SCi - názory, zkušenosti

Příspěvekod sestys » pon lis 22, 2010 21:50,0

Setkali jste se už někde s informací, že by vysokotlaké čerpadlo a vstřiky odešly? Je to vlastně takový "nafťák", tak mě to docela zajímá.
Mondeo, 1.8 SCi 96 kW, kombi, r.v. 2003, Ghia
sestys
**
**
 
Příspěvky: 97
Registrován: úte dub 27, 2010 12:32,0

Příspěvekod jardac » úte lis 23, 2010 10:24,0

O tom jsem neslysel ani nikde necetl, ale SCi motoru je podstatne mene nez TDCi. Nicmene se k tomu chovam jako k modernim naftakum, tj. neberu benzin u "neoverenych" benzinek. 100% jistota samozrejme neni nikde.
Mondeo 1.8 SCi, kombi, 2003, Sport
dříve Mondeo II 1.8 TD, kombi, 2000
jardac
*
*
 
Příspěvky: 26
Registrován: pon lis 27, 2006 17:06,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod MIS » úte lis 23, 2010 15:46,0

Vám SCi-čkářům bych doporučil proběhnout fóra Mitsubishi a zaměřit se na motorizace GDI. To jsou takoví průkopníci přímovstřikových motorů spalujících benzín. Charisma měla tuším 1,8GDI a Galant potom 2,4GDI a to už někdy v druhé polovině 90 let. Tam by se určitě daly nasbírat nějaké zkušenosti.
Jinak, problém se vstřiky z důvodu nekvalitního benzínu jsem zažil u známého i na obyčejné Fabii 1,4 16V, 100PS. Ve škodováckém servisu to pro ně nebylo vůbec žádné překvapení a servisák se dokonce vyjádřil v tom smyslu, že jich dělají několik za měsíc, a že to není žádný div při těch sračkách co lidi v různých JZD tankují ...
CMC810
Mondeo, 2.0TDCi 96kW, kombi, r.v. 2003, 6-speed, pneu 225/45/17 Galerie obrázků
dříve Mondeo, 1.8 16V, 82kW, hatchback, r.v.1994
MIS
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1111
Registrován: stř kvě 14, 2008 9:14,0

Příspěvekod ZELI » úte lis 23, 2010 15:56,0

Toko: A kde jsi termostat porizoval a za kolik? Ja se dnes ptal u Charouze a prej 2,7. Tak jsem se zhluboka nadechl a zeptal jsem se pro jistotu jeste jednou. Ale neslevil :) Bohuzel tam pry nejde termostat oddelit od zbytku telesa.

sestys: Jo to rikam taky, ze to je naftak. Ma to naftovej zvuk, vysokotlaky cerpadlo, odstupnovani prevodovky jak u naftaku a spotreba se tomu taky "skoro" blizi. Jen to ma misto zhavicich svicek normalni :) Odejit muze cokoli, ale tebou uvadeny pripad jsem jeste nikde na netu nezahlidnul. Doufam, ze treba ja nebudu prvni pripad. :(

MIS: Diky za tip!
Mondeo, 1.8 SCi, 96kW, kombi, r.v. 2004
ZELI
**
**
 
Příspěvky: 53
Registrován: pon říj 18, 2010 19:42,0
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod DR » úte lis 23, 2010 15:58,0

MIS, jardac: přesně tak, mitsubishi dokonce GDI na nějakou dobu u nás přestalo nabízet. Problém byl hlavně s čistotou paliva, a asi obecně s ne zcela zvládnoutou technologií výroby, i když na západě jim to fungovalo relativně bez problémů.

Dneska už bych se přímého vstřiku benzínu zas tak nebál, technologie je podstatně dál a japonci už tu slepou uličku důkladně prozkoumali ;-).
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod Toko » úte lis 23, 2010 21:36,0

ZELI píše:Toko: A kde jsi termostat porizoval a za kolik? Ja se dnes ptal u Charouze a prej 2,7. Tak jsem se zhluboka nadechl a zeptal jsem se pro jistotu jeste jednou. Ale neslevil :) Bohuzel tam pry nejde termostat oddelit od zbytku telesa.


V Ostravě ve Ford Dankar, před 2 roky asi za 2,4 tKč. Levnější jsem tenkrát objevil akorát v Polsku, v přepočtu za 2,1 tKč, což mi přišlo skoro stejné. Navíc jsem zjistil, že to doma stejně nevyměním, že je potřeba rozebrat "půlku" motoru. Tak jsem to nechal dělat rovnou v tom Dankaru, naúčtovány 3 hod práce. V tomhle zlatý Zetec, termostat za pár korun a výměna doma ;-)

Teď koukám, že v Polsku o něco zlevnili a mají i verzi bez teplotního čidla
http://ford.sklep.pl/pl,category,96277, ... zenie.html

Ale ta cena u Charouze je dost, na www.fordoriginalnidily.cz mi to pise cenu cca 2,2 tKč. Finis je 1358178.
Ford Mondeo, 1.8 SCi - 96 kW, hatchback, r.v. 2005, Core - prodáno
Ford Escort Turnier, 1.8 16V - 85 kW, r.v. 1997, Ghia - budiž mu vrakoviště lehké
Uživatelský avatar
Toko
*
*
 
Příspěvky: 42
Registrován: pát črc 25, 2008 19:54,0
Bydliště: nedaleko FM

termostat

Příspěvekod ZELI » sob led 08, 2011 13:40,0

Tak po problemech s topenim a ukazatelem teploty motoru jsem nakonec sel do vymeny termostatu, na coz ukazoval i jednoduchy test "osahani" hadice ke chladici. Termostat (opravdu je vyhrivany) jsem koupil Vernet za cenu rozhodne priznivejsi nez je origo viz napr. zde:
http://www.okautodily.cz/ProductList.as ... &pt=210086
Kdyz jsem ty dva termostaty zbezne porovnal, prisly mi uplne stejny, vcetne nalepek, takze bych se Vernetu nebal. Cvicne jsem ten novy "povaril", otvira az kdyz se voda vari coz odpovida jeho udavanym 98C.
Vymenu jsem provedl s kamosem bez sundavani sani, vyndali jsme svetlomet a jeste jsme vyndali par sroubu (torx), ktere drzi naraznik, na kterem jsou pripevneny chladice motoru a klima, malym vychylenim toho vseho dopredu jsme ziskali nejaky ten centimetrik montazniho prostoru navic. Pres ten skutecne mizerny pristup (nejvic prekazela trubicka od nadobky kapaliny serva) se vymena podarila bez problemu (tesneni je v baleni termostatu a je dobre reseno) napoprve. Trvalo to nejakou tu hodinku vcetne objevovani jak na to. Zadne specialni naradi nebylo potreba, jen mala gola sada a trochu nasili pri zapasu se sponama hadic.

Stav pred vymenou: ukazatel teploty dolezl na prostredek jen v kolone nebo pri jizde na dalnici (auto nejvic zere a tedy i generuje teplo), pri nasledne jizde po okreskach teplota vyrazne spadla, stejne jako po 5ti min stani. Od toho se odvijelo i mizerne topeni v aute.
Stav po vymene: Ukazatel teploty skoci na prostredek stupnice po par km (zalezi taky hodne na stylu jizdy - zateze motoru) a tam DRZI celou dobu jizdy. Taky uz vim co to je horky vzduch proudici z vydechu topeni.

Stary termostat jsem pak uz ani "nevaril", protoze normalne proteka skrz tu gumovou vec vprostred termostatu.

DR: ano, mel jsem to napsat do tematu k termostatum, ale zde je primarni info tech 15 stovek za Verneta a ne 2,7 tis u Forda, coz je SCi specialitka:-)

Toko: diky za info, ze existuji i levnejsi termostaty, nastesti nejen v Polsku.

Edit: Link jiz neplati, byl zmenen.
Naposledy upravil ZELI dne pon lis 21, 2011 23:20,0, celkově upraveno 1
Mondeo, 1.8 SCi, 96kW, kombi, r.v. 2004
ZELI
**
**
 
Příspěvky: 53
Registrován: pon říj 18, 2010 19:42,0
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Endy » sob led 08, 2011 15:49,0

Zeli: dobrej tip, dík.
Kdysi se tu doporučovalo zalepit mřížku před chladičem, aby se rychleji prohřál. Já to částečně zalepil, jestli se rychlost zahřívání zlepšila, tak nepatrně. Na provozní teplotu se mi to dostane výrazně pomaleji než u druhý benzínový 1,6tky, co mám doma. Mně termostat zdá se pracuje dobře, to není příčina, příčina bude chudá směs, se kterou SCi pracuje. Howgh.
Ford Mondeo 1,8 SCi Trend kombi 2005
Endy
*
*
 
Příspěvky: 14
Registrován: čtv dub 30, 2009 10:27,0

hydrostely

Příspěvekod ZELI » pon led 10, 2011 23:16,0

Nacneme nove tema:-)
Nevi nekdo z Vas, zda ma SCi hydrostely? Me se tuto informaci nepodarilo najit, asi blbe hledam, ale treba to nekdo i tak prozradi.
Diky!
Mondeo, 1.8 SCi, 96kW, kombi, r.v. 2004
ZELI
**
**
 
Příspěvky: 53
Registrován: pon říj 18, 2010 19:42,0
Bydliště: Pardubice

Re: hydrostely

Příspěvekod DR » úte led 11, 2011 15:56,0

ZELI: co se týká hydroštelů, tak je to hned na 1. stránce tohoto tématu http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?p=86321#86321 , jinak jako obvykle doporučuju serviní intervaly - když je předepsaná kontrola ventilvoé vůle, jsou tam (logicky) mechanická zdvihátka, hydroštěly žádný interval kontroly nemají.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

primy vstrik u benzinu

Příspěvekod ZELI » sob led 22, 2011 17:59,0

DR: diky. V servisnich intervalech jsem kontrolu ventilove vule nenasel, mozna jsem hledal u spatneho motoru, ale spatne se to odhaduje, ktery je ten muj, zkousel sem vice moznosti. Po instalaci Microcatu se ale zda, ze tam jsou fakt mech. zdvihatka, v nahradnich dilech je seznam odstupnovanych rozmeru.

Jinak obecne pocteni o primem vstriku u benzinovych motoru je docela rozsahle zde:
http://auto.amoskadan.cz/index.htm
Neni to primo o fordackem SCi, ale spousta veci vypada, ze bude prinejmensim hodne podobna. Napr. je tam vysvetlen ten zahadny zasobnik na NOx. Jsou tam i rozepsane ruzne hodnoty odporu a napeti u cidel. Je tam i hutna teorie, obrazky. Doporucuju!
Mondeo, 1.8 SCi, 96kW, kombi, r.v. 2004
ZELI
**
**
 
Příspěvky: 53
Registrován: pon říj 18, 2010 19:42,0
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod kwix » pon led 24, 2011 14:03,0

Tady je další čtení konkrétne o SCi jenom že v Maďarčine.Snad si nejako poradíte napr. cez Google translator. http://www.gorbi.tvn.hu/gepjarmuvek.htm
mondeo, 1.8, hatchbag, r.v. 2005, ghia
kwix
*
*
 
Příspěvky: 13
Registrován: čtv bře 11, 2010 11:13,0

sci

Příspěvekod ZELI » stř úno 09, 2011 20:37,0

Dalsi balik informaci, tentokrat v cestine a primo o SCi:
http://www.harwes.com/techweb/sci.htm
Mondeo, 1.8 SCi, 96kW, kombi, r.v. 2004
ZELI
**
**
 
Příspěvky: 53
Registrován: pon říj 18, 2010 19:42,0
Bydliště: Pardubice

SCi strata vykonu motoru

Příspěvekod marian07 » pát srp 12, 2011 21:54,0

Zdravim vsetkych fanusikov SCi,

Mam SCi rok vyroby 2004. Kupene v Nemecku po 1. majitelovi so servisnou knizkou v roku 2009 najazdene 145 tis. Teraz to ma 186 tis. Asi pred mesiacom sa zacal objavovat problem s vykonom motoru. Prejavovalo sa to sklbanim a vybraciami, niekdy motor presiel do nudzoveho rezimu. Nechal som vymenit zapalovacie sviecky (motorcraft). Auto islo par dni v poriadku, ale pocas dovolenky v Taliansku sa zavada prejavila znova a to tak, ze som auto musel nechat odtiahnut. V talianskom forde urobili diagnostiku a a zistili chybu, ktora sa sama potom vymazala z pamate ?! S tym, ze chyba je pravdepodobne na sensore teploty paliva na vstrekovacom cerpadle. Pocas cesty domov aut robilo spociatku tie iste problemy, ale potom uz islo takmer normalne az domov.

Doma som normalne jazdil niekolko dni az do okamihu, ked som motor nechal na 2jke a 3jke vytocit na cca 4,5 az 5 tis otacok(normalne jazdnim setrne, vynimocne motor necham vytocit a vzdy az ked je poriadne zohriaty)
Doma som dal auto do autorizovaneho Bosch servisu (nie Ford). Nechal som vymenit palivovy filter a vycistit nadrz. Na spodu nadrze bol dost zakaleny bordel a rovnako aj z palivoveho filtra isiel zakaleny benzin. Podotykam, ze 95% tankujem natural 95 na Shell, niekedy OMV alebo na Tescu 95 natural plus. Nikdy som netankoval na neznackovej benzinke.
Po vycisteni nadrze som motor znova nechal vytocit a motor sa zacal znova blbnut. Technik z Boschu mal pocas jazdy pripojeny laptop s diagnostikou. Pri kolisani vykonu diagnostika ukazovala pokles tlaku paliva z vstrekovacieho cerpadla.

Chcem poprosit o radu, ci niekto nemal podobny problem. Pokles tlaku ukazuje na problem s cerpadlom - moze znecistene palivo poskodit na SCI vstrekovacie cerpadlo ? Ak ano, da sa cerpadlo opravit a kde ? Oplati sa ist s autom do Fordu (Trencianska Turna) ? Podla informacii nikde vo Forde nemaju zariadenie na opravu SCI, jedine co ma Ford lepsie je diagnostika. Moze byt tento problem sposobeny chybnymi vstrekovacmi alebo niecim inym ? Pomohlo by pridavat do benzinu nejake aditivum ?

Vopred dakujem za rady

Marian
marian07
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: pát srp 07, 2009 18:07,0

Re: SCi strata vykonu motoru

Příspěvekod DR » sob srp 13, 2011 8:59,0

marian07: vstřikování u SCI je vysokotlaký (50-120barů) přímý vstřik benzínu do válců (normální motory vstřikují benzín do sání před sací ventily a podstatně nižším tlakem). Je to velmi podobné, jako vstřikovací systémy common rail. Ano, vstřikovací čerpadlo se špatným palivem zničit dá, oprava se podle mých info provádí jen výměnným způsobem = nové čerpadlo. SCI je moc málo na to, aby byl vyvinut nějaký systém repasí, jako je tomu u TDCi

Ale ještě bych nezoufal. Nemusí být problém jen v tom vstřikovacím čerpadle, může být i nedostatečná dodávka paliva z nádrže (pdávací čerpadlo, filtr, trubky), nebo vadný nějaký senzor nebo regulační ventil.
A připomenu, že originál palivový filtr (stejně jako u TDCi) není jen tak nějaký obyčejný papír, ale proti filtrům v běžných benzínech zachytává nečistoty od 5 µm, zatímco "normální" filtry filtrují až od 10 µm. A součástí palivového filtru v SCI je i regulační ventil tlaku paliva v "nízkotlaké" části.


Můj názor - je potřeba dát to někam, kde tomu aspoň trochu rozumí a mají na to potřebnou diagnostiku, což asi bude u forda. Jen poznamenám, že nesmíš předpokládat, že každý ford tomu automaticky bude rozumět. Je potřeba se s nimi domluvit, probrat možnosti, co s tím autem budou dělat, co jsou schopni odiagnostikovat a kolik tě to zjišťování bude stát. Rozhodně bych to tam nedával stylem "blbne to, tak to opravte". Nejdřív ať určí závadu a žádné měnění drahých dílů metodou pokus-omyl, to si můžeš udělat sám, na to nepotřebuješ servis. A když na tebe servis neudělá v "přípravné fázi" dobrý dojem, tak jdi jinam.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

rezonátor

Příspěvekod ZELI » ned zář 04, 2011 17:00,0

Ahoj SCIckari,
mate nekdo v sani rezonator viz soucast 11 v nasledujicim linku:
http://autopartmaster.com/en/?action=ca ... _pic=21623
???
Ja tam nic takoveho nemam, nebo jsem to aspon nenasel a to jsem se v sacich cestach nedavno hrabal. Docela by me to zajimalo, pokud to tam ma byt a neni, tak to muze mit docela vliv na plneni motoru a s tim souvisejici vykon, ktery jsem si mimochodem nechal merit na brzde a byl 85kW, coz je o dost min nez bych pricetl opotrebeni motoru napr.
Tak pls kouknete a dejte vedet, dik:-)

2Marian07: Bordel v nadrzi mohl pricpat sitka v podavacim cerpadlu, jsou tam dve. Pak to dela potize, muze byt jednak mensi dodavka paliva, coz pri zatezi muze pusobit vynechavani nebo zhasnuti motoru, samozrejme i necistoty nici samotne podavaci cerpadlo. Pak se muze pricpat palivovy filtr, takze opet problem s dodavkou paliva. Pokud se dostanou necistoty i do vysokotlakeho cerpadla, tak uz to muze delat zavazne problemy, ale to bych videl jako posledni moznost a ne snad uplne pravdepodobnou (filtr by to mel spolehlive pobrat). Nejdrive bych se zabyval nizkotlakou casti palivoveho systemu. Jsou tam dily ne uplne zadarmo, ale porad radove levnejsi. Ja mel podavaci cerpadlo dost zacpane, mozna i poskozene. Po vymene mam klid. Vice viz nektery z mych minulych prispevku:-)
Jak pise DR, pred vymenou je dobre investovat do diagnostiky problemu, protoze i blbej palivak na SCI stoji 1800:-( Takze odvezt to k nekomu, kdo se opravdu vyzna.
Mondeo, 1.8 SCi, 96kW, kombi, r.v. 2004
ZELI
**
**
 
Příspěvky: 53
Registrován: pon říj 18, 2010 19:42,0
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod ZELI » pon říj 24, 2011 9:15,0

ANKETA SCI

Panove,
kdo ma tento a pouze tento motor, necht se podeli o zazitky s nim. Zajima me:

Rok vyroby: 12/2004
Stav km: 192tis (koupeno pri 168tis...snad) (11/2012 - 212tis)
A zda jste uz menili/opravovali...jednu z lambda sond: ne
jeden z KATu: ne
EGR ventil: jen snaha o cisteni a vycisteni trubky ustici do sani (generovalo to zlutou kontrolku)
Vysokotlake cerpadlo: ne
Vstriky: ne
Vahu vzduchu: ne
Ventily, rozvody: chystam se, za tepla je motor jiz hlucny (ve 190tis km komplet rozvody a korekce vuli vyfuk. ventilu, motor jiz tichy, mozna trochu zivejsi)
Svicky davate origo nebo BOSCH nahradu?: momentalne BOSCH (problemy zatim nepozoruju); Bosch vydrzely 40tis km, pak jedna uplne KO (praskla keramika, tato jedna vymenena za uschovanou puvodni origo), po kratke dobe opet problemy se zapalovanim, ve 212tis km dany nove origo
Zapalovaci civky: jedna zrejme drive menena (ma jine pismeno v oznaceni)
Cidlo tlaku v sani: ne
Oprava skritici klapky: ne
Spojka a setrvak: ne (pred koupi asi taky nebylo delano), 212tis km, zacina se neco rysovat
Olej lejete: Formula F 5W30, filtr nekdy origo, nekdy Filtron z Kelly

Pasu po vecech, ktere jsou u SCI specialitky a spise z te drazsi kategorie a jeste par "klasik". Je potreba se o ne podelit, abychom vedeli co nas muze po urcitem stari nebo najezdu auta potkat.
Zkopirujte tu sablonu jako jsem napsal ja, at v tom mame poradek, kdyby vas jeste napadlo neco na doplneni, tak se sverte.
Diky!

EDIT: 20.11.2012
Naposledy upravil ZELI dne úte lis 20, 2012 13:01,0, celkově upraveno 1
Mondeo, 1.8 SCi, 96kW, kombi, r.v. 2004
ZELI
**
**
 
Příspěvky: 53
Registrován: pon říj 18, 2010 19:42,0
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod sestys » pát lis 04, 2011 21:54,0

ANKETA SCI

Rok vyroby: 8/2003
Stav km: 163tis
A zda jste uz menili/opravovali...
jednu z lambda sond: ne
jeden z KATu: ne
EGR ventil: ne
Vysokotlake cerpadlo: ne
Vstriky: ne
Vahu vzduchu: ne
Ventily, rozvody: ne, stale tichy
Svicky davate origo nebo BOSCH nahradu?: origo
Zapalovaci civky: puvodni
Cidlo tlaku v sani: ne
Oprava skritici klapky: ne
Spojka a setrvak: ne, ale setrvacnik by uz mozna chtel
Olej lejete: origo
Mondeo, 1.8 SCi 96 kW, kombi, r.v. 2003, Ghia
sestys
**
**
 
Příspěvky: 97
Registrován: úte dub 27, 2010 12:32,0

Příspěvekod Toko » pát lis 04, 2011 23:01,0

Taky se připojím

ANKETA SCI

Rok vyroby: 1/2005
Stav km: 161 tis.km (koupeno se 101 tkm jako 3leté)
A zda jste uz menili/opravovali...
jednu z lambda sond: ne, ale měl bych (jedna mi hlásí chybu 0546)
jeden z KATu: ne
EGR ventil: ne (ale potrubí u EGR ventilu, díra na dovolené ve Francii)
Vysokotlake cerpadlo: ne
Vstriky: ne
Vahu vzduchu: ne
Ventily, rozvody: ne
Svicky davate origo nebo BOSCH nahradu?: originál
Zapalovaci civky: původní
Cidlo tlaku v sani: ne
Oprava skritici klapky: ne
Spojka a setrvak: ne
Olej lejete: originál (pokud ho tam lijou u Forda)
Ostatni mimo spotrebky: termostat asi ve 120 tkm, chladič klimy ve 155 tkm
Ford Mondeo, 1.8 SCi - 96 kW, hatchback, r.v. 2005, Core - prodáno
Ford Escort Turnier, 1.8 16V - 85 kW, r.v. 1997, Ghia - budiž mu vrakoviště lehké
Uživatelský avatar
Toko
*
*
 
Příspěvky: 42
Registrován: pát črc 25, 2008 19:54,0
Bydliště: nedaleko FM

Příspěvekod pavelota » pon lis 21, 2011 0:12,0

marian07 : ahoj, SCi mám asi 7 měsíců a s něčím podobným jsem se také potýkal. Škubání při akceleraci atd.. Jednou bylo bohužel tankováno u Hypernovy Natural 95 a po 40 km se auto uškubalo a přestalo jet úplně.Díky bohu že nebyla plná nádrž.. V servise nám zbylé palivo zaaditivovali a odté doby až doteď tankuju jen Natural 98. Škubání úplně zmizelo a motor jede krásně hladce a tiše. Mondeo SCi 2003 Ghia, 132 000 km.
Uvažuji o: Ford Focus II
pavelota
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: pon říj 19, 2009 19:40,0

PředchozíDalší

Zpět na Mondeo MK I-III - Motor, zapalování vstřikování

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník