Palubní počítač

Příspěvekod Zdennal » pát úno 10, 2006 16:17,0

Pokud odpojíš baterku (tedy rádio od napájení), musíš kód zadávat vždy, jakmile baterku znovu připojíš. Jedině, že by jsi rádio krmil z nějakého jiného zdroje. Stanice uložené v paměti se však nesmažou.
CFC 018
Ford Focus 1.8 TDCi 85kW, wagon, 2003, ghia
Ford Focus 1.8 16V (115k), 5D hatchback, 1999
Uživatelský avatar
Zdennal
*
*
 
Příspěvky: 49
Registrován: úte led 18, 2005 18:14,0
Bydliště: Uherské Hradiště

Snímanie hodnot PP ??

Příspěvekod Matej » ned srp 06, 2006 9:19,0

Od určitého času pozorujem že PP po zapnutí zapalovania sa chová divne.Sprvoti meral vždy vonkajšiu teplotu a teraz tam je 0n alebo -1mpg
.Na prepínanie neraguje až po chvíli jazdy ide o.k ale niekedy z času na čas ako keby snímal všetky hodnoty dokola a pritom neustále pípa a neviem ho zastaviť.Mal niekto podobný problém.? Predpokladám že chyba môže byť niekde v kabeláži ale ta pociatočná hodnota po zapnutí mi je neznáma hodnota.
FORD-FOCUS 1,8TDdi-combi Ghia 66kW r.v 2002
Matej
*
*
 
Příspěvky: 24
Registrován: úte pro 13, 2005 9:52,0
Bydliště: NITRA

palubní počítač

Příspěvekod josef kobylka » ned lis 05, 2006 12:10,0

Zdravím všechny fokusáky.
Mám jeden problém. Před časem jsem si pořídil pal.poč .Vše zapojil tak,jak je tu popsaný.Měl jsem přípravu, tak to nebyl problém. Vše funguje ,až na měření ven. teploty. Dokonce jsem sundal i nárazník a našel i tep.čidlo. Zdá se ,že je v pořádku a na změnu teploty reaguje. Ale na displeji jsou stále dvě čárky . Proměřil jsem spojení mezi pp a čidlem,ale to je asi někde rozpojeno. Mohl by mi někdo poradit. Díky,jinak jsem tu našel spoustu zajímavých rad a návodú.
PEPA ford focus combi 1.6i r.v.08 barva avalon,trend
josef kobylka
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: úte črc 11, 2006 15:43,0
Bydliště: letovice

Příspěvekod Hejkal » úte lis 21, 2006 23:35,0

Ahoj,
našel jsem pod nárazníkem tenhle konektor pro připojení tepl čidla (Je to on :?: ). Znamená to tedy, že musím mít pod palubkou i konektor pro připojení PC, nebo to není pravidlem? Zběžně jsem se tam díval otvorem pro ventilaci, ale zatím jsem ho nenašel.Poradíte mi místa, kde všude bych ho měl hledat??? Díkes.

:arrow: http://img231.imageshack.us/img231/5080/061115173614ns8.jpg
:arrow: http://img211.imageshack.us/img211/7613/061115173423ys0.jpg
Focus 1.8 TDDI 66kw, r.v. 2000, combi
Uživatelský avatar
Hejkal
Junior
Junior
 
Příspěvky: 7
Registrován: ned říj 01, 2006 14:24,0

Příspěvekod Wally » čtv lis 23, 2006 9:53,0

Vím o 2 místech, kde by ten konektor mohl být. Jedno je jak píšeš za tím otvorem pro ventilaci, ale schovaný za vzpěrou, takže ho najdeš až po nahmatání (je na té vzpěře přilepený zezadu). Druhé místo je za přístrojovkou, byl by také přilepený páskou po odendání přístrojovky...


Bohužel já měl tu pakárnu (jak už jsem tady možná psal), že tam konektor prostě nebyl, takže jsme musel tahat dráty. Ale i to lze :wink:
CFC 003
Ford Focus 1.6 (100k) Ambiente, r.v. 2002, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Wally
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 137
Registrován: stř bře 10, 2004 12:42,0
Bydliště: Rokycansko

Příspěvekod hans 664 » čtv lis 23, 2006 16:27,0

Skromný dotaz - kde je originálně umístěno teplotní čidlo? Dodělal jsem si venkovní teploměr, čidlo umístil za mlhovku, ale při popojíždění v koloně jde teplota nahoru, protože teplo od motoru jde nad "nebesama" do podběhu a ohřívá ho. Díky.
CFC 664
Ford Focus 1.8 TDCi 85kW (115k) , 11/2003, kombi (futura)
hans 664
**
**
 
Příspěvky: 88
Registrován: sob úno 18, 2006 18:20,0
Bydliště: Voticko, Praha

Příspěvekod Hejkal » čtv lis 23, 2006 21:41,0

Jestli je to to čidlo (konektor), které je na fotkách výše, tak je umístěno na zadní straně nárazníku uprostřed. Dostal jsem se tam po odmontování mřížky mezi mlhovkama.
Focus 1.8 TDDI 66kw, r.v. 2000, combi
Uživatelský avatar
Hejkal
Junior
Junior
 
Příspěvky: 7
Registrován: ned říj 01, 2006 14:24,0

Příspěvekod hans 664 » pát lis 24, 2006 12:33,0

Nehledám konektor, mám svůj teploměr s kabelem a na konci je čidlo. Jde mi o to , kam ho umístit, aby teplota nebyla ovlivněna motorem, chladičem apod.
CFC 664
Ford Focus 1.8 TDCi 85kW (115k) , 11/2003, kombi (futura)
hans 664
**
**
 
Příspěvky: 88
Registrován: sob úno 18, 2006 18:20,0
Bydliště: Voticko, Praha

Příspěvekod Hejkal » pát lis 24, 2006 13:59,0

No to čidlo je přímo zapojeno do tohoto konektoru. Takže své čidlo můžeš dát na stejné místo 8-)
Focus 1.8 TDDI 66kw, r.v. 2000, combi
Uživatelský avatar
Hejkal
Junior
Junior
 
Příspěvky: 7
Registrován: ned říj 01, 2006 14:24,0

Příspěvekod josef kobylka » pon lis 27, 2006 20:39,0

Zdravím.
Já mám čidlo pod pravým světlem. ale musel jsem sundat nárazník. Jinak
ten konektor , do ktereho je zapojeno teplotní čidlo,je přesně ten,co je na fotkách v předcházejícim příspěvku. Ale pořád nevím,jestli neni někde mezi pp a čidlem nějaký spoj?
PEPA ford focus combi 1.6i r.v.08 barva avalon,trend
josef kobylka
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: úte črc 11, 2006 15:43,0
Bydliště: letovice

Potřebuji radu

Příspěvekod Pepiino » stř led 10, 2007 9:15,0

Zdravim, mam moznost koupit Ford (viz. podpis). Vse se jevi jako OK, pouze PP ukazuje dojezd cca o 40km vetsi nez je mozny. Po natankovani paliva (napr. jizda na rezervu a natankovani do plne) spadne raficka uplne na nulu a PP taktez neukazuje nic. Po ujeti nekolika km se raficka vrati do realne hodnoty, ale PP ukazaje zase dojezd o 40km vetsi. Dokazal by mi pls nekdo rict cim by to mohlo byt a jak je to zavazne (obtiznost, finance). Dekuji Pepek
Ford Focus 1,6 16V Ghia, 2003, kombi
Pepiino
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte led 09, 2007 8:23,0

Příspěvekod Wally » stř led 10, 2007 16:35,0

Zřejmě tam bude deformovaný plovák nebo ten potenciometr bude v nějakém místě vyběhaný (ale to by to neukazovalo konstantně v celém rozsahu o 40 km víc). Tzn. pokud půjde zpravit nebo vyměnit. Bohužel nevím, kolik stojí nový nebo z vrakoviště...
CFC 003
Ford Focus 1.6 (100k) Ambiente, r.v. 2002, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Wally
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 137
Registrován: stř bře 10, 2004 12:42,0
Bydliště: Rokycansko

Příspěvekod Martinus » stř led 10, 2007 23:32,0

To, že padá na nulu po dotankování plný a PP neukazuje nic se nám stalo na rodinném Focusu r.v. 2001 (nebo 2002, teď nevim, je to eště ten starší model). Ve fordu na diagnostice přišli na to, že je to "čidlem v nádrži". Jestli tim mysleli plovák nevim, ale může to bejt jak píše Wally i potenciometr. Každopádně s tím v pohodě jezdíme dál, protože se to stane jen občas. Ale že to ukazuje o 40km víc je dost divný...
Fiesta 1.4 TDCi 50kW, 5dv., 2002
Uživatelský avatar
Martinus
***
***
 
Příspěvky: 112
Registrován: úte říj 17, 2006 9:40,0

Příspěvekod Růžička » čtv led 11, 2007 7:15,0

Pepiino : Podle čeho soudíš, že PP ukazuje dojezd právě o 40 km větší ? Dojezd na obsah nádrže je přece různý podle momentální spotřeby. Pokud ale jsi o tom přesvědčený, byla by možnost v tom, že PP započítává existenci rezervy v nádrži, kterou již čidlo ( plovák, potenciometr ) neregistruje, protože je na doraze.
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod Pepiino » čtv led 11, 2007 9:45,0

Nejdrive bych chtel podekovat za reakci na muj dotaz. To ze je dojezd o cca 40km vetsi mi rekl puvodni majitel. Upozornoval me, ze pokud bude ukazovat PP dojezd asi 40km, tak ze uz stojim u pangejtu :-(. Ze je lepsi se pak spis ridit rafickou. Nemel jsem vsak jeste tu moznost si to zkusit osobne, vychazim z toho, co mi rekl. Dekuji
Ford Focus 1,6 16V Ghia, 2003, kombi
Pepiino
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte led 09, 2007 8:23,0

Příspěvekod Bludi » čtv led 11, 2007 16:53,0

Jo, mně to začlo dělat taky. Po dotankování plný, je ručička na nule. Když motor chcípnu a znovu nastartuju tak už je to v pohodě. Už se to tady někde dokonce jednou řešilo, ale zatím jsem nenašel kloudné vysvětlení, ale rozhodně kvůli tomu plovák měnit nebudu, jelikož to nebude asi nic levného.
Focus 2.0 E-ZETEC combi GHIA r.v.2000
Bludi
*
*
 
Příspěvky: 17
Registrován: úte zář 26, 2006 16:50,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod jeuna » pon led 22, 2007 20:19,0

Zdravím. Podařilo se mi sehnat na jedom vrakáči na Děčínsku PP a páčku (za 2.400,-) na Focus 2002 TDCi. Docela by mě zajímalo, jestli dostanu PP do svého hatchbagu. Můžete někdo poradit? Hledal jsem kabely a nějak jsem je neobjevil. Tak nevím. Pokud to nepůjde, poskytnu je dál (i když bych raději slyšel, že to jde). Díky.
FOCUS 99, 1.8 benzin, 115 koní
jeuna
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: ned led 21, 2007 9:52,0

Příspěvekod Růžička » úte led 23, 2007 8:20,0

Radu nemám, ale pokud nepochodíš, měl bych zájem. Sám jsem se pokoušel něco vytvořit, ale pořát to není ono a už mě to nějak vysiluje ...
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod jeuna » úte led 23, 2007 8:45,0

Ještě se s tím budu chvíli mordovat. Pokud to nepůjde, a vzteky na to nešlápnu, je to Tvoje. I když bych byl raději kdyby to fungovalo. Nicméně Tě musím upozornit (i přes ujištění na vrakáči že je PP v pořádku), že jsem PP neviděl pracovat, takže...
FOCUS 99, 1.8 benzin, 115 koní
jeuna
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: ned led 21, 2007 9:52,0

Příspěvekod jeuna » čtv led 25, 2007 14:30,0

Tak jsem se před chvíli dozvěděl přímo od techniků z FORDa, že ten PP co mám na TDCi bude fungovat jen na dieselu, takže mám prý s benzínem smůlu. Takže jestli má někdo zájem, je free.
FOCUS 99, 1.8 benzin, 115 koní
jeuna
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: ned led 21, 2007 9:52,0

PředchozíDalší

Zpět na Focus - Elektroinstalace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník