Zapojení vstřikovacího čerpadla Lucas MK II

Zapojení vstřikovacího čerpadla Lucas MK II

Příspěvekod DR » úte lis 21, 2006 16:49,0

Nové téma.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Náhrady čerpadla

Příspěvekod Belous » pon úno 25, 2008 10:51,0

Pánové, poměrně často vídám inzeráty na prodej vstřikovacího čerpadla za poměrně slušný peníz. Duševně se připravuji, že mi moje čerpadlo vezme za své a proto by mě zajímalo, jak poznám vhodnou náhradu. V podstatě mě zajímá pouze takové, které vezmu a vyměním za své bez nějakých zásadních úprav-nemám na mysli, že ho třeba nebude třeba seřídit apod. i když rel. často vídám k prodeji i seřízená.

Moje čerpadlo je Lucas 8448 B251A. Když jsem sháněl vstřikovače stačilo jen toto číslo, pro úplnost však dodávám i zbytek (TYPE DPC F18.IT CI.30, CODE 318574 GSF). Nevím, které označení to čerpadlo jednoznačně definuje. Kdyby někdo poradil, budu rád.

Existují/nemá někdo tabulky možných náhrad/záměn? Nebo alespoň poznatek z kterých jiných Fordů se dá jednoduše vzít a nahradit? Díky
Ford Mondeo MKII 1,8TD. Vyrobeno v pátek 13 :twisted:/8/1999, Estate. (dříve Ford Escort MKIV 1,8D ´89 Estate trojdvířko).
Pár mých fotonávodů pro MKII 1.8TD včetně detailní demontáže/montáže motoru: http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 66&t=27763
Uživatelský avatar
Belous
****
****
 
Příspěvky: 348
Registrován: ned čer 19, 2005 22:50,0
Bydliště: P-10

Příspěvekod Michal99 » pon úno 25, 2008 19:04,0

Typ je DPC F je Ford 1,8 T ..Turbo.Můžeš tam dát cokoli ale budeš muset udělat redukci na řemenici. Bosche i lucase
Mrkni sem http://tdi.dieselpower.cz/forum/viewtop ... c&start=75
Ford Mondeo1,8td combi 99,EGR - OFF,KAT - OFF
Uživatelský avatar
Michal99
**
**
 
Příspěvky: 83
Registrován: čtv říj 05, 2006 20:53,0
Bydliště: Žatec

Příspěvekod Belous » úte úno 26, 2008 8:08,0

Diky. To s tou vymenou za Bosche jsem uz kdysi cetl. Nebylo by to spatny, ale moznosti co se tyce uprav a i znalosti tomu zatim neprejou. Proto bych stale pripadne radeji koupil toho Lucase, bude-li za rozumny peniz. Proste na příp. vymenu kus za kus.

Rozumim-li tedy tomu dobre, rozhodujiciho je oznaceni typu DPC F18.IT. Jsou ostatni veci, tj. napr. uchyceni na motor, pripojeni plynu a turba a samotne nastaveni casovani, pak v zasade vzdy stejne? Jen se lisi rozmistenim? A co treba typ vstřikovačů, zůstávájí pak stejné?

PS. Jizda na rostlinu by me taky lakala, ale rekl bych, ze je to stale v rovine testovaci a pro nadsence. Ja potrebuju mit v podstate kdykoliv auto pojizdny a co nejmin se v nem hrabat.
Ford Mondeo MKII 1,8TD. Vyrobeno v pátek 13 :twisted:/8/1999, Estate. (dříve Ford Escort MKIV 1,8D ´89 Estate trojdvířko).
Pár mých fotonávodů pro MKII 1.8TD včetně detailní demontáže/montáže motoru: http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 66&t=27763
Uživatelský avatar
Belous
****
****
 
Příspěvky: 348
Registrován: ned čer 19, 2005 22:50,0
Bydliště: P-10

Příspěvekod Michal99 » úte úno 26, 2008 21:42,0

Tak to tvoje z repasujem
Ford Mondeo1,8td combi 99,EGR - OFF,KAT - OFF
Uživatelský avatar
Michal99
**
**
 
Příspěvky: 83
Registrován: čtv říj 05, 2006 20:53,0
Bydliště: Žatec

Příspěvekod Belous » stř úno 27, 2008 0:49,0

Jo s tim nekdy za rokdva vicemene pocitam (kdyby se to moje nejak zasadneji zproblematizovalo a az budu na nejakou dobu zase v Cechach), ale vídávám občas po internetu k prodeji zrepasovane kousky za, rekl bych, rozumne ceny, tak proc to nekoupit a neprehodit to a pripadne to stary strelit treba na dily. Ted na jare planuju udelat rozvody, vstrikovace, prave steluju ventily a treba me to auto potom prijemne prekvapi. Ale dekuju za nabidku, vedu ji v patrnosti.
Ford Mondeo MKII 1,8TD. Vyrobeno v pátek 13 :twisted:/8/1999, Estate. (dříve Ford Escort MKIV 1,8D ´89 Estate trojdvířko).
Pár mých fotonávodů pro MKII 1.8TD včetně detailní demontáže/montáže motoru: http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 66&t=27763
Uživatelský avatar
Belous
****
****
 
Příspěvky: 348
Registrován: ned čer 19, 2005 22:50,0
Bydliště: P-10

Příspěvekod Bekis » ned lis 16, 2008 20:34,0

Zdravím vás všechny , mám jeden dotaz , snad někdo bude vědět.
chci vyměnit vstřikovací čerpadlo , ale potřebuju nějak předělat i ten imobilisér.
Nevíte někdo jak na to??Co se musí všechno předělat aby to startovalo?Nebo jde to nějak obejít??
Ford Mondeo kombi 1.8TD,r.v.98,66kw
Bekis
*
*
 
Příspěvky: 21
Registrován: pát říj 20, 2006 20:02,0
Bydliště: ostrava

Příspěvekod DR » ned lis 16, 2008 20:50,0

Bekis: imobilizér - viz téma "Imobilizér" ... :-/. Řešilo se to tam http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?p=59137#59137
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

otázka

Příspěvekod Dereck » sob lis 22, 2008 12:25,0

Zdravim lidičky tak tu mám další závadičku.Pumpoval jsem pumpičkou naftu a zjistil jsem že ve předu na čerpade je nějaký snímač a okolo elktrického vývodu mi utíkala nafta.Ale když jsem nastartoval nechal běžet tak ani kapička a když jsem chcípl tak taky ani kapka.Je to nějaká velká závada nebo to tak je normální?Prostě to teče jen když to pumpuju pumpičkou.Díky za info
Ford Mondeo Combi MK2 1.8 TD r.v.1997 výbava ghia :-)
Uživatelský avatar
Dereck
**
**
 
Příspěvky: 56
Registrován: čtv pro 14, 2006 17:04,0
Bydliště: Havlíčkova 182 Týn nad Vltavou 375 01

Příspěvekod markohome » úte bře 03, 2009 23:43,0

po com tak idu nove cerpadla? Moje mi repasovali a cena sa mi akosi nezdala. je moc 6000 za repasaciu?
mondeo, 1,8td 66, combi, r.v. 98, ghia
markohome
Junior
Junior
 
Příspěvky: 7
Registrován: čtv úno 12, 2009 21:26,0

cena dobrá

Příspěvekod vita_k » úte bře 17, 2009 10:32,0

markohome píše:po com tak idu nove cerpadla? Moje mi repasovali a cena sa mi akosi nezdala. je moc 6000 za repasaciu?


6000 včetně montáže a seřízení? Kde to udělali? To bych bral všemi deseti:) Dej prosím vědět. Díky řeším to taky.

Viz:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 964#266964

Inzerát:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=22376

Jestli by někdo o něčem vědět, ozvěte se. Díky.
Escort, 1.8 TD 66, Kombi, r.v. 1997, Lucas
vita_k
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon bře 16, 2009 12:59,0
Bydliště: Blansko

Příspěvekod markohome » čtv bře 19, 2009 19:02,0

s nastavenim motora to robilo 300E. SLOVENSKO Zilina
mondeo, 1,8td 66, combi, r.v. 98, ghia
markohome
Junior
Junior
 
Příspěvky: 7
Registrován: čtv úno 12, 2009 21:26,0

Čerpadlo Lucas pro MKII

Příspěvekod Belous » ned lis 01, 2009 15:06,0

Popis (v rustine!) starsiho modelu cerpadla (asi rady 8444), princip bude stejny: http://belous.sweb.cz//RJ%20Popis%20cer ... 0Lucas.zip

Fotky z rozborky cerpadla 8448B251A (z Mondea MKII 1.8TD rv 1999): http://belous.sweb.cz//Lucas%208448B251A.zip

Predtim nez jsem zacal, odstranil jsem snadno demontovatelne dily (turbokorektor, solenoid, potenciometr atd.).

PS. jeste jsem doplnil par obrazku (rozebral jsem to o kus dal). Jedine okem postrehnutelne opotrebeni je na prstenci a krizi nizkotlakeho cerpadla-obr. 1-soucastky dole vpravo (opotrebeni zpusobuje padani nafty a v Delphi servisech prislusne dily automaticky meni pri repasi cerpadla-cca 1000Kc jen za soucastky), dale velke vrypy na vnitrnim prstenci-obr. 43 a omackana tesneni vseobecne (avsak neprosakovala). Loziska byla bez vule a tocila se velmi hladce. Stav po tachometrovych 200 000 km.

Pri rozborce jediny "vyskok" nekolika soucastek nastane pri vyjmuti vnitrniho tubusu (do hlinikoveho odlitku je volne nasazen), na kterem jsou namontovany vystupy na vedeni k tryskam.
Ford Mondeo MKII 1,8TD. Vyrobeno v pátek 13 :twisted:/8/1999, Estate. (dříve Ford Escort MKIV 1,8D ´89 Estate trojdvířko).
Pár mých fotonávodů pro MKII 1.8TD včetně detailní demontáže/montáže motoru: http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 66&t=27763
Uživatelský avatar
Belous
****
****
 
Příspěvky: 348
Registrován: ned čer 19, 2005 22:50,0
Bydliště: P-10

Re: Čerpadlo Lucas pro MKII

Příspěvekod mroger » pon úno 08, 2010 23:08,0

Zdar pánové, dnes jsem dal auto do serf¨visu (únik nafty z čerpadla). řekli mi že ho musí vyndat ven že je tam nejspíš v háji nějaká gumička či co moc tomu nerozumím, zítra budu vědět víc ale co mě zarazilo je to že mi řekl že než ho tam bude muset dát zpět tak ho musí naprogramovat (vstřiky či co), já jsem myslel že je to nepřímé vstřikování tak co tam chtějí programovat, anebo se dělaly i čerpadla nějaký elektronický
Mondeo, 1.8 TD 66 kW, Combi, r.v. 1998, el. zrcátka, el. okna, klima, výhřev zadního skla, prostě klasika

Klubové číslo: 1636
Uživatelský avatar
mroger
***
***
 
Příspěvky: 109
Registrován: pát úno 06, 2009 22:44,0
Bydliště: Teplice

Příspěvekod Belous » úte úno 09, 2010 1:10,0

zda ho musel opravdu vymontovat zalezi na tom odkud ti to teklo. jelikoz to presne nevis tak ti tezko zde nekdo rekne zda to bylo nutne. gumicek (o-krouzku tj. tesneni sroubovych spoju) je na cerpadle pomerne dost. dalsi gumovy prvek je membrana turbokorektoru a pak jeste privodni hadicky)-v obou pripadech se cerpadlo vyndavat nemusi.
co se tyce programovani, tak jedine preprogramovani se dela pouze pokud menis imobilizer, alespon co vim. nevim co by programoval na mechanickych vstricich.
jeste se nastavuje potenciometr (nahore na ceradle takova cerna plastova vec), ale na to je rucni diagnosticky merak.

byl bych ve strehu co na tebe zkousi.
Ford Mondeo MKII 1,8TD. Vyrobeno v pátek 13 :twisted:/8/1999, Estate. (dříve Ford Escort MKIV 1,8D ´89 Estate trojdvířko).
Pár mých fotonávodů pro MKII 1.8TD včetně detailní demontáže/montáže motoru: http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 66&t=27763
Uživatelský avatar
Belous
****
****
 
Příspěvky: 348
Registrován: ned čer 19, 2005 22:50,0
Bydliště: P-10

Příspěvekod mroger » úte úno 09, 2010 18:02,0

[quote="Belous"] Nevím někde ze spodu u řemenu, tím naprogramováním myslel nejspíš nějaké nastavení vstřiků či co, prý už je to u "čerpadláře" a pokud bude v pořádku přidavač turba (tak nějak to říkal) tak to bude stát 3500,- říkal ten čerpadlář. Těžko říct, moc se v tom nevyznám. Snad si nevýmýšlí
Mondeo, 1.8 TD 66 kW, Combi, r.v. 1998, el. zrcátka, el. okna, klima, výhřev zadního skla, prostě klasika

Klubové číslo: 1636
Uživatelský avatar
mroger
***
***
 
Příspěvky: 109
Registrován: pát úno 06, 2009 22:44,0
Bydliště: Teplice

Příspěvekod mroger » úte úno 09, 2010 18:45,0

[quote="Belous"] A ještě jedna otázka na kolik přibližně vychází repas čerpadla. Oni mi řekli cenu okolo 7000,-. Je v tom demontáž čerpadla, výměna rozvodovýho řemene jelikož byl od nafty, repas čerpadla a zpětná montáž. cena je i s dílama. Myslíte že je to dobrý. Ale prý jestli bude zapotřebí i ten podavač turba (nevím co tím myslí) tak se cena navíší :cry:
Mondeo, 1.8 TD 66 kW, Combi, r.v. 1998, el. zrcátka, el. okna, klima, výhřev zadního skla, prostě klasika

Klubové číslo: 1636
Uživatelský avatar
mroger
***
***
 
Příspěvky: 109
Registrován: pát úno 06, 2009 22:44,0
Bydliště: Teplice

Příspěvekod Patrik » úte úno 09, 2010 20:27,0

mroger: Do čerpadla už sem nacpal daleko víc a stále moc nefunguje tak jak má. :roll: No ta cena bych řek, že je ok
CMC 531
CFC 1255
Mk III kombi 2.0 TDDI 85kw
Mercedes-Benz E290 turbodiesel w210 95kw
Mercedes-Benz S320 CDI w220 145kw
Uživatelský avatar
Patrik
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1216
Registrován: čtv kvě 05, 2005 17:52,0
Bydliště: Praha 8

Příspěvekod mroger » úte úno 09, 2010 22:26,0

[quote="Patrik"]ok díky holt jim budu muset věřit
Mondeo, 1.8 TD 66 kW, Combi, r.v. 1998, el. zrcátka, el. okna, klima, výhřev zadního skla, prostě klasika

Klubové číslo: 1636
Uživatelský avatar
mroger
***
***
 
Příspěvky: 109
Registrován: pát úno 06, 2009 22:44,0
Bydliště: Teplice

Příspěvekod Belous » stř úno 10, 2010 2:11,0

cena mi prijde nizka, v Delphi jen za standartni vymenu gumocasti, nizkotlakeho krize a serizeni chteji tusim cca 6tKc.
Ford Mondeo MKII 1,8TD. Vyrobeno v pátek 13 :twisted:/8/1999, Estate. (dříve Ford Escort MKIV 1,8D ´89 Estate trojdvířko).
Pár mých fotonávodů pro MKII 1.8TD včetně detailní demontáže/montáže motoru: http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 66&t=27763
Uživatelský avatar
Belous
****
****
 
Příspěvky: 348
Registrován: ned čer 19, 2005 22:50,0
Bydliště: P-10

Další

Zpět na Mondeo MK I-III - Motor, zapalování vstřikování

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 1 návštěvník