Stěrače, cyklovač

Stěrače, cyklovač

Příspěvekod JiriK » stř pro 17, 2003 18:09,0

Na serveru online-focus.co.uk se v How-To Library pod "Intermittent Wipper Mod" popisuje, jak se přepínač intervalů cyklovače stěračů z Ghii dá přímo použít v ostatních modelech prostou záměnou přepínačů (jsou tam i obrázky a video). Uvádí se to jako nejjednodušší modifikace focusu.
Totéž jsem viděl i na jednom americkém serveru. Máte s tín někdo nějakou zkušenost? Ten přepínač z Ghii stojí asi 1500 Kč.
JiriK
*
*
 
Příspěvky: 45
Registrován: úte říj 21, 2003 19:27,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod JiriK » čtv úno 26, 2004 20:15,0

Na britském foru jsem zaregistroval, že ne v každém případě ta výměna měla žádoucí efekt. Funguje to prý jen v případě, že k přislušnému konektoru vede 10 drátů. Nevím ale, jestli těch 10 drátů má focus před faceliftem nebo po něm nebo jestli došlo k nějaké změně již dříve.
JiriK
*
*
 
Příspěvky: 45
Registrován: úte říj 21, 2003 19:27,0
Bydliště: Praha

Cyklovač

Příspěvekod leeg » pon dub 25, 2005 18:40,0

Tak jsem vyčetl, že kdo má ve VIN na 6 a 7 místě GG tak cyklovač stačí
jen připojit a vse je OK (vlastní zkušenost)
CFC 137
F_F 1.6
leeg
Junior
Junior
 
Příspěvky: 9
Registrován: pon úno 21, 2005 20:08,0

Re: Cyklovač

Příspěvekod rokator » pon čer 27, 2005 16:47,0

a ten kdo nemá ve VINu tohle, ten má jakou možnost?
Uživatelský avatar
rokator
**
**
 
Příspěvky: 79
Registrován: pát dub 01, 2005 20:42,0
Bydliště: Beroun

Příspěvekod honza novák » pon čer 27, 2005 20:06,0

http://www.ffcd.de/

Tady celý problém vysvětlují a nevipadá to s tebou moc dobře :)
honza novák
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: ned kvě 08, 2005 23:59,0

Re: Cyklovač

Příspěvekod Kuba2k » pon čer 27, 2005 21:41,0

leeg píše:Tak jsem vyčetl, že kdo má ve VIN na 6 a 7 místě GG tak cyklovač stačí
jen připojit a vse je OK (vlastní zkušenost)

To neni pravda, Focus nemuze mit ve VINu GG. Ford nema v EU VINu zakodovanou vybavu, takze z toho se to na 100% nepozna.

Focus VIN vypada takhle: WF0xXXGCDx??12345
male "x" oznacuje karoseri: A - 5dv, B - 3dv, F - 4dv, N - kombi, M - C-MAX
GC - je vyrobni zavod Saarlouis v D, nebo WP - Valencia ve Spanelsku
?? - rok a mesic vyroby
CFC 0004
Mondeo, 1.8 TDCi, 92kW, 5dr, 2007, Titanium
Uživatelský avatar
Kuba2k
****
****
 
Příspěvky: 400
Registrován: čtv bře 25, 2004 23:57,0
Bydliště: Praha

jj

Příspěvekod leeg » ned črc 03, 2005 22:25,0

jj sorry na 7 a 8 miste a ma tam byt GC - tak jsem to vycetl na pl foru
a mne to fachci protoze ma GC
CFC 137
F_F 1.6
leeg
Junior
Junior
 
Příspěvky: 9
Registrován: pon úno 21, 2005 20:08,0

Cyklovač stěračů

Příspěvekod Kendak » úte srp 16, 2005 9:28,0

Vcera pri jizde jsem nechtene aktivoval cyklovac zadniho sterace. Pochvaloval sem si tu skutecnost, ze tam je (do te doby sem netusil ze v me vybave je i zadni cyklovac), az do te doby nez sem zajel na misto kde uz neprsi. Nevim jak ho deaktivovat. I po vypnuti motoru a elektriky a po znovu zapnuti cykluje zadni sterac dal.

Muj dotaz zni: Jak se aktivuje a jak deaktivuje zadni cyklovac steracu ?


Moje packa je bez rychlostniho prepinace predniho cyklovace. Dolu reaguje bez prepinani (lze jen podrzet rukou) na jedno setreni predniho skla. Nahoru 1x je cyklovac predni, 2x neustale stirani. Odemne je na prepnuti neustale stirani zadniho, ke me je (lze jen podrzet rukou) jedno setreni zadniho skla, ci vetsi priblizeni ke me se ostrikuje zadni sklo (+ sterac asi 3x setre zasebou). Zamacknuti cudliku smerem do spinaci skrinky ostrikuje predni sklo + 3 setreni celniho skla.
Jakou kombinaci se muze aktivovat zadni cyklovac ? Zkousel sem snad vse, ale nedeaktivoval sem ho :-/
Naposledy upravil Kendak dne úte srp 16, 2005 9:44,0, celkově upraveno 1
Ford Focus 1.8i 16V Trend 5dv-Hatchback rv. 2000
Kendak
*
*
 
Příspěvky: 37
Registrován: ned črc 24, 2005 2:30,0

Re: Cyklovač stěračů

Příspěvekod DR » úte srp 16, 2005 9:38,0

Kendak: tak, jak jsi ho zapnul, tak ho i vypneš. prostě dej 1x setřít zadní sklo. U některých aut při tom vypnutí cyklovače stěrač ještě naposledy setře, u jiných ne - přitáhneš páčku, nic se neděje, jenom se vypnul cyklovač, takže když ji pak přitáhneš znovu (protože tě zmátlo že se nic nedělo), zase ho zapneš.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod Kuba2k » stř srp 17, 2005 16:59,0

Mam pocit, ze u Fika je to stejne jako u Mondea, tzn. pravou packou od sebe/k sobe. Ne? :roll:

Edit: Koukam, ze manual rika "Zatahnete paku smerem k volantu"
CFC 0004
Mondeo, 1.8 TDCi, 92kW, 5dr, 2007, Titanium
Uživatelský avatar
Kuba2k
****
****
 
Příspěvky: 400
Registrován: čtv bře 25, 2004 23:57,0
Bydliště: Praha

Cyklovač

Příspěvekod Vlko » pon říj 03, 2005 21:39,0

Zdravím všechny Forďáky Focusáky.Koupil jsem si Focuse sedana a docela mi chybí cyklovač.Nemá někdo postřehy a skušenosti jestli je možno ho dodělat!!
Uživatelský avatar
Vlko
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: stř zář 21, 2005 18:04,0
Bydliště: Slaný

Příspěvekod erhart » úte říj 04, 2005 4:16,0

Každý focus má cyklovač stěračů. Ve standartním provedení je cyklovač stěračů s pevně nastavenou dobou cyklování. V případě proměnného intervalu cyklování je v páčce ovládání stěračů více polohový přepinač se skupinou odporů. Cyklovač s proměnným intervalem lze dodělat. Rozdíl je v ovladači stěračů a dvou vodičů v elektroinstalaci navíc. U některých focusů (dovoz Německo, Rakousko) již vodiče v instalaci jsou. Auta koupená v ČR jsou většinou chudinky, kde hodně věcí chybí.
erhart
***
***
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon zář 12, 2005 6:49,0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod Vlko » stř říj 05, 2005 20:56,0

Dík za odpověď.Hlavně mi šlo o nastavitelný cyklovač,který mi docela chybí při současném počasí.Auto pochází z ČR.Tak mi šlo,jestli stačí vyměnit páčku a nebo je třeba udělat nějakou složitou operaci a nebo to není možné. :x
CFC 292
Focus 1.6 16V 2002, sedan
Uživatelský avatar
Vlko
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: stř zář 21, 2005 18:04,0
Bydliště: Slaný

Příspěvekod mr_nitroz » stř říj 05, 2005 22:40,0

staci jenom vymenit packu...
CFC 034
Drive: Focus 2.0 16V, r.v. 2000, chiptuning, okolo 150 HP, 3-door hatchback, black, 17" OZ kola, xenony, snizeny, riegger predni naraznik a zadni podspoiler, prahy.
Nyni: ST220
mr_nitroz
*
*
 
Příspěvky: 17
Registrován: úte lis 30, 2004 21:32,0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvekod Wally » čtv říj 06, 2005 10:41,0

tačí jenom vyměnit a páčku, a ten kdo nemá taženej kabel od CEMu k páčce jako já, si ještě musí natáhnout ten kabel ;)
CFC 003
Ford Focus 1.6 (100k) Ambiente, r.v. 2002, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Wally
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 137
Registrován: stř bře 10, 2004 12:42,0
Bydliště: Rokycansko

Příspěvekod Vlko » čtv říj 06, 2005 17:24,0

No ještě nejsem takový odborník, ale co znamená CEM ???? :o
CFC 292
Focus 1.6 16V 2002, sedan
Uživatelský avatar
Vlko
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: stř zář 21, 2005 18:04,0
Bydliště: Slaný

Příspěvekod Wally » pon říj 10, 2005 8:52,0

Central Electric Module - je umístěn na řídící jednotce...
CFC 003
Ford Focus 1.6 (100k) Ambiente, r.v. 2002, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Wally
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 137
Registrován: stř bře 10, 2004 12:42,0
Bydliště: Rokycansko

Příspěvekod martin1 » pon lis 21, 2005 12:38,0

Ahoj všem. Díval jsem se na stránky německého Ford Focus klubu a na stránce Selfmade je popsána výměna přepínače pro regulovatelný cyklovač. Pokud se mi podařilo dobře přeložit několik úvodních vět, tak do faceliftu v roce 2001 vede do páčky jen 9 vodičů a to znamená smůlu. Po faceliftu tam vede 10 vodičů a pak se nechá páčka vyměnit (jsou tam docela hezké obrázky). Jinak je nutno vyměnit GEM. Martin
martin1
*
*
 
Příspěvky: 11
Registrován: pon lis 21, 2005 8:22,0

Cena?

Příspěvekod ddt » pon lis 21, 2005 18:55,0

Za kolik a kde se dá sehnat páčka s cyklovačem? Jel jsem o víkendu v tom marastu po D1 a pořád jsem měnil základní a rychlý režim. Jde to, ale cyklovač by to vyřešil elegantněji.

Mám zkušenost s jednoduchým, ale šikovným cyklovačem ve Fabii a spokojenost. Pokud by to moc nestálo, tak bych o tom uvažoval i pro miláčka. :roll:

Za kolik a kde jste to případně sehnali (práci i matroš)?

Díky
Ford Focus Turnier (Combi) 1.8 TDCi 85 kW
r.v. 10/2001, do provozu 4/2002 Belgie
od 14/10/05 první majitel v ČR :D
Uživatelský avatar
ddt
Junior
Junior
 
Příspěvky: 6
Registrován: ned říj 23, 2005 18:07,0

postup zapojenia

Příspěvekod Jozef Wolf » čtv bře 16, 2006 19:37,0

Nemate niekto preklad nemeckeho komentara k montazi 10 pinu do CEM? Ak som dobre pochopil ma sa tam nieco premeriavat a spomina sa tam pin 13 a pin15 na konektore C11.

Vdaka za vase odpovede.
Ford Focus 2.0i 16V rocnik 2000
Jozef Wolf
Junior
Junior
 
Příspěvky: 9
Registrován: čtv pro 29, 2005 10:48,0
Bydliště: Slovensko

Další

Zpět na Focus - Elektroinstalace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník