Duratec 2.0 (107kW) a 1.8 (81 a 92 kW) - NE SCi !!!

Re: Duratec 2.0 (107kW) a 1.8 (81 a 92 kW) - NE SCi !!!

Příspěvekod LukasVep » ned črc 06, 2014 13:36,0

Zdravim, pracně jsem si pročetl tohle forum. Ja uvažuji o koupi Mondea 2.0 benzin nad rok 2008. Chtěl bych se zeptat jedtli máte zkušenosti s přestavbou na LPG a jestli jsou stím spojeny něaké problémy.
LukasVep
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned črc 06, 2014 10:56,0

Re: Duratec 2.0 (107kW) a 1.8 (81 a 92 kW) - NE SCi !!!

Příspěvekod DR » pon črc 07, 2014 12:43,0

LukasVep: 7 stránek snad není taková práce, děláš to přece pro sebe. :|

Co se týká LPG, přečti si téma o přestavbách na LPG, v sekci "Mondeo MK I-III - Palivo, spotřeba + vše o LPG". viewtopic.php?f=27&t=221&start=640 Zkus aspoň poslendích 10 stránek.

Obecně, hlavním potenciální problémem provozu na LPG je zaklepávání ventilů, kdy odhadem po 100 000 km je u některých motorů potřeba repase ventilových sedel. Ale jestli najezdíš 100 tkm na LPG, tak ti to úspora na palivu bohatě vynahradí.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Re: Duratec 2.0 (107kW) a 1.8 (81 a 92 kW) - NE SCi !!!

Příspěvekod Fire.RR » pon pro 01, 2014 21:29,0

Zdravim, zkusím trochu oživit toto téma. Buď jsem hnidopich a nebo mám nějaký menší problém tak doufam že to píši do správného tématu (případně prosím moderátora o přesunutí do vhodného tématu). Teď k problému, mám potíže při rozjezdu, jak se studeným tak teplým motorem, projevuje se to tak že při záběru, když jsou otáčky pod 2tis dojde k poklesu otacek a následnému nepříjemnému cuknutí, někdy doprovázeného i probliknutím světel, a v případě že mám aktivovaný asistent rozjezdu do kopce tak je téměř nemožné rozjet se plynule. Když dám více plynu/otáček tak je vše bez problému (bez cuknutí jen otáčky trošku padnou a hned pokračujou vzhůru - normální stav). Nadrhou stranu když se na to soustředím a hraju si jemně s plynem a spojkou tak je také vše v pořádku. A abych nebyl napaden že nečtu a nepoužívám tlačítko hledat, tak jsem samozřejmě hledal ale nic moc užitečného nenašel, začal jsem stokrát zmiňovaným zapalováním takže svíčkami (originály), pak jsem dal i všechny čtyři nové cívky (NGK), nějaké zlepšení po resetu RJ proběhlo, ale nic moc závratného. Řešil jste to někdo, nebo jsem jen vemeno co se neumí rozjíždět?
Dále mám podezření na volnoběžný ventil, zatim se mi stalo jen dvakrát, že když jsem dojížděl na světla z kopce, tak při zastavení mi houpaly otáčky v rozmezí 800-500, po uvolnění brzdy, nebo jemném prošlápnutí plynu (oboje sem udělal najednou) se vše srovnalo. Tak jestli by tento ventil nemohl mít na svědomí i ten problém při rozjezdu.
Samozřejmě vím že rady od počítače bez diagnostiky jsou střílení odboku, ale radši se nejdřív zeptám zde na fóru jesi to už náhodou někdo neřešil, než půjdu do místního autorizáku ford který bohužel nemá moc valnou pověst, tak aby mi jen nepředložili nesmyslný seznam toho co je bezpodmínečně nutné vyměnit, aniž by odhalili co to dělalo.
Ford mondeo mk IV
2.0i 107kW, ghia 2008
Fire.RR
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: sob říj 18, 2014 17:11,0

Re: Duratec 2.0 (107kW) a 1.8 (81 a 92 kW) - NE SCi !!!

Příspěvekod ZELI » čtv pro 25, 2014 10:56,0

Mam pocit, ze neco podobneho (ne-li to same :) ) se resilo na ford-focus foru (sekce mondeo). Ovsem zda se mi, ze se tam nedopatrali vysledku. Mozna tam zaznely i veci jako prehrani SW v ECU, nejsem si ted jisty, za mrknuti nic nedas.
Mondeo, 1.8 SCi, 96kW, kombi, r.v. 2004
ZELI
**
**
 
Příspěvky: 53
Registrován: pon říj 18, 2010 19:42,0
Bydliště: Pardubice

Re: Duratec 2.0 (107kW) a 1.8 (81 a 92 kW) - NE SCi !!!

Příspěvekod pohodar26 » pát úno 12, 2016 20:41,0

ahoj kluci a holky jsm tu novy ale diky vasim radam jsem prysel na par problemu co jsem mel u auta ted jsem teda majitelem cerne strely escort kombajn 1.6 16v 66kw 97 prechod 98 posledni typ aut je pravda ze ten motor je nesmrtelny klidny pekne jede a ma slusny zatak a je opravdu mrstny spotreba je cca asi 8 l coz jde ale jinak bych spise sel take do mondea 2.0i 16v 107kw velmi pekne jede a je opravdu lepsi na zatach jak escort a kdyz jsme u toho mondea take tam obcas neco zaklepe pri startu a pri zviseni otacek a pak je klid i kdyz se menily saly je to asi tim sanim co myslite a co je lepsi sehnat nove klapky a nebo sani z modelu od roku 05 a vis myslim ze by to melo sedet i na tento motor stari mondea 2003 2004 repas delat nechci a servis taky nechci platit a dalo by se to udelat tzv doma na koleni zatim dekuji za odpovedi a rady a typy mondeo motor duratech 2.0i 16 107kw duratec
pohodar26
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: pát úno 12, 2016 20:24,0

Předchozí

Zpět na Mondeo MK I-III - Motor, zapalování vstřikování

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků