Prevodovka - staly prevod, rychlosti...

... k dotazu Japhyho (otacky pri jednotlivych r. stupnich)

Příspěvekod Cybe » pát bře 04, 2005 12:15,0

Mno, tak jsem zkousel a vyslo mi toto (proti puvodnim Japhyho hodnotam)

Rychlost Stupeň Otáčky
40 2 2700 - 2550
40 3 1700 - 1600
60 2 4000 - 4100
60 3 2700 - 2500
60 4 1900 - 1900
80 3 3700 - 3500
80 4 2700 - 2600
80 5 2000 - 2000
100 4 3300 - 3500
100 5 2700 - 2700
120 5 3200 - 3250
140 5 3800 - 3750

Odchylky budou zpusobene nepresnosti odecitani, nejel sem na dalnici, takze clovek u toho jeste musel sledovat provoz... myslim si, ze vicemene ty hodnoty sedi...
CFC 0001
Ford Focus 1.6i 16V 74kW (100k) Trend, r.v. 1999, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Cybe
Náčelník CFC
Náčelník CFC
 
Příspěvky: 410
Registrován: čtv zář 04, 2003 7:57,0
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvekod Japhy » pát bře 04, 2005 15:38,0

Jojo, díky za ochotu, už jsem ani nedoufal. Vypadá to prostě na malou novinářskou dezinformaci(myslím ten SM). Ale aspoň má dušička klid.
CFC 120
Ford Focus 1.6 (100k) Ambiente, r.v. 1999, 5-dv. hatchback, brčál v metalíze
Uživatelský avatar
Japhy
*
*
 
Příspěvky: 26
Registrován: úte lis 16, 2004 11:24,0
Bydliště: Děčín

Příspěvekod Dali » sob bře 05, 2005 16:14,0

To je divny, ja mam pri 130 3100ot na 5st. za to dam ruku do ohne :)
Asi mam jinou prevodovku ci co :twisted:
CFC 005
Škoda Octavia II FL 1.9TDi, 115kW, 2010, kombi
Mazda Premacy 1,8 84kW, 2002, 5-dv., MPV
Focus 1.6 Ghia, 1999, 5-dv. hatchback, LPG Magic2
Uživatelský avatar
Dali
****
****
 
Příspěvky: 223
Registrován: úte čer 29, 2004 11:26,0
Bydliště: okr. Brno venkov

Příspěvekod Japhy » ned bře 06, 2005 12:23,0

Já to mám prakticky úplně stejný jako Cybe. Podle Kuby bychom měli mít stejnou převodovku, respektive stálý poměr v ní(r.v.99). Takže pak už bych to viděl tak možná na různou velikost kol nebo spíš na více, či méně proměřující tacho. Ale nejpravděpodobněji to bude něco mezi nebem a zemí, o čem nemá ani Ford potuchy :wink:
Naposledy upravil Japhy dne úte bře 08, 2005 22:40,0, celkově upraveno 1
CFC 120
Ford Focus 1.6 (100k) Ambiente, r.v. 1999, 5-dv. hatchback, brčál v metalíze
Uživatelský avatar
Japhy
*
*
 
Příspěvky: 26
Registrován: úte lis 16, 2004 11:24,0
Bydliště: Děčín

Příspěvekod Dali » ned bře 06, 2005 18:49,0

Videl bych to na to nebe a zem... Jinak pneu mam 185/65/R14 :?
CFC 005
Škoda Octavia II FL 1.9TDi, 115kW, 2010, kombi
Mazda Premacy 1,8 84kW, 2002, 5-dv., MPV
Focus 1.6 Ghia, 1999, 5-dv. hatchback, LPG Magic2
Uživatelský avatar
Dali
****
****
 
Příspěvky: 223
Registrován: úte čer 29, 2004 11:26,0
Bydliště: okr. Brno venkov

Nešlo zařadit

Příspěvekod VILDA » pon led 09, 2006 22:55,0

Prosím o radu včera když bylo venku zaparkované auto a minus 15 tak se mě stalo rano a večer při zařazené zpatečce, když sem nastartoval tak sem nemohl zařadit ,řadicí pakou šlo pohnout jenom dopředu a dozadu zas nazpatečku a to docela hodně ztuha do strany to nešlo vubec po cca.5min se mě podařilo nějakym zahadným a hodně tuhým zpusobem zařadit 1 a pak už to šlo docela dobře to samé večer dnes sem nechal pro jistotu zařazenou 1 a vše bez sebemenších problému a zlehka čím to je.Prosím o radu.
CFC 204
Ford Focus 1.6 (100k) , r.v. 2004, Combi
VILDA
*
*
 
Příspěvky: 13
Registrován: čtv dub 28, 2005 14:39,0
Bydliště: Uherske hradiste

Příspěvekod Mato » stř bře 22, 2006 21:15,0

Nazdárek všichni, měl bych na vás otázku. Měnili jste už někdo olej v převodovce? Mé auto už má najeto přes 100 000km, olej v převodovce určitě nikdo nikdy neměnil. V manuálu jsem se dočetl, že převodovka nevyžaduje žádnou údržbu, pouze zkontrolovat stav oleje v převodovce, zřejmě počítají, že je to celoživotní náplň. Ale stejně, nemohlo již dojít nějakým způsobem k opotřebení (znehodnocení) tohoto oleje při tolika kilometrech? Rád by mě zajímal i váš názor, v zimě totiž bylo řazení při brutálních mrazech (-25 st. )hodně tuhé, ale je otázkou, zda by tohle pomohlo. Díky za vaše odpovědi.
Ford Focus Combi 1.6 GHIA. 1999
Mato
*
*
 
Příspěvky: 18
Registrován: pon led 10, 2005 13:49,0
Bydliště: Karviná

divná zpátečka

Příspěvekod schwarzd » úte kvě 23, 2006 15:27,0

Zdravím všechny, mám focuse asi 4 dny, dneska a včera se mi několikrát stalo něco divného při zařazení zpátečky: když pomalu pouštím spojku, slyším divný zvuk (neumím popsat - je to takové slabé kvílení) a auto nezabere - neodvážil jsem se spojku pustit úplně, tak nevím, co by se stalo. Při opětovném zařazení je vše o.k. Dneska jsem opětovné zařazení musel udělat v jednom případě 2x, napotřetí to zabralo. S jízdou "dopředu" problém nemám, řadí se mi hezky, lépe než u předchozích aut. Nějaké tipy, čím to bude? Díky.
Ford FOCUS 1.8 Ghia notchback, 1999
Uživatelský avatar
schwarzd
*
*
 
Příspěvky: 14
Registrován: čtv dub 06, 2006 9:04,0
Bydliště: Brno

Re: divná zpátečka

Příspěvekod Bake » úte kvě 23, 2006 16:17,0

[quote="schwarzd"]Pravděpodobně máš nedořazenou zpátečku.Neviděl bych to jako závadu,spíš si na to budeš muset zvyknout.Já osobně už cítím,že zpátečka není dořazená a potom stačí na páku mírně tlačit a kousek pustit spojku a rychlost zapadne.To,co slyšíš,je zvuk ozubených kol.
Octavia 1.9TDi 2000
Mondeo 2.0 TDCi, 115k 2006 /služ/
Suzuki V-Strom 1000
Bake
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1195
Registrován: úte srp 16, 2005 21:25,0
Bydliště: ČR

otáčkoměr

Příspěvekod rokator » čtv zář 21, 2006 17:47,0

Zdravím, mám takový možná divný dotaz. Mám auto v servisu na takovou větší údržbu. Majitel mi zavolal a ptal se mě, jestli vím o tom, že ve svém dieslovém focusu mám tachometr (resp. otáčkoměr) z benzínového auta. Že prý dieslový má otáčky maximálně někam kolem 4500, kdežto benzínový má otáčky do 7000. Nikdy jsi o tom neslyšel, tak se ptám, jestli je to pravda?

Pán mi nabídl, že mi ho zdarma vymění a natočí mi tam ty samý km co mám najetý (mám je i v servisce).

Díky
CFC 170
Ford Focus 1.8 TDDi (75k) Trend, r.v. 2000, Combi
Uživatelský avatar
rokator
**
**
 
Příspěvky: 79
Registrován: pát dub 01, 2005 20:42,0
Bydliště: Beroun

Příspěvekod deflepp » pát zář 22, 2006 13:29,0

Vskutku tomu tak je, je to vázané na otáčky motoru. Asi Ti někdo před koupí vyměnil přístrojový štít. :cry:
CMC 002 + CFC 020
VW Golf Variant 2.0TDI Highline 11/2014 + VW Polo 1.2TSI Comfortline 10/2008
(dříve Ford Mondeo 1.8 16V Festival, 05/1999, hatchback resp. Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 05/1993, sedan)
Uživatelský avatar
deflepp
*****
*****
 
Příspěvky: 803
Registrován: pon zář 08, 2003 10:24,0
Bydliště: Vysoké Mýto

Příspěvekod hihi » sob zář 23, 2006 1:07,0

No ja mam stejny tacho jako ma kamarad v benzinu 1,8... je bez jakychkoliv znacek (vyjma cifer). Nevidim duvod, proc by nemohly byt stejny. Proste jeden lita v dolni casti a druhy ma celou ;-).

A navic, tvale jsou 4500, kratkodobe 4800. Takze do 4500 byt nemuze.
FF rv.99, 1,8 TDDI, 66kW, kombi
hihi
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: pát zář 08, 2006 12:49,0

Příspěvekod rokator » sob zář 23, 2006 1:28,0

hihi píše:Takze do 4500 byt nemuze.


Já jsem psal "někam kolem 4500". Je mi jasný, že to na funkci vliv nemá, ostatně s tím jezdím rok a půl. Jen mě to překvapilo. A jestli mám možnost mít to tak, jak to má být, tak to tak chci...
CFC 170
Ford Focus 1.8 TDDi (75k) Trend, r.v. 2000, Combi
Uživatelský avatar
rokator
**
**
 
Příspěvky: 79
Registrován: pát dub 01, 2005 20:42,0
Bydliště: Beroun

Příspěvekod deflepp » sob zář 23, 2006 14:08,0

Tak jsem hledal podrobněji na webu a nikde jsem rozdíl mezi dieslovým a benzínovým otáčkomerem nenašel. Je to divné, ale Focus je asi jedna z vyjímek :). Sorry za dezinformaci.
CMC 002 + CFC 020
VW Golf Variant 2.0TDI Highline 11/2014 + VW Polo 1.2TSI Comfortline 10/2008
(dříve Ford Mondeo 1.8 16V Festival, 05/1999, hatchback resp. Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 05/1993, sedan)
Uživatelský avatar
deflepp
*****
*****
 
Příspěvky: 803
Registrován: pon zář 08, 2003 10:24,0
Bydliště: Vysoké Mýto

Příspěvekod rokator » sob zář 23, 2006 16:05,0

deflepp píše:nikde jsem rozdíl mezi dieslovým a benzínovým otáčkomerem nenašel


Nevadí, já se tu ptal právě proto, že jsem taky nikde nic nenašel...

Možná by to chtělo malou anketku, kolik majitelů TDDI má otáčkoměr do 7000 a kolik do 4800 (+-) ? :)
CFC 170
Ford Focus 1.8 TDDi (75k) Trend, r.v. 2000, Combi
Uživatelský avatar
rokator
**
**
 
Příspěvky: 79
Registrován: pát dub 01, 2005 20:42,0
Bydliště: Beroun

Příspěvekod deflepp » ned zář 24, 2006 16:00,0

Tak přeci jenom, pod tímto testem ( http://www.auto.cz/testy/ford-focus-combi-1-8-tdci.html ) je na fotkách videt přístrojovka s otáčkoměrem jen do 5000 ot/min.
CMC 002 + CFC 020
VW Golf Variant 2.0TDI Highline 11/2014 + VW Polo 1.2TSI Comfortline 10/2008
(dříve Ford Mondeo 1.8 16V Festival, 05/1999, hatchback resp. Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 05/1993, sedan)
Uživatelský avatar
deflepp
*****
*****
 
Příspěvky: 803
Registrován: pon zář 08, 2003 10:24,0
Bydliště: Vysoké Mýto

re

Příspěvekod rokator » ned zář 24, 2006 18:09,0

Díky za info, teď by mě jenom zajímalo, proč tam mám ten benzínový? To se ale už nedovím, protože jsem 3. majitel a kdo ví, co ten první vyváděl... :?:
CFC 170
Ford Focus 1.8 TDDi (75k) Trend, r.v. 2000, Combi
Uživatelský avatar
rokator
**
**
 
Příspěvky: 79
Registrován: pát dub 01, 2005 20:42,0
Bydliště: Beroun

Příspěvekod deflepp » ned zář 24, 2006 18:54,0

Třeba se jim při přetáčení tachometru rozbil :lol: . Teď už bych tady tohle téma nechal být, jsme trochu offtopic.
CMC 002 + CFC 020
VW Golf Variant 2.0TDI Highline 11/2014 + VW Polo 1.2TSI Comfortline 10/2008
(dříve Ford Mondeo 1.8 16V Festival, 05/1999, hatchback resp. Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 05/1993, sedan)
Uživatelský avatar
deflepp
*****
*****
 
Příspěvky: 803
Registrován: pon zář 08, 2003 10:24,0
Bydliště: Vysoké Mýto

Příspěvekod Růžička » pon zář 25, 2006 6:21,0

Nebyl jsem na fóru přes víkend, tak si přece jen ještě dovolím přihodit : stupnice benzínového otáčkoměru končí údajem 7 000, dieselového 5 000.
To rokator : Asi bych měl podezření, jestli toho není povyměňováno víc. Přístrojový panel jde sice vyměnit velmi snadno, ale bez příčiny by to jistě nikdo nedělal.
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod hihi » pon zář 25, 2006 22:28,0

Nebo je to ještě jednoduššíí - prostě se dávali i tyhle otáčkoměry do dieselů.
FF rv.99, 1,8 TDDI, 66kW, kombi
hihi
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: pát zář 08, 2006 12:49,0

PředchozíDalší

Zpět na Focus - Převodovka, mechanika, karoserie

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník