Škube motor

Škube motor

Příspěvekod faraon » úte lis 25, 2003 13:38,0

:?: Nevím nevím Po návratu ze servisu asi měsíc (synchron na 5) dochází při potřebě větší akcelerace k tomu že se motor zakuckává jako Kdybych to uchlastával pak si nakonec dá říci a vyrazí kupředu klidná jízda je bez problému. Při stání na neutrál to vypadá jako když jednou za čas nezapálí svíčka. Olej OK chladící kapalina taky. Tak snad to budou jen Svíčky (kablíky) nemám bohužel Ony Bazmek na vysroubovani.

Nemate podobnou zkušenost někdo???

Je krajně podezřele, že Když jsem byl v Servisu na tom synchronu (značkovem), človek který seděl vedle mně popisoval naprosto stejnou závadu servisákovi ten se přiblble usmíval a říkal, aby přijel, že se na to mrknou asi sem paranoidní.
I když opravu provedli OK -už tam nikdy nepojedu.
Taková vadná svíčka udělá divy.
Uživatelský avatar
faraon
Junior
Junior
 
Příspěvky: 7
Registrován: stř říj 01, 2003 13:11,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Hightower » úte lis 25, 2003 14:03,0

faraon:
já si myslím, že to bude propálený kabel ke svíčce a pak i propálená svíčka. Měl jsem úplně to samé. Stačí vyměnit kabely a svíčky a bude to OK!
Kup nové kabely a svíčky - mě to vyšlo na 3.400,- Kč a teď je to v pohodě a když sešlápnu plyn, tak auto za ním přímo sprintuje!!!
CMC 064
Mondeo 1.8 16V GLX Mk I, 7/1996, hatchback
Yamaha FZS 600 Fazer 9/1999
Uživatelský avatar
Hightower
*****
*****
 
Příspěvky: 500
Registrován: sob zář 13, 2003 23:07,0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvekod Mikki » úte lis 25, 2003 14:06,0

Já měl minulý týden auto na servisní prohlídce u Charouze. Včera jsem s ním jel a dvakrát při akceleraci škublo. Když jsem dojel domů, slyšel jsem z motoru podivné cvakání. Otevřu kapotu a koukám, že jeden kabel nedomáčknutý pořádně na svíčku. To jsou ty značkové servisy...
Nepatří to sem, ale při té prohlídce taky pořádně nedomáčkli poklice (originál Fordí) a po dojezdu do cíle jsem zjistil, že dvě už nemám ... :evil:
CMC 001, CFC 002
Mondeo 2.2 TDCi 147 kW lift 2012 Titanium+
Focus 1.6i 74 kW hatch 2011 Trend+
Ford dříve:
Focus 1.6i 99, Cougar 2.0i 99, Mondeo 1.8i 99, Escort 1.4i 92
Uživatelský avatar
Mikki
CMC Chairman
CMC Chairman
 
Příspěvky: 1794
Registrován: čtv zář 04, 2003 9:21,0
Bydliště: Hrdleev

Příspěvekod Ghostik » úte lis 25, 2003 15:09,0

To ja mam taky dotaz na sve TD. Pri zarazene 3 v otackach 2500 a simrani plynu hrozne auto cuka. Po zdvihnuti nad 2750 ot. to uz nedela a v jinam pripadu (rychlost / otacky) se to neobjevuje. Nevite co by to mohlo byti ?
CMC 087
Mondeo MKII 1,8TD Ghia r.v.1999 combi
Uživatelský avatar
Ghostik
****
****
 
Příspěvky: 241
Registrován: pát říj 10, 2003 12:20,0
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Hightower » úte lis 25, 2003 15:18,0

Ghostik:
to nemohu sloužit, nikdy jsem diesel neměl a ani mě nebere. Ale určitě se ti tu někdo ozve, dieslů je tu plno.
CMC 064
Mondeo 1.8 16V GLX Mk I, 7/1996, hatchback
Yamaha FZS 600 Fazer 9/1999
Uživatelský avatar
Hightower
*****
*****
 
Příspěvky: 500
Registrován: sob zář 13, 2003 23:07,0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvekod Mikki » úte lis 25, 2003 15:26,0

O TD toho taky moc nevím, ale co palivový filtr?
CMC 001, CFC 002
Mondeo 2.2 TDCi 147 kW lift 2012 Titanium+
Focus 1.6i 74 kW hatch 2011 Trend+
Ford dříve:
Focus 1.6i 99, Cougar 2.0i 99, Mondeo 1.8i 99, Escort 1.4i 92
Uživatelský avatar
Mikki
CMC Chairman
CMC Chairman
 
Příspěvky: 1794
Registrován: čtv zář 04, 2003 9:21,0
Bydliště: Hrdleev

Příspěvekod Ghostik » úte lis 25, 2003 16:28,0

Filtr pred 20 dni menen.
CMC 087
Mondeo MKII 1,8TD Ghia r.v.1999 combi
Uživatelský avatar
Ghostik
****
****
 
Příspěvky: 241
Registrován: pát říj 10, 2003 12:20,0
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod michal_mp » úte lis 25, 2003 16:44,0

Mám stejný problém jako Ghostik. Auto poškubává při lehké jízdě okolo 2500 otáček. Když jsem byl u Charouze v servisu s podezřením na vadnou MAFinu servisní technik mě ujistil, že tohle je vlastnost TD a testování MAFu by bylo jen vyhození peněz z okna. Dělají to prý i TDDi motory. :(
CMC 025
Mondeo 1,8TD, 12/1998, combi
Uživatelský avatar
michal_mp
***
***
 
Příspěvky: 164
Registrován: čtv zář 04, 2003 23:43,0
Bydliště: Slánsko

Příspěvekod Hokky » úte lis 25, 2003 18:19,0

Není to divný, když od 2250 otáček už jede turbo. Kdyby byl v pr... MAF tak to nebude dělat jen při otáčkách+rychlosti.
CMC 096
Mondeo 1,8TD, Trend, 6/99, Turnier, vzd.filtr JR
Škoda 136 pickup 50kW 1993
Uživatelský avatar
Hokky
*****
*****
 
Příspěvky: 811
Registrován: pát zář 05, 2003 7:42,0
Bydliště: Trutnovsko - Batňovice

Příspěvekod Ota » úte lis 25, 2003 21:17,0

Poskubavani rozhodne neni vlastnost TD. Mel jsem to taky, ale hrozne me to tocilo, takze jsem s tim jel do servisu.
Rano pred cestou jsem zjistil, ze jsem mel spadly stahovaci pasek na sani, smerem vlevo od MAFu, tedy smerem k motoru, tak jsem ho nasadil. Prisavalo to vzduch za MAFem a MAF meril zrejme blbosti. Jeste tyz den mi menili palivovy filtr a jakousi membranu ve vstrikovacim cerpadle(kvuli obcasnemu vyleteni otacek na 4tis.), takze vam nereknu, co byla prava pricina :twisted: . Ale mel jsem pocit, ze tech 20km cestou do servisu to bylo lepsi, ale mozna je to jen falesny dojem :-).
Kazdopadne ted kdyz jedu konstantni rychlosti, tak auto ani neskubne. A neni to zadny novacek, skoro 170t.km.
PS:Tu membranu bych vam nepral, ostatni je za pakatel.

to Hokky: Zatah turba je podle me dost individualni, nevim, v kolika ma zabirat, ale u me je to nekde kolem 1900.
Ota - CMC 014
Mondeo 2.0 16V Trend, 3/2006, combi
Uživatelský avatar
Ota
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1196
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:40,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Turbo » úte lis 25, 2003 22:34,0

Poškubávání motoru při otáčkách okolo 2000 jak tady popisujete, jsem měl také :!: protože se jednalo o auto v záruce, tak servis seřizoval a seřizoval :x respektive programoval řídící jednotku, asi 3x to dělali a pak mě řekli, ať se stím smířím :evil: , že to Fordi v dieslu dělají :!: :?: :evil:
Pak Forda Magnus, kde sem jezdil, koupil Ford Rašino, přijel nový mechanik z BRNA na programování a testy a po jeho zásahu až auto VŮŮŮBEC neškube :!: Je to opravitelné, jen ten mechanik tomu musí rozumět :!: :D
TURBO
fordtdci@tiscali.cz
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia rok 2002
Uživatelský avatar
Turbo
*
*
 
Příspěvky: 47
Registrován: úte zář 16, 2003 23:05,0
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod Miloš » úte lis 25, 2003 23:26,0

mam 1.8TD a znam poskubavani v prechodovych otackach. Je treba mit hlavne v poradku vyvevu a vsechny ty podtlakovy hadicky a cisty filtr (kus molitanu) v regulatoru podtlaku na prepazce v motoru vlevo (vedle podtlaku na brzdy). Pak je treba se podivat, jestli neni spadla hadicka od kastliku na filtr sani vedouci do tohoto regulatoru (kolikrat se stane, ze pri vymene filtru odbornik hadicku nenasadi). A v neposledni rade je potreba mit spravne nastaveny posun prestavniku pro cerpadlo pro volnobeh. Regulace pro posun je u podbehu leveho kola a k predstavniku na cerpadle vede bowden se zkracovaci/prodluzovaci matici. Tam se to steluje.
Miloš
****
****
 
Příspěvky: 489
Registrován: pát zář 05, 2003 21:41,0

Příspěvekod Sasa » stř lis 26, 2003 8:09,0

Me to delalo take a v podstate jsem vymenil CVT filtr za levym kolem (podbehem) podle Etzolda jsem si seridil volnobezne a zvysene otacky a mrkul na prestavnik (byl OK) a v neposledni rade jsem si vyhral se snimacem otacek na plynove pacce i vstrikovaciho cerpadla a moto prestal kourit, spadla spotreba a prestal cukat. na flitru palvovem mam asi 12.000 tis. takze bych hadal ze tam to nebude. (bavim se o TD) jeste ze nemam svicky a kabely k nim :lol:
Takze shrnuto hlavni zasluha byla na vymene CVT filtru a serizeni snimace otacek a volnobeznych otacek.
Myslim si ze MAF senzor u TD na skubani vliv nema. (cerpadlo je mechanicke)
CMC 049 - Ford Mondeo 1.8 TD Combi GLX-1999-LIBEREC

Autoservis - AutoVazi Ford servis
Liberec - Katerinky
Uživatelský avatar
Sasa
****
****
 
Příspěvky: 224
Registrován: pát zář 05, 2003 8:23,0
Bydliště: Liberec

Příspěvekod Ghostik » stř lis 26, 2003 8:30,0

A ted si z toho neco vyber :cry:
CMC 087
Mondeo MKII 1,8TD Ghia r.v.1999 combi
Uživatelský avatar
Ghostik
****
****
 
Příspěvky: 241
Registrován: pát říj 10, 2003 12:20,0
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Bernard » stř lis 26, 2003 11:35,0

1,8 TD mě začalo cukat v Norsku 2700 km od domova, ale domů mě dovezl. Další infarktový stav nastal, když mi ve značkovém servisuzačalivehementně tvrdit, že je to čerpadlem a že ho vymění (repasované za 50 000 Kč nové za 90 000 Kč ), Poslal jsem je do ..... a nakonec na diagnostice v Plzni během pěti minut zjistili vadný elektromagnetický ventil předvstřiku za 2 000 - 3 500 Kč dle výrobce. Auto v otáčkách kolem 2 000 cukalo, bílo šedý kouř (občas ), snížený výkon.
Bernard
Junior
Junior
 
Příspěvky: 9
Registrován: stř lis 05, 2003 10:40,0

Příspěvekod Ota » stř lis 26, 2003 11:39,0

Pozor na tyhle vymeny cerpadel, cerpadlo je rozebiratelne a opravitelne, nekde v Praze v Malesicich je servis Lucas, ktery se tim zabyva. Nez menit, tak je asi lepsi zavadu opravit, v mem pripade za 4kkc :-(.
Ota - CMC 014
Mondeo 2.0 16V Trend, 3/2006, combi
Uživatelský avatar
Ota
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1196
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:40,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod filipek » pát lis 28, 2003 10:12,0

Pomóc!!! Po vyřazení rychlosti (před křižovatkou, po couvání) mi při klesání na volnoběžný otáčky zacuká motor.Děje se to při klesání ručičky v oblasti cca. 1500ot. :evil: Sakra!!! Nemáte s tím někdo nějakou zkušenost? Předem dík.
Ford Focus 1.6 16V , 74kW , r.v.2000 , Kombi , Futura
Uživatelský avatar
filipek
**
**
 
Příspěvky: 97
Registrován: úte říj 21, 2003 13:26,0
Bydliště: Ostrov u K.V.

Příspěvekod samuel » čtv led 22, 2004 20:48,0

Ahoj mam teraz ja problem so skubanim motoru mam TD a skube mi pri 2000 ot a pri 2700 ot ked idem monotonne.Skube mi to tak ze mam pocit ako keby mi na chvilku zaplo torbo asi na 2-3s a potom vyplo.Docital som sa zeby to mohlo byt v ctv filtru ale ja ani neviem co to je a ani neviem kde to je mohol by my to niekto napisat a poradit dik.
samuel
**
**
 
Příspěvky: 84
Registrován: úte pro 09, 2003 21:22,0
Bydliště: sp.vlachy

Příspěvekod Ota » čtv led 22, 2004 21:01,0

Filtr CVT je filtr recirkulace spalin. Najdes ho v motorovem prostoru nalevo(po smeru jizdy) v rohu, tedy u ridicovy casti celniho okna. Popis vymeny at ti napise nekdo, kdo ho menil.
Ota - CMC 014
Mondeo 2.0 16V Trend, 3/2006, combi
Uživatelský avatar
Ota
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1196
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:40,0
Bydliště: Praha

může to dělat sonda ?

Příspěvekod Asitak » pát úno 13, 2004 20:54,0

Taky mám problém s cukáním, ale dělá mi to nejvíc když někam přijedu a nechám motor třeba hodinu stát. Potom je to opravdu divadlo - škube, prská(asi do výfuku), třeba 300 m vynechává 1 a možná i 2 válce. Když se opět ohřeje, tak je to lepší ale zdaleka ne v pořádku. Navíc se to zhoršuje, takže si myslím že je tam něco na pokraji životnosti. Studené starty jsou bez problémů, motor startuje v pohodě a za plynem jde korektně. Proto si myslím, že by to mohla dělat sonda, která se při studeném motoru nepoužívá(můj předpoklad), protože se vstřikuje bohatší směs. Můžete mi to někdo potvrdit nebo vyvrátit? Můžete dát tip na dobrého dodavatele, kde bych jí případně mohl koupit ? Předem díky.

(1,6,hatchback, '95)
Asitak
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: pát úno 13, 2004 20:30,0

Další

Zpět na Mondeo MK I-III - Motor, zapalování vstřikování

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník