Turbo

Příspěvekod štíreček » ned zář 27, 2009 19:24,0

Kolik tam máš najeto? Já jsem měl focuse čtyři roky a měsíc, v listopadu by slavil sedm let a za celou dobu žádný problém, až jsem se tomu divil na můj styl jízdy. Když nepočítám jednou brzdy, jednou nové gumy, párkrát olej a vzduchové filtry, tak krom toho jen čepy řízení za pár stovek a to jsem si měnil sám a nějak jsem zapomněl na palivový filtr, ten byl původní :oops: a baterka taky. Tak jsem si říkal, že jsem možná udělal dobře, že jsem ho vyměnil. Kolem 120tis km má dost věcí životnost za sebou a stejně bych musel investovat... i když vyšlo by to levněj :roll:
Ford C-max 1,6TDCI 80kW DPF 2008 Obrázek
http://stirecek.rajce.idnes.cz/Novy_For ... DCI_sport/
http://moje.auto.cz/stirecek1/ford-c-max-1.html
Ford focus, 1,8TDDI 66kW, combi, r.v. 28.11.2002, provoz 2003,trend. - protiúčet 2009
Ford escort 1,8d combi r.v.1993-prodáno 2005
Uživatelský avatar
štíreček
****
****
 
Příspěvky: 424
Registrován: čtv pro 27, 2007 22:26,0
Bydliště: Hodonín

Příspěvekod svobi » ned zář 27, 2009 20:24,0

Najeto to má kolem 130000 km.Je to pět let starý.Před 20000 km byli dělány rozvody.jinak do toho auta dva roky nebylo investovano mimo PHM a potrebnych věci nic víc.Jinak to auto je dovoz ze Španělska takže mi ve Fordu řekli že mi o autě nic nedokážou zjistit.Jinak fakt nevím jestli by se dalo zjistit co se s tim autem delo.
focus, 1.8tdci 74, combi, r.v. 2004, feda1
svobi
*
*
 
Příspěvky: 23
Registrován: čtv zář 13, 2007 16:24,0
Bydliště: ostrava

Příspěvekod the_mondeist » ned dub 10, 2011 7:53,0

Ahoj,
náhle mi nastal problém u mého FF II 2006 TDCI 66kW řekl bych, že s turbem. Při akceleraci z nižších otáček nebo naopak brždění motorem do nižších otáček se o dost ozývá výraznější bzučení než dříve. Určitě to není standardní bzučení turba. Vliv na výkon hodně malej při akceleraci z nízkých otáček. Asi budu muset navšťívit diagnostiku. Neřešili jste už někdo tento problém?

Předem díky.
Focus 2006 combi, 1.6TDCi, 90PS
the_mondeist
Junior
Junior
 
Příspěvky: 9
Registrován: čtv lis 23, 2006 9:27,0

Příspěvekod Tomáš Ondřich » ned dub 10, 2011 20:35,0

Jo řešily a je to slabost francouzů. Kdo nemění olej včas zanesou se sítka v trubičce co maže turbo a je to. To co jsme dělali mi bylo 80kw z němec 2006 150tkm totálně vylágrovaný turbo a horkem zkroucený sací potrubí a jako bonus olej v dpf :P
Ten to musel hnát na plnej plyn dokad to jelo.
connect, 1.8tdci, tourneo, r.v. 2003, base
Focus 1.8 tdci, 81kw r.v. 2003, 3dv.
Tomáš Ondřich
*
*
 
Příspěvky: 36
Registrován: stř bře 26, 2008 20:11,0

Příspěvekod the_mondeist » pon dub 11, 2011 6:55,0

Díky za odpověď. Jestli myslíš motorový olej, ten jsem měnil včas. Naposledy před asi 3tkm. Co tedy myslíš, že mě čeká? Repase turba nebo nějaká menší oprava? Zajímavý je, že výkon se neztratil, tak snad by to nemuselo bejt beznadějný :)
Focus 2006 combi, 1.6TDCi, 90PS
the_mondeist
Junior
Junior
 
Příspěvky: 9
Registrován: čtv lis 23, 2006 9:27,0

Příspěvekod svobi » úte led 10, 2012 22:33,0

Ahoj chci se zeptat jestli ma turbo naklapeci lopatky nebo nee.Model 1.8tdci 74 kw 100 koní.Diky za odpoved
focus, 1.8tdci 74, combi, r.v. 2004, feda1
svobi
*
*
 
Příspěvky: 23
Registrován: čtv zář 13, 2007 16:24,0
Bydliště: ostrava

Re: Turbo

Příspěvekod tichos22 » úte dub 02, 2013 15:31,0

zdravim vsecki potreboval bych poradit mam focuse 1,8 tddi a zacal ukrutne kourit tak sem vymenil turbo a erg ventil vse z vrakace ale momentalne mi nejde auto do otacek dostanu jej tak na 2,5tisic otacek nevite co by to mohlo delat jestli turbo ci ventyl dekuji za odpovedi predem 8-)
tichos22
Junior
Junior
 
Příspěvky: 0
Registrován: úte dub 02, 2013 15:21,0

Předchozí

Zpět na Focus - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník