TDDI 66kW, combi, r.v. 28.11.2002, provoz 2003,trend. - protiúčet 2009
Ford escort 1,8d combi r.v.1993-prodáno 2005
Uživatelský avatar
štíreček
****
****
 
Příspěvky: 424
Registrován: čtv pro 27, 2007 22:26,0
Bydliště: Hodonín

Příspěvekod DR » pát bře 12, 2010 22:08,0

S veškerou úctou, trochu přeháníte. Verva je nadstandardní palivo a shell je minimálně standardní, co se kvality a složení týká. Takže to bude spíš o té konkrétní pumpě, kde tankujete, ne o značce paliva - které je stejně všechno z jedné nádrže v čepru, jen do něj různí prodejci dávají (nebo nedávají) různá aditiva. A pokud mohu poprosit, dále v diskuzi o palivu pokračujete zde http://forum.fordclubs.org/viewforum.php?f=43 Díky.

petrsa: výsosti, nenechte prchlivost cloumat svým majestátem ;-).
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod 2sexy » stř čer 16, 2010 21:33,0

Dobry den jsem novacek a chtel bych poprosit o radu ...
Mam v planu koupit Forda ale nejsem si jistej co je v dnesni dobe lepsi zda

Ford Focus 1.8 TDCI COMBI rok 2006 nebo 1.6 TDCI COMBI ten samej rok ..

nebo

Ford Mondeo 2.0 TDCI COMBI rok 2004 ( dost lidi mi rika ze ten motor ma vady a odchazi u toho vstrikovani ) ale komu dneska clovek muze verit ...


ja osobne bych bral to Mondeo a proto bych poprosil o radu jestli je to dobra volba ...
Uvažuji o: Mondeo 2.0 TDCi 2004
2sexy
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: ned kvě 30, 2010 20:22,0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvekod DR » stř čer 16, 2010 22:30,0

2sexy: nákup focuse Chci koupit Focus. Jaký? http://forum.fordclubs.org/viewtopic.ph ... &start=100 A opět velmi doporučuju nejdřív číst.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod Dave » stř lis 24, 2010 21:17,0

Potřeboval bych poradit, kamarád má focuse r.v. 99, TDDI 66kw, najeto cca 110tis.km, olej je mezi ryskami a je na něm najeto cca 10tis.km. Motor startuje bez problémů, ale jakmile se zahřeje na provozní teplotu, začne blikat kontrolka oleje. Poraďte, čím by to mohlo být?
CMC 072
Mondeo, 1.8 SCi, 96kw, kombi, 2006, ghia
(Mondeo, 1.8 i, 85kw, kombi, 1994, GLX) zlikvidováno 7/2014
Uživatelský avatar
Dave
**
**
 
Příspěvky: 74
Registrován: úte bře 23, 2004 14:34,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Růžička » čtv lis 25, 2010 7:25,0

Po 10 tis km bych nepovažoval za křivdu olej vyměnit a tím bych začal. Napadá mne, že by se do něj mohla dostávat nafta a naředit ho. Opotřebované olejové čerpadlo bych při nájezdu 110 tis nečekal.
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod Dave » pon úno 28, 2011 21:33,0

Olej a filtr vyměněn. Vyměněno i olejové čidlo a závada stále trvá. Jinak startování a jízda bez problémů. Napadá vás něco dalšího?
CMC 072
Mondeo, 1.8 SCi, 96kw, kombi, 2006, ghia
(Mondeo, 1.8 i, 85kw, kombi, 1994, GLX) zlikvidováno 7/2014
Uživatelský avatar
Dave
**
**
 
Příspěvky: 74
Registrován: úte bře 23, 2004 14:34,0
Bydliště: Praha

TDDi + TDCi

Příspěvekod roccko11 » ned zář 22, 2013 22:21,0

Ahojte Focus Fans.
Mám Focusa 1.8TDDi 2 roky. Kúpil som ho so 140 000 km. Teraz má 162 000 a objavil sa mi zaujímavý problém. Pri akcelerácií motor ako keby trhal (cítiť to ako keby bol nepravidelný vstrek alebo ako keby ho drhlo). Po čase sa mi motor prepne do núdzového režimu. Zhasnem motor a opäť naštartujem a auto beží dalej bez problémov. Avšak teraz sa to trhanie objavuje častejšie.
Vedel by mi niekto poradiť prípadne má niekto skúsenosti s takouto poruchou.
Za odpovede Vám vopred Ďakujem.
Focus 1.8 TDDi, 2002 hatchback
roccko11
Junior
Junior
 
Příspěvky: 0
Registrován: ned zář 22, 2013 21:56,0

Re: TDDi + TDCi

Příspěvekod dj.DEKL » pon zář 23, 2013 6:55,0

Muze byt vice problemu... treba i plynovej pedal. Diagnostika pomuze...
------------ Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 ------------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
Uživatelský avatar
dj.DEKL
***
***
 
Příspěvky: 107
Registrován: ned říj 17, 2004 15:08,0
Bydliště: Praha

Re: TDDi + TDCi

Příspěvekod roccko11 » pon zář 23, 2013 20:38,0

To trhanie sa objavuje aj pri plynulej jazde. Mám vytečený kompresor na klimu ale ten nepoužívam ( v servise mi povedali, že pokým nespustím klimu tak sa to nijak neprejavý).
Focus 1.8 TDDi, 2002 hatchback
roccko11
Junior
Junior
 
Příspěvky: 0
Registrován: ned zář 22, 2013 21:56,0

Re: TDDi + TDCi

Příspěvekod Fokin06 » pon bře 17, 2014 18:44,0

Zdravim Fordmany,
precetl jsem skoro vsechny prispevky a bohuzel jsem nenasel nic k memu problemu. Tak zkousim zda tu nekdo nahodou nema stejnou zkusenost... :(

pacient - Focus 06, 1,8TDCi, 85 KW

priznaky - projevuje se cca 10 - 20% z jizdy, resp. pri volnobehu. Motor zacne hazet a to celkem dost, (hazí cele auto) pri proslapnuti neni problem, ale jak opet spadne na volvobeh tak opet cuka traktor v zime... :cry:
Otacky drzi, vyskyt spise pri zahratejsim motoru, v zime nizsi vyskyt.
V tahu jen malo kdy jakoby lape po dechu, jen pri dojezdu na krizovatku a pokusu o vyjetí napr. na dvojku .

lecba - provedeno mereni komprese valcu, diagnostika nic nenacetla ani pri projevu cukani, premereni vstriku O.K.
vymena cidla teploty vzduchu, vuz po vymene oleje a filtru, vahy vzduchu atd. kontrola EGR ventilu O.K. minimalni usazeniny.
Kourivost primerena najetym km (235 xxx). Nova komplet spojka vc. setrvacniku - dan pevny.
Za posledni 2 roky podruhe vymenena hadice od turba. :x

Nejsem odbornik, ale mam pocit, ze je nekde problem na vzduchu, ale pri opakovane kontrole hadic zadny defekt nenalezen.
Dalsi podezdreni je na vysokotlake cerpadlo... jiz objednan servis, ale klasicky pri prijezdu k odbornikovy se zavada neprojevila, jen chod nebyl uplne v poradku,ale klepat motor jak draheho psa nevidel... :roll:

Kdyby nahodou nekdo mel podobnou zkusenost dekuji predem za info.
S pozdravem Fokin06
Fokin06
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon bře 17, 2014 12:29,0

Re: TDDi + TDCi

Příspěvekod Monďákšnek » pon črc 27, 2015 18:43,0

Nazdar chlapi,

jsem tu prvně a rád bych něco malého přidal. Před třemi roky jsem koupil Mondeo r.v.2008, 1.8 TDCi-92kw. Můj mechanik mi ihned řekl, že budu mít problémy. Mělo najeto 140 tis a bylo z operáku. Vše jsem si prověřil, km i opravy. Bylo koupeno v čechách a jezdila s ním nějaká paní ( asi managerka ). Mám najeto 210 tis. a furt nic. Kromě oleje, který měním dřív než po 20 tis. a vždy jsem u toho ( aby byl starý olej skutečně vypuštěn ) prostě kromě úniku klima což mám kde kdo, prostě nic. Ještě jsou tam původní žhaviče. Pravda, nejezdím krátké trasy ale to auto jede čím dál líp. Blbý je, že nejsem zvyklej mít auto dlouho, ale tohle se mi opravdu nechce dát z ruky. Já to asi shrnu. Znám motoráře ( opravdového ) a ten dělal sám pro sebe testy palivových filtrů. Nemohl uvěřit, co všechno jen trochu levnější filtr propustí z nafty na samém začátku životnosti. Vím, že jsem nevyřešil TDDI a TDCI jen chci říct, že opravdu do ojetiny nevidíš a základní selskej rozum by měl kázat, nebo jinak. Auto, který má poctivejch 200 tis a je o něj z rozumem pečováno, musí běhat. Slovem pečováno nemyslím autorizovaný servis. V jedmom jsem dělal!!! :lol:
Monďákšnek
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon črc 27, 2015 18:31,0

Předchozí

Zpět na Focus - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron