Volnoběh - jen benzíny, diesly NE! (mají svá vlastní témata)

Příspěvekod MIS » pát lis 20, 2009 12:47,0

Už jsem to tady i psal, mě tohle kolísání dělala lambda. Ale nebyla vadná, jenom zatékalo do konektoru. Konektor jsem vysušil, nablil ho silikonem a od té doby klid. Kamarádovi to dělalo na Escortu. Lambda nebyla vadná, ale konektor visel na posldeních asi třech vláknech v drátu. Takže než koupíš novou lambdu, prověř i tyhle možnosti. Nic to nestojí...
CMC810
Mondeo, 2.0TDCi 96kW, kombi, r.v. 2003, 6-speed, pneu 225/45/17 Galerie obrázků
dříve Mondeo, 1.8 16V, 82kW, hatchback, r.v.1994
MIS
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1111
Registrován: stř kvě 14, 2008 9:14,0

Příspěvekod Tomin123 » pát lis 20, 2009 12:57,0

Jojo. Pravda. Na mem jsem resil lambdu taky a taky to bylo jen v konektoru. Ale ja to vyresil radikalne vystrizenim a propajenim dratu (Ford to i v nejake TSB doporucuje).
Ford Mondeo, 1.8 16V, blacktop '1999, ghia
Opel Omega C 2.5 V6 Elegance
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, ...[http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=25694]
Uživatelský avatar
Tomin123
***
***
 
Příspěvky: 159
Registrován: úte led 13, 2009 19:38,0
Bydliště: Kamenné Žehrovice, Praha

Příspěvekod Strii » pát lis 20, 2009 13:20,0

Nevím jestli je to učení k něčemu, ale zkoušek jsem už radši všechno.

Tomin123 píše:A zaclo to tedy zlobit HNED po 20km i kdyz to cele probehlo na benzin a vubec si LPG nepouzil ??


Někdy to začalo už i dřív, kolem pěti kilometrů po resetu a bylo to opravdu jenom na benzín.

Tomin123 píše:Ale pozor - neco jineho je nedrzeni volnobehu a neco jineho nemoct nastartovat.



Právě že to startuje dobře, ale po nastartování to nedrží volnoběh. Když ráno přijdu, tak to chytne na "první otočení", ale pak to volnoběh neudrží (když klíček pustím, chcípne to).

Tomin123 píše:Nepojedes nekdy smerem na Prahu/Kladno ?

Tím směrem nepojedu, ale když by jste měl na mě někdy chvíli čas a mohl na to kouknout, byl bych moc rád a klidně bych tím směrem jel. Jezdím docela dost a už mi to docela dost vadí.
Mondeo, 1,8i 16V 85, Hatchback, r.v. 8/1997, MK-II, LPG
Strii
*
*
 
Příspěvky: 22
Registrován: úte lis 18, 2008 11:43,0

Příspěvekod Strii » pát lis 20, 2009 20:02,0

Tak jsem zkoušel kouknout na ten konektor lambda sondy a byly dva kontakty trochu zaoxidovaný. Reset jsem neudělal a nedalo se s tím pak skoro ject. Na benzín to šlo skoro stejně, ale na Lpg to byla hrůza. Kouknul jsem tedy ještě na ten konektor (bylo v něm ještě trochu kontaktolu), vyfoukal jsem ho, udělal reset Řj. Jel jsem teď cca 20km jenom na benzín a zatím vše ok, pouze když jsem sundal nohu z plynu tak to někdy zaškubalo, ale to čert vem. :D
Mondeo, 1,8i 16V 85, Hatchback, r.v. 8/1997, MK-II, LPG
Strii
*
*
 
Příspěvky: 22
Registrován: úte lis 18, 2008 11:43,0

Příspěvekod Dave II » sob lis 28, 2009 21:45,0

Ahoj
Mám následující trápení s volnoběhem.
Po zahřátí motoru mi za následujících podmínek při vyhození na neutrál padají otáčky na 850, tam se na zlomek sekundy zastavý, následuje propad na 500 ot po cca 3s se otáčky zmátoří na 1200ot a klesnou na 850, nebo motor chcípne!!!! Za jízdy dost nepříjemná záležitost ať při dojiždění na křižovatku tak při dojíždění do obce nebo dlouhý sjezd. Podmínky kdy nastává jsou následující:
teploty pod 6 st. celsia venkovní, pod 4 st. jistota
vyhazuju z otáček vyšších jak 2200 ot., tj aktivuje se cut off (absolutní zavření vstřiků, obnovení až při záchytu volnoběhu) při vyhození z nižších otáček kdy není aktivní cut off je OK, při vyhození z brždění motorem je téměř vždy OK
vůz musí jet, alespoň krokem, pokud nasimuluji při jízdě z kopce na volnoběh a prošlápnu plyn, chová se furt stejně, ale jakmile se kola přestanou točit je vše v pohodě
pocitově se stává častěji když jedu déle rychleji (nad 70 km/h) a motor se „vyfouká“, pocitově se stává častěji pokud je motor předtím v tahu, jedu do kopce na 5ku a na horizontu vyhodím kvalt, to je jistota na chcípnutí.
Při vyšších venkovních teplotách naprostá pohoda, při pojíždkách po městě pohoda? Nemám nic zplé žádná klima žádné elektrožrouty jen světla.
Volnoběžný ventil čistý, poraďte co by to mohlo být. Jinak auto žádný problém, startuje, běhá jako drak. Něco prostě při nižších teplotách blbne. Díky za tip už jsem z toho hotovej David
Mondeo III, 1,8 Duratec 92, kombi, r.v. 2007/2, Titaniu+LPG Landu Renco OmegazII
Dave II
*
*
 
Příspěvky: 25
Registrován: pát srp 28, 2009 21:44,0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod DR » ned lis 29, 2009 0:57,0

Dave II: Dělá to na LPG, nebo na benzín? Předpokládám, že na LPG a tedy máš problém s LPG. Doporučuju reklamovat tam, kde ti to montovali.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod Dave II » ned lis 29, 2009 9:55,0

Práve že to dělá i na benzín. Takže to bude někdu na straně řízení motoru.?
David
Mondeo III, 1,8 Duratec 92, kombi, r.v. 2007/2, Titaniu+LPG Landu Renco OmegazII
Dave II
*
*
 
Příspěvky: 25
Registrován: pát srp 28, 2009 21:44,0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod Tomin123 » ned lis 29, 2009 15:56,0

U kombinace s plynem je problem ten, ze pokud je spatne nastaveny plyn, tak to pak ovlivnuje chod i na benzin.
Ford Mondeo, 1.8 16V, blacktop '1999, ghia
Opel Omega C 2.5 V6 Elegance
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, ...[http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=25694]
Uživatelský avatar
Tomin123
***
***
 
Příspěvky: 159
Registrován: úte led 13, 2009 19:38,0
Bydliště: Kamenné Žehrovice, Praha

Příspěvekod Dave II » ned lis 29, 2009 19:22,0

Mužeš byt prosím trochu konkrétnější, dosud žiji v představě, která hraničí s jistotou, že při přestavbě se do benzínové řídící jednotky, do čidel atd benzínu nezasahuje, pokud jedu na benzín tak je LPG mrtvé a motor si žije svým originálním životem.
Diky za rozšíření obzoru.D
Mondeo III, 1,8 Duratec 92, kombi, r.v. 2007/2, Titaniu+LPG Landu Renco OmegazII
Dave II
*
*
 
Příspěvky: 25
Registrován: pát srp 28, 2009 21:44,0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod Tomin123 » ned lis 29, 2009 21:00,0

Pokud jedes na plyn, tak benzinova jednotka o tom nevi a mysli si, ze stale ona ridi bohatost smesi. Problem je v tom ze NEridi. Jednotka si pak zmeni adaptacni hodnoty uplne do spatnych a pri nasledne jizde s benzinem se podle nich dost dlouho ridi. A to muze delat brikule.
Pokud se u tebe da vyloucit volnobezny ventil jako pricina (na coz to ale dost ukazuje), tak to chce zkontrolovat pripravu smesi od LPG. Krasne se to da poznat na tabulce adaptaci.
Zrovna pro volnobeh si jednotka drzi zvlast v pameti udaj pro korekci bohatosti smesi a i udaj jak hodne ma korigovat pozici volnoventilu ve "vychozi" poloze.
Adaptace viz. http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... &start=120 nekde uprostred stranky.
VELMI zalezi na tom, jak to plynar cele nastavi.
Mel jsem lpg na Fabce a tam se dalo nastavit, ze plynova jednotka nakecava ECU od lambda sondy ze je idealni smes. Tedy stridala lambdu furt 50/50. Ale taky tam slo nastavit varianta ze se do benzinove ECU dostaval stale skutecny stav smesi (na to to bylo u te Fabky nastavene) a pak se ty adaptace muzou pomrvit.
Naposledy upravil Tomin123 dne stř kvě 30, 2012 7:31,0, celkově upraveno 1
Ford Mondeo, 1.8 16V, blacktop '1999, ghia
Opel Omega C 2.5 V6 Elegance
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, ...[http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=25694]
Uživatelský avatar
Tomin123
***
***
 
Příspěvky: 159
Registrován: úte led 13, 2009 19:38,0
Bydliště: Kamenné Žehrovice, Praha

Příspěvekod DR » ned lis 29, 2009 21:24,0

Dave II: je to přesně tak, jak píše Tomin123 o příspěvek výše. Provozem na LPG můžeš benzínovou ŘJ těžce zblbnout, pak to dělá psí kusy.

Navrhuju do odstranění závady:

1. přepnout trvale na benzín a na LPG vůbec nejezdit
2. reset ŘJ + učící režim (viz téma "reset ŘJ")
3. vyjezdit aspoň jednu nádrž na benzín.
4. a pokud se to bude chovat i potom stejně špatně, pak teprve je co řešit - ale pořád platí, nejezdit na LPG ani metr, dokud nenajdeš a neodstraníš závadu. Pokud to na benzín bude jezdit normálně, pak reklamuj přestavbu na LPG.

BTW, píšu to tady pořád dokola, když nám nedáš všechny informace, tak nečekej žádné zázračné rady. Nejsme věštci.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Volnoběh kolísá někdy chcípne

Příspěvekod Dave II » stř led 27, 2010 12:02,0

Tak vyčistěn volnoběžný ventil, byl čistý, vyzkoušen chodí, vyčištěna klapka celkem byla čistá, vyčistěn TAMP senzor hluboko v sání za klapkou, kontola svíček OK čisté, odtr 1,2mm snížen na 1,1mm žádná změna,kontrola podtlakových hadic nikde nic nesyčí neni zalomeno.. reset RJ. Po resetu ŘJ hned po nastartování běžel parádně žádné anomlie. Za jizdy stejné chování jako před akcí čistící kolečko na benzin teď 300 km . Vyhodím kvalt otáčky se propadnou na 500 ot. min, po 2 s se zmátoří nebo nezmátoří. V okamžiku kdy zastavým skočí na 800 ot.Min. Je rozdílný způsob řízení volnoběžných otáček za jizdy a v klidu. Problém bude v prvcích, které řídí a ovládají otáčky za jízdy. Dále je zajímavé, že někdy z kopce drží na volnoběh otáčky 950 jindy 750. V případě kdy drží otáčky 750 to zhoupnutí, které je o cca 250 otáček pod volnoběžné otáčky než se motor nastavý na volnoběh při přechodu z výsokých otáček na volnoběžné nepřežije protože se propadne k 500 a ty jsou kritické. Ještě je zajímavé, že nejčastěji se projevuje kolem 0 stupnů celsia venkovní teplota. Když jsou mrazy -10 OK, když je více než +10 OK. Můj závěr:
A) je pomalá regulace na volnoběžné otáčky propad o 250 ot tam nemá být? Jak je to u ostatních 1,8 Duratec když na teplém motoru při při 2500 ot výhodíte. Mě padají otáčky rychle až k cca 750 (Cut off)a pak někdy propad pod tyto otáčky někdy ne.

B) propad je normální způsobený zpožděním regulace motoru, ale cílová hodnata 750 ot. volnběhu za jizdy je nízká a měly by být vyšší ? kolik máte otáčky 950? nebo více? a pak by propad o 250 ot v klidu motor přežil.

Nejjednodužsí se jevý zvýšit otáčky na volnobě v režimu jízda. Existuje taková možnost, nejaká úprava v ŘJ??? nebo v hartware motoru.
Díky Dave Č.Budějovice
Mondeo III, 1,8 Duratec 92, kombi, r.v. 2007/2, Titaniu+LPG Landu Renco OmegazII
Dave II
*
*
 
Příspěvky: 25
Registrován: pát srp 28, 2009 21:44,0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod Tomin123 » stř led 27, 2010 15:27,0

>Nejjednodužsí se jevý zvýšit otáčky na volnobě v režimu jízda. Existuje taková možnost, nejaká úprava v ŘJ??? nebo v hartware motoru.

Rozhodne neodstranis problem. Jednotka je 100%ne zkalibrovana dobre. (Kdybys videl co vse se v jednotce kalibruje, tak bys valil oci)

Rozdil mezi rizenim volnobehu pri stojicim a jedoucim aute je velky.
Pokud auto stoji, ridi jednotka volnobeh na urcite otacky. Pokud jsou otacky mensi nez pozadovane, tak to jednotka dotahne tim ze proste do ventilu prida stavu.
Pokud auto ale jede, ridi jednotka volnobezny ventil na URCITOU POZICI. Ford tomuhle modu rika "dashpot preposition". Je to z toho duvodu aby po pusteni pedalu plynu padaly otacky pomaleji k volnobehu a zadny propad pod volnobeh by nemel nastat.
Pokud mas volnoventil stopro OK (cemuz se mi furt nechce verit, protoze naprosto stejne priznaky jsem mel taky a ventilem to bylo [u me ale vycisteni zabralo]), zameril bych se na ostatni veci olivnujici celkove mnozstvi nasateho vzduchu na volnobehu. Tedy vsehny hadice, EGR, ventil odvetrani kliky, ...
Ke komu jezdis na diagnostiku ? Umi vycist adaptace ?
Ford Mondeo, 1.8 16V, blacktop '1999, ghia
Opel Omega C 2.5 V6 Elegance
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, ...[http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=25694]
Uživatelský avatar
Tomin123
***
***
 
Příspěvky: 159
Registrován: úte led 13, 2009 19:38,0
Bydliště: Kamenné Žehrovice, Praha

Kolísání volnoběhu

Příspěvekod Dave II » čtv led 28, 2010 13:52,0

Při vyřazení mi padají otáčky dle máho jen setrvačností motoru, tj velmi rychle, rozhodně tam není žádné přikrmení, aby padaly pozvolna jako u studeného auta (pokud je auto studené ani ne tak voda ale asi katalizátor tak padají otáčky pomalu a i při bržedění motorem nad 2000 ot furde jde min množství paliva). Co se týče hadic moc jich tam není a jsou bez zjevných chyb defakto jako nové, odvětrání klikovky a zpětný ventil jsem nenašel, mám pocit že by to mohla být ta trubka přímo do sáni hned cca 7cm za klapku ( je vydět jen když se sundá klapka zevnit vstupu do sacího potrubí) a hadice z ventilového víka mezi filtr a klapku. ERG ventil se domnívám že nemám 1,8 Duratec HE 2007. Volnoběžný ventil je trochu jiný než na Zettecu, na 12 V reaguje okamzitě tiše, rychle. Přez tento volnoběžnej ventil jde vzduch i při zastavení tj při regulaci na otáčky, pokud by blbnul tak by se chovaly divně i otáčky na stojícím voze? Velmi vzácně se stane že otáčky za jizdy při pokusu u záchranu z 500 vyletí na 1200 spadnou na 500 a takle dvakrát zakmytají než se ustálí. Na diagnostice jsem nebyl nikoho neznám (kdo by fakt uměl) v servisu ford mě vzdy rozpláčou svými neznalostmi. Jsem z Č.Budějovic, často jezdím Prahu a Brno budu rád za tip, ale problémy jsou jen v určitém teplotním pásmu a jen za jizdy, tj museli by jsme diagnostikovat za jizdy?
Díky moc za pomc a rady.
Dave
Mondeo III, 1,8 Duratec 92, kombi, r.v. 2007/2, Titaniu+LPG Landu Renco OmegazII
Dave II
*
*
 
Příspěvky: 25
Registrován: pát srp 28, 2009 21:44,0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod Ebo » čtv led 28, 2010 15:14,0

to >Dave II .. odvětrání je takovej ten velkej "bazmek" na bloku motoru když se koukneš a máš převodovku vpravo a motor vlevo, tak přímo zepředu na bloku motoru ..taková divně tvarovaná věc co ji drží 6 šroubů a jde z toho kolínko 90 stupňů a hadice.. tak to kolínko je ten ventil .. stejně bych to tipnul na nějaké čidlo co snímá běh motoru ..
Ford Mondeo 1.8i, 16V, GLX, 85kW, kombi, 1998, tmavě modrá metalíza
Fiat Punto 1,4 GT, 98kW
Uživatelský avatar
Ebo
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1141
Registrován: pon lis 20, 2006 21:03,0
Bydliště: Brno

Kolísání otáček volnoběh

Příspěvekod Dave II » pát led 29, 2010 10:01,0

Ahoj
Ještě jednou díky za rady, dost vas tady vi víc než průměrný servisák od forda.
K tomu odvětrání klikovky motoru. Na 1,8 92 kW benzin Duratec HE v mísech kde popisujuješ mám opravdu celkem tlustou (cca 6 cm) trubku zahnutou o 90 stupnu která míří někam za pravé přední kolo (z pohledu řidiče). Je přímo pod alternátorem, ale ta není nikam vyvedená fouká do prostoru motoru! Fakt je to to odvětrání a fakt je tam nejaký vetil? Má propuštět jen z motoru ven?
Díky Dave
Mondeo III, 1,8 Duratec 92, kombi, r.v. 2007/2, Titaniu+LPG Landu Renco OmegazII
Dave II
*
*
 
Příspěvky: 25
Registrován: pát srp 28, 2009 21:44,0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod Tomin123 » pát led 29, 2010 11:52,0

Ahoj neznam tvuj motor, ale na Zetecu je to celkem tenka (asi 2cm) gumova (+ nekde kousky ocelova) hadicka vedouci z bloku motoru do sani. V miste zacatku hadicky u bloku je takovy ocelovy valecek prumeru asi 3-5cm a ten je zasazeny v bloku v gumovem tesnicim pouzdru.
Tenhle ventil ma za ukol prepoustet z bloku pouze omezene mnozstvi vzduchu do sani.
Ventil dost cast odchazi protoze se v nem mlati nejaka kulicka o pouzdro a to se vymele. Pak to pousti vzduchu moc a s tim ecu nepocita a ma problemy dodavat spravne mnozstvi vzduchu v preposition modu.

Tady to resi nekdo kdo zna:
http://www.rangerpowersports.com/forum/ ... 80487.html

could the TPS also cause a low idle speed?Usually high because the TPS tells the PCM the difference between cruise and idle. In cruise mode, the PCM prepositions the IAC partially open in anticipation of a decel. This is the dashpot function that helps to decrease hydrocarbon spikes on initial deceleration. If the PCM doesn't know when the throttle is closed because of a bad TPS voltage, it will not activate the idle control strategy and the RPM can hang.
The IAC can cause either a high or low idle depending on where it is sticking. The IAC is a far more likely cause of incorrect idle speed than the TPS.
A vacuum leak can cause a low idle speed, too.

Kdo chce vedet jak presne resi Ford volnobeh, muze studovat Forduv patent :-) http://www.freepatentsonline.com/5083541.html
Ford Mondeo, 1.8 16V, blacktop '1999, ghia
Opel Omega C 2.5 V6 Elegance
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, ...[http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=25694]
Uživatelský avatar
Tomin123
***
***
 
Příspěvky: 159
Registrován: úte led 13, 2009 19:38,0
Bydliště: Kamenné Žehrovice, Praha

Příspěvekod Ebo » pát led 29, 2010 13:57,0

to> Dave II .. tady je nákres http://ebolinx.no-ip.info/images/mondeo/export/7.gif jak to vypadá.. ventil je pod č. 4 ..nevím jak je to u nových Mondeí, ale u mého ta hadice zapojená někam je (tuším, že je to propojené s krytem vaček..musel bych se podívat).. :)
Naposledy upravil Ebo dne úte led 14, 2014 22:48,0, celkově upraveno 1
Ford Mondeo 1.8i, 16V, GLX, 85kW, kombi, 1998, tmavě modrá metalíza
Fiat Punto 1,4 GT, 98kW
Uživatelský avatar
Ebo
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1141
Registrován: pon lis 20, 2006 21:03,0
Bydliště: Brno

Kolísání volnoběh za jizdy

Příspěvekod Dave II » pát led 29, 2010 14:54,0

Moc zajímavé čtení, ale trochu obecné. Jak je to vlastně s volnoběžným ventilem má jen pozice otevřeno zavřeno a množství vzduch je dáno rychlostí kmitání, nebo se plynule nastavuje a tím je dáno množství vzduchu. Zvih na Duratecu je dost malý tak do 5mm, ploch adost velká, v klidovém stavu je uplně zavřený, má to tak být? Je hodně jiný naž na Ztec! Zachyil jsem u focusáků možnost nastavit zdvih šroubkem. Mý být nějaká fuka na volnoběžném ventilu v klidovám stavu? Zajímavé je, že na stojícím studenám autě je na volnoběžném ventilu 12 V, ale neotevře, 5W žárovku to rozsvítí ale 10 W už ne je tam omezení proudů?
Díky DAve
Mondeo III, 1,8 Duratec 92, kombi, r.v. 2007/2, Titaniu+LPG Landu Renco OmegazII
Dave II
*
*
 
Příspěvky: 25
Registrován: pát srp 28, 2009 21:44,0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod Tomin123 » pát led 29, 2010 15:04,0

Na ventilu je na JEDNOM vyvodu vzdy tvrdych 12V (pri zaplem zapal.) a druhy konec jednotka pomoci signalu PWM (promenna sirka impulsu) spina na kostru. Tim reguluje proud protekajici ventilem a tim ho muze nastavovat do libovolne polohy.
Takze si musel zarovku pripojovat mezi jeden bod ventilu (na jeho druhe strane od tvrdych 12V) a mezi kostru. Pak se ti na 10W zarovce uz asi projevoval odpor ventilu a zarovka tedy svitila mene.
K sepnuti na kostru dojde az kdyz zacnes startovat. V tu chvili ho ecu otevre na 100% dokud motor nenaskoci.

Ten patent ti prijde moc obecny ???
Ford Mondeo, 1.8 16V, blacktop '1999, ghia
Opel Omega C 2.5 V6 Elegance
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, ...[http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=25694]
Uživatelský avatar
Tomin123
***
***
 
Příspěvky: 159
Registrován: úte led 13, 2009 19:38,0
Bydliště: Kamenné Žehrovice, Praha

PředchozíDalší

Zpět na Mondeo MK I-III - Motor, zapalování vstřikování

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník