Řídicí jednotka

Příspěvekod Tomin123 » ned úno 21, 2010 20:06,0

Resis problem jeho obchazenim. Tak si rovnou vyndej kontrolku z palubky a mas to.

Proc nechces odstranit problem kdyz pochazi od spatne smesi ?
Kdyz se ti rozsviti kontrolka, znamena to, ze ecu je na hranici s adaptaci (vetsinou 25%) a ze uz dal nepujde. Pak zacinas jezdit na moc bohatou, nebo (v horsim pripade) na CHUDOU smes. Az si podpalis ventily, tak se nediv. :wink:

To, ze se s necim hne a pak zacne problem s volnobehem jen znamena, ze se s tim "hnulo" spatne. :-) Vymen plynare za lepsiho. (To bude ta nejvetsi fuska, ale to je reseni problemu. :-) )
Ford Mondeo, 1.8 16V, blacktop '1999, ghia
Opel Omega C 2.5 V6 Elegance
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, ...[http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=25694]
Uživatelský avatar
Tomin123
***
***
 
Příspěvky: 159
Registrován: úte led 13, 2009 19:38,0
Bydliště: Kamenné Žehrovice, Praha

Chudá směs LPG

Příspěvekod Dave II » ned úno 28, 2010 11:04,0

Plynařum to píše chudá směs a vidí veliké korkce, tj pokud je motor přidušený tak by k podpálení ventilů z důvodu chudé směsi dojít nemělo? To bych očekával u moc bahaté směsi? Nebo jsem mimo? Pokud obohatí směs tak začne problém s chcípáním motoru při vyhození za jizdy. Teď je stav takový, že se s autem dá jezdit a vpodstatě nepoznám rozdíl na benzín a LPG, nechcípá...Jen při stojícím autě je trochu nepravidelný volnoběh , ale poznám to jen na ucho podle zvuku, otáčkoměr drží a pak ta svítííc kontrlka diagnostiky. Pokud obohatím směs, tak se obávám zase chcípání při neutrálu.
Díky Dave
Mondeo III, 1,8 Duratec 92, kombi, r.v. 2007/2, Titaniu+LPG Landu Renco OmegazII
Dave II
*
*
 
Příspěvky: 25
Registrován: pát srp 28, 2009 21:44,0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod Tomin123 » ned úno 28, 2010 13:19,0

Velka teplota smesi je pri CHUDE, ne pri bohate (prebytek kysliku).
Resil bych spis otazku proc to chcipa pri ???spravne??? smesi.
Ford Mondeo, 1.8 16V, blacktop '1999, ghia
Opel Omega C 2.5 V6 Elegance
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, ...[http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=25694]
Uživatelský avatar
Tomin123
***
***
 
Příspěvky: 159
Registrován: úte led 13, 2009 19:38,0
Bydliště: Kamenné Žehrovice, Praha

Umístění ŘJ a její záměna za ŘJ z jiného auta

Příspěvekod Petr Stejskal » stř dub 07, 2010 11:10,0

Zdravím vás, chtěl bych se zeptat kde přesně je v autě (mondeo mkII 1,6 r.v. 1998) umístěna ŘJ (tuším že není za přihrádkou spolujezdce) a jestli je možné tuto jednotku zaměnit (dočasně na zkoušku) z mondea mého viz podpis. (Já mám ještě model před "modernizací" provedenou v roce 98 kdežto ta 1.6 je již modelový rok 98 -> černé víko ventilů a ze zkušeností spoustu jiných nebo jinak řešených maličkostí ale spoustu jich má pouze jiný tvar a materiál - většinou po modernizaci šetřili :wink:

Jde o to že nepálí 1 a 4 válec, prostě nedává jiskru a kabely jsou nové stejně jako svíčky a cívku jsem měl možnost prohodit mezi výše zmiňovanými auty a stále stejný problém. Jeho cívka a kabely na mém autě šlapaly ale moje cívka na jeho autě způsobovala stále stejný problém - tudíš soudím že na vině může být už jen ŘJ. Viz hned první příspěvek tohoto vlákna na 1. straně.

Předešm děkuji za odpověď
CMC 1369
Ford Mondeo MkII notch, 1.8i, r.v. duben 1997, ghia, fialová metal
Obrázek
Uživatelský avatar
Petr Stejskal
***
***
 
Příspěvky: 102
Registrován: pát zář 29, 2006 10:46,0
Bydliště: Jindřichohradecko

Příspěvekod Tomin123 » stř dub 07, 2010 11:20,0

Tak jestli mas zkontrolovanou i kabelaz (myslim od jednotky k civce) a vse je ok, tak je to spatny. Nedavno nekdo na netu resil to same a mel odhorely tranzistor v ECU. Zkousel ho vymenit, ale by to proslehle nekam za nej, takze jednotka KO. (http://www.elektroworld.info/modules.ph ... highlight=)
Prohodit jednotku urcite nedoporucuju.
1. i hodne podobna auta s hodne podobnym motorem maji kolikrat jednotku v necem odlisnou
2. pokud tam odesla jedna, muze odejit i druha. Vubec si dost riskoval si davat jeho zapal.civku na svou jednotku. Je velka sance ze ten prustrel ECU zpusobila prave zapal.civka nebo kabely.
Ford Mondeo, 1.8 16V, blacktop '1999, ghia
Opel Omega C 2.5 V6 Elegance
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, ...[http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=25694]
Uživatelský avatar
Tomin123
***
***
 
Příspěvky: 159
Registrován: úte led 13, 2009 19:38,0
Bydliště: Kamenné Žehrovice, Praha

Příspěvekod Ebo » stř dub 07, 2010 12:13,0

to >Petr Stejskal ..nepálí ? .. a viděli jste fyzicky, že nepálí ? .. co když je chyba ve vstřicích ?
Ford Mondeo 1.8i, 16V, GLX, 85kW, kombi, 1998, tmavě modrá metalíza
Fiat Punto 1,4 GT, 98kW
Uživatelský avatar
Ebo
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1141
Registrován: pon lis 20, 2006 21:03,0
Bydliště: Brno

Příspěvekod Petr Stejskal » stř dub 07, 2010 13:40,0

Tomin123:
Kabeláž jsme nekontrolovali jednak proto, že stále ještě nevíme přesně kde je umístěná ŘJ a druhak stalo se to včera a jediné co jsem do tmy stihl vymyslet bylo toto. Ale s tím že si můžu něco odpálit na svém autě jsem tak nějak počítal, ale přesto jsem chtěl pomoct -> poškozené je auto otce a jak je zvykem - rodině se nikdy nevyplácí pomáhat :D tentokrát mě to stálo jen čas.

S tou výměnou ŘJ na zkoušku to stejně pokud budou shodné konektory k ŘJ budu muset zrealizovat, jinak bych si koledoval o hádku v rodině a to nemám zapotřebí - radši budu v právu já (jako že budu chtít po něm novou ŘJ, než aby o mě někomu vyprávěl jak nejsem ochoten pomoci) - Je to těžký - kohokoli jinýho bych dávno poslal do ... :roll:
Je mi jasný že by to na 99,9% stejně nešlo prohodit už jen proto, že já mám 1.8 a on 1.6, tam přece musí být jiný hodnoty. NIC to stejně neobhájím. Ach jo! :twisted:

Ebo:
Ano viděli jsme jak fyzicky nepálí, i změřeno je že jsou kábly k 1 a 4 válci bez proudu. Kromě toho při vytočených svíčkách při startování z 1 i 4 válce krásně lítala benzínová mlha. I kompresní tlaky se měřily a jsou v pořádku.

Jinak mě napadla hned cívka, protože vím, že jsou u mondea spojeny vždy 1 se 4 válcem (jako že jiskří stejně) a 2 se 3 válcem. To by byla dost náhoda kdyby zrovna odešly tyhle dva vstřikovače najednou. Krom toho jsme měřili i vstřiky a všechny OK. Takže cívka jak jsem psal výše byla vyzkoušena na mém autě kde funguje. A ta moje na jeho autě dělá to samé. Nedává jiskru - opticky zkontrolováno a i změřeno. Jinak bych to nepsal jako fakt.

Takže můj selský rozum mi velí už jen samotná ŘJ nebo jak poznamenal Tomin123 kabeláž od cívky k ŘJ. Ale to musím vědět kde se ŘJ v autě nachází, já jen tuším že není za odkládací schránkou spolujezdce, ale nedíval jsem se - sedím v práci. Tak prosím mě nasměrujte ať jdu na jistotu.

Jinak zatím dík za názory.
CMC 1369
Ford Mondeo MkII notch, 1.8i, r.v. duben 1997, ghia, fialová metal
Obrázek
Uživatelský avatar
Petr Stejskal
***
***
 
Příspěvky: 102
Registrován: pát zář 29, 2006 10:46,0
Bydliště: Jindřichohradecko

Příspěvekod Tomin123 » stř dub 07, 2010 14:06,0

U MKI je pod torpedem steracu. Na strane u spolujezdce.
S prohozem te jednotky - nedelej to. :-)
Napis sem CATCH code obou jednotek a pak se ti mrknu, jestli mas sanci to nahodit nebo spis sanci, ze se zacoudi i z druhe.
jak vypada catchcode: http://www.fordmods.com/ef-el-ecu-catch ... 30186.html
Ford Mondeo, 1.8 16V, blacktop '1999, ghia
Opel Omega C 2.5 V6 Elegance
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, ...[http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=25694]
Uživatelský avatar
Tomin123
***
***
 
Příspěvky: 159
Registrován: úte led 13, 2009 19:38,0
Bydliště: Kamenné Žehrovice, Praha

Příspěvekod Petr Stejskal » stř dub 07, 2010 14:37,0

Tomin123
Zatím dík, kouknu na to dnes a dám vědět jaký CATCH code mám já a táta. Zatím musím pracovat.

EDIT:

Takže moje ŘJ má CATCH code: NOAH [IMG=http://img41.imageshack.us/img41/9576/imag0080r.jpg][/IMG]

a otcova má code: VEND [IMG=http://img392.imageshack.us/img392/4913/imag0079.jpg][/IMG]

Jo a samozřejmě i přes veškerá varování jsem ŘJ prohodil :wink: a na mou ŘJ jeho auto vrčí všemi čtyřmi válci, ale při projížďce jsem zjistil, že nefunguje tachometr a v určité rychlosti - vysledované podle otáček motoru auto přestane jet - jakoby ho zastavil omezovač, při poklesu rychlosti se auto opět chytne. Jo a dělá to při různých rychlostních stupních ve zhruba stejné rychlosti takže to není závislé na otáčkách ale na rychlosti. Tipoval bych že ŘJ jede v nějakém nouzovém režimu. Asi to zřejmě nebude ta pravá ŘJ.
A mimojiné jsem zjistil že po přehození ŘJ se musí přehodit i čipy imobilizérů což jsem tak trochu čekal nicméně to komplikuje nákup jiné ŘJ kvůli nutnosti buď naprogramovat novou ŘJ na současný klíč, což by mohla být drahá sranda u Forda, nebo koupit k nové ŘJ i příslušný čip(y).

No zatím se mi i přes veškerá varování a odrazování od experimentů s komponenty od řízení motoru mi nic nestalo, ale konečně jsme se dobrali k nějakému závěru. Tímto ale nikomu nedoporučuji riskovat jako já :)

EDIT2

Teď mi z vrakoviště zaslali CATCH code ŘJ, kterou bych mohl koupit, tvrdí, že je z toho stejného motoru tj. 1.6 16v rok výroby 98 tak prosím dalo by se zjistit podle CATCH code zda by tam šla vyměnit?

CATCH code ŘJ z vrakoviště je: NECK [IMG=http://img521.imageshack.us/img521/341/p4080008.jpg][/IMG]
CMC 1369
Ford Mondeo MkII notch, 1.8i, r.v. duben 1997, ghia, fialová metal
Obrázek
Uživatelský avatar
Petr Stejskal
***
***
 
Příspěvky: 102
Registrován: pát zář 29, 2006 10:46,0
Bydliště: Jindřichohradecko

Příspěvekod Tomin123 » čtv dub 08, 2010 14:21,0

Jednotka VEND je
1.6 zetec z roku 98.75
S ventilem EGR
PATS/immo vestaven
Manualni prevodovka

Jeji mozne nahrady mohou byt: VOTE, VENT, MIST, MARK
VEND je ale nejnovejsi verze (predpokladam nejvychytanejsi soft uvnitr)

NECK je z 1.8 !!!
BEZ EGR ventilu.
Ani nahodou bych ji nebral.
Asi by to slo na ni nastartovat, protoze je to stejny HW, ale nebude to ok.
Ford Mondeo, 1.8 16V, blacktop '1999, ghia
Opel Omega C 2.5 V6 Elegance
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, ...[http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=25694]
Uživatelský avatar
Tomin123
***
***
 
Příspěvky: 159
Registrován: úte led 13, 2009 19:38,0
Bydliště: Kamenné Žehrovice, Praha

Příspěvekod Petr Stejskal » čtv dub 08, 2010 14:59,0

Tomin123

Díky moc!!! Tak tu určitě nekoupím, mě už se zdálo že se nějak dlouho kroutil než mi ke svému slibu že jednotka je z 1.6 připojil i foto štítku z jednotky.

EDIT
Prosím nedaly by se někde na netu nebo jinde najít informace o těchto CATCH kódech? Hledal jsem už snad všude a mám takový dojem, že mě asi brzo vyrazí z práce, protože nedělám v práci prakticky nic jinýho než brouzdám po různých stránkách zaměřených na ŘJ. Škoda že to nikdo neocení!!! :evil:
Ve Fordu mi totiž řekli, že tento CATCH kód neurčuje pro jaký motor je ta či ona ŘJ určena! :roll: Tvrdí, že to učuje jiný kód.
CMC 1369
Ford Mondeo MkII notch, 1.8i, r.v. duben 1997, ghia, fialová metal
Obrázek
Uživatelský avatar
Petr Stejskal
***
***
 
Příspěvky: 102
Registrován: pát zář 29, 2006 10:46,0
Bydliště: Jindřichohradecko

Příspěvekod Premysl Hruby » pon dub 12, 2010 16:15,0

Ahoj, premyslim nad vymenou abs modulu za modul s ABS + TCS. Bylo me receno u Forda ve ValMezu, ze v RJ by mel byt byt i jiny SW, ktery umi TCS (mam verzi ABS modulu BOSCH 5.3, ktery komunikuje s RJ pomoci datove sbernice a snizuje tak krout. moment vypinanim vstrikovacich trysek), ale jisti si tim nebyli.

Na druhou stranu dle schematu v TISu a jinych zdroju si myslim, ze SW v RJ byl jen jeden a to, ze RJ vypina vstriky dle pokunu z RJ TCS modulu, nedela nic ze sve podstaty nic nestandartniho.
Mam RJ typu EEC V.

Jak to teda je?
Diky za radu.
Prema CMC 410
Ford Galaxy, 2.2 TDCi, *29.10.2008, Ghia
Ford Mondeo Hatchback 1,8i 16V Ghia, *25.3. 1998 - † 19.5.2017
Uživatelský avatar
Premysl Hruby
****
****
 
Příspěvky: 464
Registrován: úte úno 10, 2004 22:10,0
Bydliště: VS (pred tim SY)

Příspěvekod Tomin123 » pon dub 12, 2010 20:44,0

Je to tak ze pokud je ABS na sbernici SCP, tak vysila broadcast zpravu pro PCM (jednotku motoru) o konfiguraci brzdoveho systemu. A PCM se podle toho pak zaridi. Takze by mela stacit opravdu jedna verze softu v PCM.
Ale osobne bych se na celou akci vykaslal. Mam tenhle system v Omeze a ze bych z toho byl nadseny .... mozna pro moji zenu, ze bych se ji to pak tolik nebal pujcit, ale me to jen stvalo. Zapomenes na to na krizovatce s mokryma kostkama, chces vypalit a v nejhorsi chvili kdy potrebujes zabrat zasahne TCS a ubere ti kone ... a prd.
Jestli mas ted verzi bez SCP, tak budes minimalne muset natahnout dva draty SCP az k ABS. SCP je sbernice a jestli nevis co je tim receno, tak se do toho fakt nepoustej. Jsou to brzdy. A na SCP je toho jeste vice.
Ford Mondeo, 1.8 16V, blacktop '1999, ghia
Opel Omega C 2.5 V6 Elegance
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, ...[http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=25694]
Uživatelský avatar
Tomin123
***
***
 
Příspěvky: 159
Registrován: úte led 13, 2009 19:38,0
Bydliště: Kamenné Žehrovice, Praha

Příspěvekod Premysl Hruby » pon dub 12, 2010 21:30,0

Hmm diky za info. Vzhledem k tomu, ze uz v tom nejakou dobu lezim, tak tyhle veci mam sestudovany. takze zapojeni, SCP, ... mi "neco" rikaji.
Kabelaz mam kompletni, vcetne sbernice SCP. Proveroval jsem to dle schematu z TISu.
Jeste k tomu modulu, vsiml jsem si, ze pro 2,5i ma jiny kod. Muze se fakticky v necem listi (vnitri elektronika, jine tlaky, ...) nebo to jsou stejne kusy a funkcne se nelisi?
Prema CMC 410
Ford Galaxy, 2.2 TDCi, *29.10.2008, Ghia
Ford Mondeo Hatchback 1,8i 16V Ghia, *25.3. 1998 - † 19.5.2017
Uživatelský avatar
Premysl Hruby
****
****
 
Příspěvky: 464
Registrován: úte úno 10, 2004 22:10,0
Bydliště: VS (pred tim SY)

Příspěvekod DR » pon dub 12, 2010 21:59,0

Premysl Hruby: souhlasím s Tomin123, TCS nestojí za tu námahu, ten výsledný efekt je prakticky nulový (na snadné rozjezdy do kopce na sněhu zapomeň) - a jak říká, jsou to brzdy. Jinak 2.5V6 je úplně jiný motor, s jinou ŘJ motoru, takže modul může mít nějaké přizpůsobení.

Nemůžu si pomoct, investovat tolik času a peněz do MK II mi připadá jako nerozumné plýtvání, ale to už jsem ti psal.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Elektroinstalace

Příspěvekod K.a.p.r » úte dub 13, 2010 17:32,0

Dobrý den,
potřeboval bych poradit s náledující závadou.
Je to asi 2 měsíce co mě začala zlobit elektroinstalace. Začalo to že se nevracel zadní stěrač do výchozí polohy. Zůstal v polovině. Při dalším spuštění se dostal do výchozí polohy. Asi po 14 dnech to přestalo ale problém začal se stahováním oken od řidiče. Okna se stahovali ale při úplném zmáčknutí spínače okno nejelo samo až dolu. Ihned po uvolnění spínače se okno zastavilo. To také přestalo, ale problém se objevil zase u airbagu (začala svítit kontrolka na palubní desce). Teď už nesvítí airbag a problém se přestěhoval do pásů. Když jsem připoutaný tak mi auto píská, že nejsem připoutaný (cca. po 10 minutách přestane upozorňovat).
Má otázka zní do jaké jednotky vedou všechny tyto kabely ? Podle mě to bude nějaký konektor.

Nemá někdo podobnou zkušenost ?[/b]
Mondeo, 2.0 TDCI 96 kW, 5-ti dvéř., r.v. 2002, ghia
K.a.p.r
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: stř lis 26, 2008 20:24,0
Bydliště: Nová Paka

Příspěvekod MIS » stř dub 14, 2010 8:26,0

TO K.a.p.r : Za spínání různých věcí může tuším centrální modul GEM, který na základě stisknutí tlačítek připojuje kostru k jednotlivým "spotřebičům". Závada může být v něm.
Rozhodně bych si zajel nechat udělat diagnostiku, protože tohle je dost hloupé. Mohl bys taky zůstat někde viset.
CMC810
Mondeo, 2.0TDCi 96kW, kombi, r.v. 2003, 6-speed, pneu 225/45/17 Galerie obrázků
dříve Mondeo, 1.8 16V, 82kW, hatchback, r.v.1994
MIS
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1111
Registrován: stř kvě 14, 2008 9:14,0

Příspěvekod Petr Stejskal » čtv dub 15, 2010 11:26,0

Mno tak otcovo Mondeo včera dostalo "novou" ŘJ, štítek na ní byl úplně stejnej jako na tý originál - takže 100% funkčnost. Mimochodem byl docela dost problém sehnat stejnou a stála 2500,- Kč i s čipem imobilizéru. Mezitím jsme našli firmu která se zabývá čipováním TDI a jako dodatek mají i opravy ŘJ tak tam tu starou skusím dát a uvidím.

Ale teď to hlavní - auto s novou ŘJ ujelo asi cca 20 km a konec. Tentokrát už nejde nastartovat vůbec, po zkoušce jisker tentokrát nepálily samozřejmě 1 a 4 válec a u 2 a 3 se jiskra objevovala jen sporadicky. Závada byla objevena záhy - prasklé tělo zapal. cívky (před tím byla venku z auta a prohlížena a takového poškození bychom si všimli) Jenže mám obavu, že ta cívka před tím než nám odhalila své sladké tajemství opět stihla odpálit ŘJ. :evil: Uvidíme až dorazí nová cívka.
Stejná závada určitě odpálila ŘJ i před tím - proto se divím a děkuju bohu, že jsem nepřišel i o mojí ŘJ když jsem ji tam na zkoušku dával. Takže opravdu nikomu nedoporučuji takto čenžovat díly na zkoušku.

Takově díly jako je ŘJ se málokdy pokazí jen tak samy od sebe - většinou je jejich poškození způsobeno okolními periferiemi. To jen tak pro info aby to někdo nemusel zjišťovat na vlastní kůži jako my. :cry:
CMC 1369
Ford Mondeo MkII notch, 1.8i, r.v. duben 1997, ghia, fialová metal
Obrázek
Uživatelský avatar
Petr Stejskal
***
***
 
Příspěvky: 102
Registrován: pát zář 29, 2006 10:46,0
Bydliště: Jindřichohradecko

Příspěvekod Tomin123 » čtv dub 15, 2010 12:47,0

Tomin123 píše:2. pokud tam odesla jedna, muze odejit i druha. Vubec si dost riskoval si davat jeho zapal.civku na svou jednotku. Je velka sance ze ten prustrel ECU zpusobila prave zapal.civka nebo kabely.
Ehm, ja ti to rikal. Komu neni rady, ... :-)
Ford Mondeo, 1.8 16V, blacktop '1999, ghia
Opel Omega C 2.5 V6 Elegance
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, ...[http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=25694]
Uživatelský avatar
Tomin123
***
***
 
Příspěvky: 159
Registrován: úte led 13, 2009 19:38,0
Bydliště: Kamenné Žehrovice, Praha

Příspěvekod Petr Stejskal » čtv dub 15, 2010 13:25,0

Má pravdu předsedo!! :lol:
No já z toho vyšel naštěstí bez jakýchkoli škod na vozidle, jen otec si bude asi kromě zapalovací cívky schánět ještě další ŘJ - a že je to docela "sranda" sehnat stejnou.
CMC 1369
Ford Mondeo MkII notch, 1.8i, r.v. duben 1997, ghia, fialová metal
Obrázek
Uživatelský avatar
Petr Stejskal
***
***
 
Příspěvky: 102
Registrován: pát zář 29, 2006 10:46,0
Bydliště: Jindřichohradecko

PředchozíDalší

Zpět na Mondeo MK I-III - Elektroinstalace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků