Turbo

stresman

Příspěvekod Loeb » stř pro 27, 2006 8:06,0

No, měla by tam bejt ta samá, ale pokud jsi nepocítil žádné změny ve výkonu motoru tak je to ok, tak to potom neřeš.
Ford Focus combi 1.8 TDDi 66kw, r.v 2000 bílá
Loeb
*
*
 
Příspěvky: 24
Registrován: ned pro 17, 2006 20:44,0
Bydliště: Hradec Králové nebo Poděbrady

swresman

Příspěvekod Loeb » stř pro 27, 2006 8:09,0

pokud jsi nepocítil žádné změny ve výkonu motoru, tak je to ok, ale samzřejmně by tam měla bejt ta co tam má.
Ford Focus combi 1.8 TDDi 66kw, r.v 2000 bílá
Loeb
*
*
 
Příspěvky: 24
Registrován: ned pro 17, 2006 20:44,0
Bydliště: Hradec Králové nebo Poděbrady

Příspěvekod stresman » čtv pro 28, 2006 16:05,0

vsak prave to ze uz necitim ked zabera turbo pri 2 a pred tym to bolo velmi citelne.
hadicka ma trosku vacsi priemer asi nez by mala.
dufam ze sa nic vazne nestane.
FORD FOCUS Kombi 1.8 TDDI (66kW), 1999 Ghia vybava ale neuplna:)
Uživatelský avatar
stresman
**
**
 
Příspěvky: 66
Registrován: čtv bře 30, 2006 8:07,0
Bydliště: Kosice, SK

Příspěvekod Loeb » čtv pro 28, 2006 22:51,0

no bejt na mě, tak si seženu originál, a nebo aspoň tu se stejným průměrem. Taky se hlavně mrkni, jestli ti chodí ventil na turbu, když ho odpojíš, měl by jsi hejbat tou tyčkou na ventilu..
Ford Focus combi 1.8 TDDi 66kw, r.v 2000 bílá
Loeb
*
*
 
Příspěvky: 24
Registrován: ned pro 17, 2006 20:44,0
Bydliště: Hradec Králové nebo Poděbrady

Příspěvekod stresman » pát pro 29, 2006 9:51,0

tu som o tom pisal ale ziadnej odpovede som sa nedockal preto ti to tu este raz nakopirujem mozno je to to o com pises prosim ked mozes napis ako to mam riesit:
o tych zaolejovanych hadiciach. take mam aj ja zatial som tomu neprikladal vahu.inak je to strasny problem ze odijde turbo? neviem pytam sa. mozno nebude mat taky odpich pri 2500 otackach ale motor musi ist podla mna.
dalsia otazka o turba ide taka tenka hadicka alebo trubicka a svagor hovoril ze to je nieco na ovladanie vyfukovych spalin alebo take nieco viete nieco naco to je.pri akceleracii na prazdno sa ta trubicka nehybala a nic nerobila ale podla svagra by nieco mala robit. viete nieco o tom?


mozno mal svagor pravdu
FORD FOCUS Kombi 1.8 TDDI (66kW), 1999 Ghia vybava ale neuplna:)
Uživatelský avatar
stresman
**
**
 
Příspěvky: 66
Registrován: čtv bře 30, 2006 8:07,0
Bydliště: Kosice, SK

Příspěvekod Loeb » pát pro 29, 2006 14:05,0

no, takže, pokud ti odejde turbo, motor sice pojede, ale bez výkonu a bude ti hrozně kouřit. Pokud jde o ty zaolejovaný hadice, počítám že myslíš ty co vedou od turba do intercooleru, tak to znamená že turbo, tzv. háže olej. O nic nejde , dělá to vesměs každé turbo, ale hlídej si stav oleje motoru. Pokud se ti zvětší zpotřeba oleje, jako že budeš dolejvat častěji, než je zdrávo, pak další příznak je zvětšená kouřivost motoru, ale to můžou dělat i vstřiky, tak to je zlá předzvěst, že turbo má zvětšenou vůli na ložisku a propouští olej. Myslím si to, nikdy jsem to nějak neštudoval, ale pokud jsem se s tím v práci vždycky setkal, tak jsem ho hned měnil.. Pokud chceš mít opravdu jistotu, tak si zajeď do autorizovanýho servisu a nech si udělat test turba přes VAG..Další věc, do turba by mělo bejt přivedený olejové mazání. Pak je tam přivedená trubička na podtlak do podtlakového ventilu na ovládání turba... a z toho ventilu vede taková tyčka do turba a ta by se měla hejbat v závislosti na otáčkách motoru a zatížení. Ten ventil docela často u některých aut odchází..
Ford Focus combi 1.8 TDDi 66kw, r.v 2000 bílá
Loeb
*
*
 
Příspěvky: 24
Registrován: ned pro 17, 2006 20:44,0
Bydliště: Hradec Králové nebo Poděbrady

Příspěvekod stresman » sob pro 30, 2006 11:24,0

skusim ho ten ventil nejak najst a pozriet ci to ten o ktorom hovorime
FORD FOCUS Kombi 1.8 TDDI (66kW), 1999 Ghia vybava ale neuplna:)
Uživatelský avatar
stresman
**
**
 
Příspěvky: 66
Registrován: čtv bře 30, 2006 8:07,0
Bydliště: Kosice, SK

Turbo

Příspěvekod mati1234 » pát dub 27, 2007 20:31,0

Zdravim Vas,
malicka ale zakladna otazka: ako spoznam ze turbo zapne? Dakujem!!!
Focus, 1.8 TDdi 66kW/90k, hatchback, r.v. 12/2000, Ambiente
mati1234
*
*
 
Příspěvky: 44
Registrován: pát dub 06, 2007 13:24,0
Bydliště: Slovensko

Re: Turbo

Příspěvekod hans 664 » ned dub 29, 2007 10:03,0

[quote="mati1234"]
Poznáš to snadno, protože Tě to zamáčkne do sedačky. :o
CFC 664
Ford Focus 1.8 TDCi 85kW (115k) , 11/2003, kombi (futura)
hans 664
**
**
 
Příspěvky: 88
Registrován: sob úno 18, 2006 18:20,0
Bydliště: Voticko, Praha

Příspěvekod mati1234 » ned dub 29, 2007 23:17,0

to hans 664: no pri tych 90k to ani necitim....ale dakujem !!
Focus, 1.8 TDdi 66kW/90k, hatchback, r.v. 12/2000, Ambiente
mati1234
*
*
 
Příspěvky: 44
Registrován: pát dub 06, 2007 13:24,0
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod Růžička » pon dub 30, 2007 7:21,0

Turbo nezapne, ono funguje pořád, jenom nelineárně a při malých otáčkách nemá vliv. Jeho účinek pocítíš nejlíp při nižších převodových stupních. Když při rozjezdu podržíš poměrně malý plyn a nebudeš přidávat, okolo 1800 - 2000 ot ucítíš významný nárůst zrychlení a to i při těch 90k.
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Manžety od chladiče stlačeného vzduchu

Příspěvekod Milhaus67 » pát črc 27, 2007 9:05,0

Zdravím všechny!

Bylo by asi lepší založit nové téma ale bohužel, tak se zeptám tady. I když se mi zdá, že fórum je díky blokování nových témat už pěkně chaotické.

Chci se zeptat na gumové manžety ( hadice ) od chladiče stlačeného vzduchu turba. Jednak jsem je měl maličko orosené olejem a po demontáži jsem zjistil, že jsou obě děravé a to uprostřed zespodu pod ocelovým drátem. Ford prodává 1 kus za 1067,-Kč. Nechtěl jsem tomu uvěřit ale je to tak. Nikde jsem nic levnějšího nemohl sehnat a brát to někde z vrakoviště, budu na tom stejně. Mám ale pocit, že dlouho nevydrží. Motor se při otáčkách naklání dozadu, manžety se natahují a určitě je v nich i nějaký tlak vzduchu. Nevíte někdo, jestli se dají koupit někde levněji, popřípadě nahradit, jaké máte zkušenosti vy? Už týden po výměně je opět pod prostředním ocelovým drátem manžeta maličko odřená.
Uvítám jakoukoliv radu. Díky všem.







Obrázek
Ford Focus 1.8 TDCi 85Kw Combi r.v. 2003
Milhaus67
*
*
 
Příspěvky: 38
Registrován: ned srp 13, 2006 4:47,0

no..

Příspěvekod Ebo » pát črc 27, 2007 11:16,0

to Milhaus67> nebylo by číslo toho dílu ? .. apropos.. dělaj se silikonové hadice pro auta "ftuningu" ..ale to bude dražší než to co jsi koupil.. Ještě mne napadá, jestli spíš nemáš v háji uchycení motoru, že ty hadice dostávají takhle "pokouřit" a jdou brzo do háje.. :?
Ford Mondeo 1.8i, 16V, GLX, 85kW, kombi, 1998, tmavě modrá metalíza
Fiat Punto 1,4 GT, 98kW
Uživatelský avatar
Ebo
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1141
Registrován: pon lis 20, 2006 21:03,0
Bydliště: Brno

Příspěvekod Loeb » pát črc 27, 2007 16:00,0

Ono hlavně, pokud by tam byla nějakým záhadným způsobem zamezená průchodnost oleje, tak už by to turbo bylo na kaši, páč by to asi nemazalo.... :wink:
Ford Focus combi 1.8 TDDi 66kw, r.v 2000 bílá
Loeb
*
*
 
Příspěvky: 24
Registrován: ned pro 17, 2006 20:44,0
Bydliště: Hradec Králové nebo Poděbrady

Manžety

Příspěvekod Milhaus67 » pát črc 27, 2007 19:28,0

Tady je číslo výrobku:



Obrázek

Motor se hýbe tak 2 cm směrem k čelnímu sklu a ty hadice jsou myslím i tak proto dělány jako "z překladu kalhotové - manžetové". Je to při otáčkách nad 2 tis. Nemyslím si, že by uchycení motoru bylo špatné. Mám zrovna po prohlídce a vyměnili mi jednu manžetu a pak jsem přišel na to, že i druhá není OK. Focuse mám r.v. 2003 a zdá se mi, že za 1000,- Kč to vydrží poměrně málo. Obě byly prodřené přesně uprostřed pod tou ocelovou sponou - drátem. Teď jsou pěkně suché a olej neprosakuje ale jak dlouhou to vydrží, to nevím.
Ford Focus 1.8 TDCi 85Kw Combi r.v. 2003
Milhaus67
*
*
 
Příspěvky: 38
Registrován: ned srp 13, 2006 4:47,0

Příspěvekod Ebo » pát črc 27, 2007 21:04,0

to >Milhaus67> to stačio opsat :-) ... nicméně jsem na to koukal, a mrtvo. Vypadá to, že to je asi taky jedna z nejméně poruchových součástí motoru (což by měla být - mělo by to vydržet po celou jeho životnost). Ty dva centimetry pohybu motoru to bude asi (snad) o.k. .. Vážně nechápu jak se to může prodřít, když ty kroužky tam dělají jen podporu :shock: .. Zkusím se ti na tento jev zeptat mého mechanika (snad se s tím setkal).. Jinak levnější asi neseženeš.. leda zkusit nahradit něčím odtud http://www.saabtuning.cz/tdilys10.htm a nebo si zajet na výlet do Číny :) http://www.chinaslt.com/ ... jsem tě asi moc nepotěšil.. :?

update: tak jsem se ho ptal a říkal, že je to divný a jestli se to nedře o něco jiného, neb by to mělo vydržet.. tak nevím
Naposledy upravil Ebo dne sob črc 28, 2007 17:28,0, celkově upraveno 2
Ford Mondeo 1.8i, 16V, GLX, 85kW, kombi, 1998, tmavě modrá metalíza
Fiat Punto 1,4 GT, 98kW
Uživatelský avatar
Ebo
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1141
Registrován: pon lis 20, 2006 21:03,0
Bydliště: Brno

Re: Manžety

Příspěvekod DR » pát črc 27, 2007 21:12,0

Milhaus67: podobně se mi trhala hadice k sání u V6, ale tam to bylo tím, že jsem měl tu hadici asi o 1/3 zkrácenou a před sáním vložený mix na LPG s protizášlehovou klapkou. A ten zbytek hadice už nedokázal vykompenzovat celý rozsah pohybu motoru. Ty silentbloky motoru bych na tvém místě zkontoloval, stačí, aby si motor trochu sedl a už to může tu hadici napínat moc. Ale asi to nebude až tak neobvyklá závada, jestli měli tu hacici u Forda skladem - já jsem ji tenkrát musel objednávat a čekalo se cca měsíc.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Manžeta

Příspěvekod Milhaus67 » pát črc 27, 2007 21:33,0

Díky za rady, budu to pozorovat a když tak nechám prověřit uchycení a pohyb motoru. Manžety jsou ale v klidu úplně stlačené a vychýlení by měly dostatečně eliminovat. Na skladě byl tento díl ihned k dodání tak je to asi normální.

Mějte se a ještě jednou díky. Kdyby jste se někdo ještě něco dozvěděl o tomto jevu, napište.
Ford Focus 1.8 TDCi 85Kw Combi r.v. 2003
Milhaus67
*
*
 
Příspěvky: 38
Registrován: ned srp 13, 2006 4:47,0

Příspěvekod Růžička » pon črc 30, 2007 6:40,0

Jestli jsi tenhle pohyb motoru pozoroval při chodu naprázdno (ostatně jinak asi těžko), je pravděpodobné, že při zátěži se bude hýbat víc. Asi by stálo za to podívat se na jiný motor a porovnat.
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Piskani (asi) v turbu

Příspěvekod mhesny » pát dub 11, 2008 15:04,0

Dobry den,
u meho FF se nepravidelne projevuje zvlastni zavada, kdy pri ot. cca 2200 lze slyset zvlastni chrasteni v motoru a nasledne pri 3000ot jiz v motoru vylozene svisti/piska (i pri zastaveni). Intenzita piskani/svistu je zavisla na otackach. Mam podezreni na vadu turba. Zavada se projevuje zridka a trva kratkou schvili na to, abych s tim prijel do servisu. Problem zacne a konci nahle a prechod mezi spravnou funkci a chybnou funkci je velmi zretelny. Problem se neprojevuje ani cukanim, ani chybovou hlaskou do palubniho pocitace.

Nedavno byl menen EGR ventil, nejake hadice kolem turba a upgrade FW v RJ. Auto ma najeto 70tkm. V soucane dobe RJ vykazuje chyby vahy vzduchu, sani a CAN bus, ale pry by to nemelo mit spojitost s tim piskanim/svistem.
Predem dekuji za radu. M.
Focus, 1.6TDCi, 80kw, kombi, r.v. 2004/11, GHIA
mhesny
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv dub 10, 2008 22:44,0

PředchozíDalší

Zpět na Focus - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník