Chlazeni

Příspěvekod Profesor » úte čer 19, 2007 13:53,0

:arrow: tatínek: Něco podobnýho jsem řešil u Golfa a tam to dělalo relé ventilátoru :idea:
FOCUS, 1,6 74kW, Hatchback, r.v. 2006, TREND + / climatronic / SPDS / K&N - in box / Morel / BTHF - voice control cz /
CITROEN SAXO 1,1 / 44kW ? / 2003 - NOVEJ - jako správnej citron ŽLUTEJ - výměna za Peugeot Biper - pojízdná dílna/
Vše pryč nahrazeno KUGA 1,6 STline - úpravy probíhají
Uživatelský avatar
Profesor
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1443
Registrován: úte dub 03, 2007 14:35,0
Bydliště: PRAHA 10

Příspěvekod Bake » úte čer 19, 2007 16:34,0

[quote="Profesor"]:A není to náhodou tím, že máš sepnutou klimatizaci??? A pozor, klima je sepnutá i při směrování ofuku přími na čelní sklo a toto sepnutí není u Focusu signalizováno kontrolkou!!!
Octavia 1.9TDi 2000
Mondeo 2.0 TDCi, 115k 2006 /služ/
Suzuki V-Strom 1000
Bake
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1195
Registrován: úte srp 16, 2005 21:25,0
Bydliště: ČR

Příspěvekod Profesor » úte čer 19, 2007 18:03,0

:arrow: Bake: Tobě jde u vypnutýho motoru pustit klimatizace :shock: no to čumim :wink: :D Heč já mám klimatronik a ten kontrolku má :lol: :mrgreen:
FOCUS, 1,6 74kW, Hatchback, r.v. 2006, TREND + / climatronic / SPDS / K&N - in box / Morel / BTHF - voice control cz /
CITROEN SAXO 1,1 / 44kW ? / 2003 - NOVEJ - jako správnej citron ŽLUTEJ - výměna za Peugeot Biper - pojízdná dílna/
Vše pryč nahrazeno KUGA 1,6 STline - úpravy probíhají
Uživatelský avatar
Profesor
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1443
Registrován: úte dub 03, 2007 14:35,0
Bydliště: PRAHA 10

Příspěvekod Růžička » stř čer 20, 2007 6:22,0

Žádnou zmínku o vypnutém motoru nevidím (spustit lze i studený).
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod Profesor » stř čer 20, 2007 8:37,0

Tož jsem si to asi špatně vyložil, a pochopil to takto / auto po příjezdu 3 hodiny stojí (tím pádem už vypnutý motor) a spustí se motor ventilátoru. :oops: ta choroba se mnou dělá divy :wink:
FOCUS, 1,6 74kW, Hatchback, r.v. 2006, TREND + / climatronic / SPDS / K&N - in box / Morel / BTHF - voice control cz /
CITROEN SAXO 1,1 / 44kW ? / 2003 - NOVEJ - jako správnej citron ŽLUTEJ - výměna za Peugeot Biper - pojízdná dílna/
Vše pryč nahrazeno KUGA 1,6 STline - úpravy probíhají
Uživatelský avatar
Profesor
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1443
Registrován: úte dub 03, 2007 14:35,0
Bydliště: PRAHA 10

Příspěvekod Bake » stř čer 20, 2007 9:37,0

[quote="Profesor"]Kup si moravskou slivovici. Půl litru s tvojí chorobou zatočí.....:-)
Octavia 1.9TDi 2000
Mondeo 2.0 TDCi, 115k 2006 /služ/
Suzuki V-Strom 1000
Bake
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1195
Registrován: úte srp 16, 2005 21:25,0
Bydliště: ČR

Příspěvekod Nepster » čtv čer 28, 2007 20:32,0

nevedel jsem kde se na to zeptat kolik tak stojí vodní pumpa ???
Focus, 1.8 TDCi/85 kw (115hp)/Hatchback/r.v. 2001/
Nepster
Junior
Junior
 
Příspěvky: 7
Registrován: ned čer 10, 2007 18:30,0
Bydliště: Prostějov

Příspěvekod DR » čtv čer 28, 2007 21:07,0

Nepster: cca 3000 Kč stojí neoriginál, viz třeba http://obchod.autokelly.cz/

BTW, oprav si podpis, TDCi jsou naftové turbodiesly, ZETEC je označení atmosferických benzínových čtyřválců, takže uřčite nemáš TDCi ZETEC :twisted:.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod Nepster » sob čer 30, 2007 12:42,0

jo uz jsem sehnal prinde mne na 1800
Focus, 1.8 TDCi/85 kw (115hp)/Hatchback/r.v. 2001/
Nepster
Junior
Junior
 
Příspěvky: 7
Registrován: ned čer 10, 2007 18:30,0
Bydliště: Prostějov

Vypuštění chladící kapaliny

Příspěvekod Biggles39 » sob říj 20, 2007 20:44,0

Zdravím všechny a měl bych dotaz,
mám Focus od srpna a obávám se, že chladící kapalina je tam původní, alespoň se tak tváří :( , zavolal jsem si do Velvany a tam mi pán sdělil, že optimální by byl Fridex G+ a je třeba to vypustit. V Etzoldovi je popsán postup, který jsem dodržel, ale vyteklo mi pouze cca. 2,5 l kapaliny, takže se obávám, že jsem vypustil pouze chladič (tedy polovinu náplně) a vše, co je v motoru tam zůstalo. Dolil jsem to dočasně destilkou a asi se obrátím na servis. Ale stejně by mě zajímalo, jaký je postup pro vypuštění kompletní náplně.

Díky
Focus, 1,6 74 kW, hatchback, r.v. 1999, automat
Biggles39
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: stř říj 03, 2007 21:03,0

Re: Vypuštění chladící kapaliny

Příspěvekod DR » ned říj 21, 2007 11:42,0

Biggles39: postup na vypuštění kapaliny je : pustit topení naplno a vyšrouvbovat výpustný šroub na chladiči. Tipoval bych, že jsi to topení neotevřel (možná je potřeba provést změnu polohy ovládacího knoflíku při běžícím motoru/zapnutém zapalování, nechce se mi hledat, jak to má focus řešené).
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod Dali » stř říj 24, 2007 13:12,0

Ahoj, tak se zima hlásí a i když s Focusem už téměř nejezdím, rád bych mu aspoň vyměnil chladící kapalinu. Našel jsem Texaco Havoline Antifreeze XLC který splňuje VW TL-774D a FORD WSS-M97B44-C. Můžu ho použít, nebo mám hledat jiný? Díky za odpovědi. PS: Budu měnit celou náplň.
CFC 005
Škoda Octavia III 1.6TDi, 85kW, 2018
Focus 1.6 Ghia, 1999, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Dali
****
****
 
Příspěvky: 223
Registrován: úte čer 29, 2004 11:26,0
Bydliště: okr. Brno venkov

Příspěvekod DR » stř říj 24, 2007 14:01,0

Dali: http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?p=53549#53549
Nevidím žádný problém v použití běžně dostupné G12 (G12+), zvlášť pokud měníš celou náplň.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod Dali » stř říj 24, 2007 14:05,0

Takže problém v tom není. Ok, děkuji za odpověď.
CFC 005
Škoda Octavia III 1.6TDi, 85kW, 2018
Focus 1.6 Ghia, 1999, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Dali
****
****
 
Příspěvky: 223
Registrován: úte čer 29, 2004 11:26,0
Bydliště: okr. Brno venkov

Re: Vypuštění chladící kapaliny

Příspěvekod Biggles39 » pát říj 26, 2007 20:59,0

DR píše:Biggles39: postup na vypuštění kapaliny je : pustit topení naplno a vyšrouvbovat výpustný šroub na chladiči. Tipoval bych, že jsi to topení neotevřel (možná je potřeba provést změnu polohy ovládacího knoflíku při běžícím motoru/zapnutém zapalování, nechce se mi hledat, jak to má focus řešené).


Tak jsem se do toho pustil s jedním automechanikem a ukázalo se, že vše jsem měl správně, u Focusu vypustím skutečně jen ty 3 litry, co jsou v chladiči. Tak jsme 3x doplnili destilku, projeli to a zase vypustili ty 3 litry. Na poslední vypouštění už byla kapalina z chladiče úplně čirá. Pak jsem nalil 3 litry Fridexu G+, který se smíchal s tím naředěným v motoru a je to OK.
Focus, 1,6 74 kW, hatchback, r.v. 1999, automat
Biggles39
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: stř říj 03, 2007 21:03,0

Příspěvekod umbro » ned pro 30, 2007 22:01,0

Dneska jsem kontroloval koncentraci chladici kapaliny a vsimnul jsem si, ze v ni plavou nejake bile cucky. Prepokladam, ze by tam asi nic takoveho byt nemelo, ne? To auto jsem koupil ani ne pred dvema tydny, vubec nevim, co tam predchozi majitel lil. (Barvu to má tmavě růžovou.)

Jinak asi bych mel jeste rict, ze jsem to meril pri studenem motoru, v tomhle pocasi, tj. nejake -4°C. Tak nevim jestli to ma na hustotu a vysledek mereni nejaky vyrazny vliv. Mam pocit, ze ten pristroj je kalibrovany na 20°C, ale uplne jisty si taky nejsem.
CFC 892
Ford Focus 1.6i 16V 74kW (100k) , r.v. 2000, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
umbro
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv pro 20, 2007 22:42,0

Příspěvekod catman » pon led 07, 2008 10:40,0

Dnes jsem se dostal taky do stejného stavu - baterka vymlácená, protože mi samovolně seply ventilátory a ráno jsem prostě už nenastartoval.

Přišel jsi na závadu? poradí někdo co s tím? Zatím jsem rozpojil konetor za chladičem, který připojuje ventilátory a jakousi černou krabičku uprostřed nahoře mezi ventilátory chladiče. Ale to není řešení.
Mondeo 2.0 TDCi 2007 + FFcombi 1,8i / 16V *1999
catman
*
*
 
Příspěvky: 11
Registrován: stř srp 30, 2006 16:46,0
Bydliště: Prostějov

Ohrev chladiacej kvapaliny???

Příspěvekod Fittipaldi » ned bře 02, 2008 18:02,0

Zdravím Vás kolegovia. Už dlhšiu dobu si trápim mozog nad tým, čo za súčiastku som to objavil v motore. Je to taký hliníkový valček (priemer asi 4 cm, dlžka asi 10 cm) vložený do hadice malého chladiaceho okruhu. Hadica ide od hlavy valcov ku radiátoru kúrenia. Na tento neznámy predmet je napojená elektrika a sú v ňom zaskrutkované 3, ako keby výhrevné sviečky. Môj predpoklad je, že sa jedná o nejaký predohrev vody pred vstupom do kúrenia, ale doteraz som sa nikde o tomto vynáleze nedočítal. (Mám aj foto, ale bohužiaľ sa mi to nepodarilo pripojiť...)
CFC 0461
Focus 1,8 TDDi - 90 PS / Futura / combi / polar-silver / 2001
Uživatelský avatar
Fittipaldi
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: sob čer 10, 2006 15:09,0
Bydliště: Ružomberok - SK

Re: Ohrev chladiacej kvapaliny???

Příspěvekod štíreček » pon bře 03, 2008 23:05,0

[quote="Fittipaldi"]
Nejspíš to bude vyhřívání hlavy kvůli lepším zimním startům 8-)
Ford C-max 1,6TDCI 80kW DPF 2008 Obrázek
http://stirecek.rajce.idnes.cz/Novy_For ... DCI_sport/
http://moje.auto.cz/stirecek1/ford-c-max-1.html
Ford focus, 1,8TDDI 66kW, combi, r.v. 28.11.2002, provoz 2003,trend. - protiúčet 2009
Ford escort 1,8d combi r.v.1993-prodáno 2005
Uživatelský avatar
štíreček
****
****
 
Příspěvky: 424
Registrován: čtv pro 27, 2007 22:26,0
Bydliště: Hodonín

Příspěvekod Shadow » stř bře 05, 2008 19:33,0

Ahoj všichni, mám takový problém neproblém, občas když jedu tak mi vyletí ukazatel teploty až do červeného pole a během chvilky se vrátí zpět do normálu, nevím co si o tom mám myslet, děje se to teď v zimě a stane se mi to vždy při jízdě do kopce v poměrně vysoké rychlosti a nízkých otáčkách(3000 ot, 110 km/h), takže si myslím že s chlazením by neměl být problém. Chaladící kapalinu (a všechny náplně) sem měnil po koupi auta před půl rokem, a k žádným únikům nedochází. Zajímalo by mě proč se mi ten motor přehřívá, pokud vůbec. Ta rafička teploměru dycky doslova vystřelí do červeného pole a stejně tak rychle zase spadne na půlku jak má být. Nevíte čím by to mohlo být?? Předem díky za odpovědi.
Focus, 1,6 16V Zetec-S 74kw, 5dv. hatchback, r.v. 99, Trend
Uživatelský avatar
Shadow
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: pon zář 10, 2007 9:16,0
Bydliště: Sedlčany

PředchozíDalší

Zpět na Focus - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník