Ukostření

Zajímavé Mondeo

Příspěvekod Pawson » pon bře 24, 2008 3:21,0

To Rudys:

Jinak se dívám co máš za Mondeo a nestačím se divit...

Buďto máš raritu a na světě máš jediný kousek a toho si važ nebo ses upsal :lol:

V popisku máš tohle : Ford Mondeo Kombi 1987, 1.8TD


:wink:
CMC 925
Mondeo 2.0i 16V RS, 136HP, 01/1994, hatchback, White Power - prodáno

Nyní: Honda Civic 1.5 VTEC LS, 6G, 84Kw/114PS, sedan, 01/05/1996...Krutá to pila:)
Uživatelský avatar
Pawson
**
**
 
Příspěvky: 74
Registrován: stř led 10, 2007 16:31,0
Bydliště: Tr

Příspěvekod BATMAN » úte lis 10, 2009 18:54,0

Tak to tady po roce ozivime.
Uz me nebavi blikat jak jako vanocni stromecek a potrebuju omrknout ukostreni zadnich svetel.

Na leve strane jsem ho nasel hned pod svetlem, ale na prave strane ho ne a ne najit, nebo je to ukostreno jenom tim jednim?

Narychlo (v desti) jsem dnes strcil drat mezi zarovku blinkru a karoserii, blinkry kupodivu zacaly blikat 2x vic, ale stale se mi pri brzdeni lehce rozina mlhovka.....

Nebo pokud nekdo vi kde je k nahlednuti el. schema zadnich svetel a popis kabelaze, urcite mi to pomuze.
Mondeo II 1.8TD 1997 Kombajn cca 213 000km
Uživatelský avatar
BATMAN
****
****
 
Příspěvky: 295
Registrován: stř zář 06, 2006 18:13,0
Bydliště: Zlín/UH

Příspěvekod Fish » úte lis 10, 2009 21:43,0

problém jsem řešil asi před třemi týdny. Stačí pročistit tenkým šroubovákem ten mínusový konektor a trochu ho zpátky srovnat. Otázka 5 minut.
CMC 824
Mondeo 1.6i 16V CLX, 1995, kombi
Fish
*
*
 
Příspěvky: 33
Registrován: čtv srp 10, 2006 20:28,0
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Ebo » úte lis 10, 2009 22:28,0

ad >Fish ..a pro trvanlivost "oškrábání oxidace a vyjiskření" je dobré to prošplíchnout i kontoxem, či něčím takovým a samo očistit i protikus na světle .. :wink:
Ford Mondeo 1.8i, 16V, GLX, 85kW, kombi, 1998, tmavě modrá metalíza
Fiat Punto 1,4 GT, 98kW
Uživatelský avatar
Ebo
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1141
Registrován: pon lis 20, 2006 21:03,0
Bydliště: Brno

Příspěvekod BATMAN » stř lis 11, 2009 23:10,0

diqy za rady kluci, je fakt ze to muze byt banalita.
Ted jen cekam az prestane prset :-(
Mondeo II 1.8TD 1997 Kombajn cca 213 000km
Uživatelský avatar
BATMAN
****
****
 
Příspěvky: 295
Registrován: stř zář 06, 2006 18:13,0
Bydliště: Zlín/UH

Příspěvekod milda 1 » pon pro 14, 2009 17:58,0

díky za info už to mážu a přesouvám do správné sekce :D
Naposledy upravil milda 1 dne pon pro 14, 2009 22:07,0, celkově upraveno 1
Mondeo,1.8 TD, 66kW,kombi,1997
milda 1
Junior
Junior
 
Příspěvky: 7
Registrován: pon led 29, 2007 12:12,0
Bydliště: koprivnice

Příspěvekod -BoarD- » pon pro 14, 2009 20:44,0

milda 1: téma týkající se pouze startování nebo startéru pro motory TD tady sice není, ale asi by bylo lepší řešit to tady:
http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?t=461
CMC 1581
Mondeo mkIII, 2.0 Duratec-HE, 107kw, 03/2001, hatchback, Ghia, 152 tis. km, vínová metal.
Uživatelský avatar
-BoarD-
**
**
 
Příspěvky: 85
Registrován: sob lis 25, 2006 17:00,0
Bydliště: Lysá nad Labem

Příspěvekod P.a.W.e.l » stř pro 23, 2009 19:01,0

Zdravím Vás, pročetl jsem toto téma celé a odpověd nenašel. Při zapnutí ESP ( ABS, protiprikluz...) mi začnou mrkat světla a vše co svítí v interiéru. Přes den to v podstatě nepoznám. Jak je vidět, tak to asi bude špatné ukostření, vyřešil někdo z Vás tento problém, vidím, že nejsem jediný. :?
FORD MONDEO sedan: 1.8 Duratec HE 16V/92kW, r.v. 10/2003, šedá metal., 16" Dezent V-Dark...
Uživatelský avatar
P.a.W.e.l
*
*
 
Příspěvky: 18
Registrován: úte srp 04, 2009 19:37,0
Bydliště: Moravskobudějovicko

Příspěvekod DR » stř pro 23, 2009 19:12,0

P.a.W.e.l: nemusí to být problém s ukostřením, přidřené čerpadlo ABS může mít tak velký odběr, že to alternátor nepokryje a projeví se to mrkáním světel. Viz téma o ABS, někde se to tam probíralo.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod P.a.W.e.l » stř pro 23, 2009 19:19,0

OK, ale dělá to i při protiprokluzu a stabilizaci. Teď nevím možná to s ABS souvisí ve všech případech??? A navíc, vždy po nastartování(rozsvícení) po cca 5 - 10 vteřinách mi taky mrknou světla ( jen 1x), pravidelně, potom už ne!
FORD MONDEO sedan: 1.8 Duratec HE 16V/92kW, r.v. 10/2003, šedá metal., 16" Dezent V-Dark...
Uživatelský avatar
P.a.W.e.l
*
*
 
Příspěvky: 18
Registrován: úte srp 04, 2009 19:37,0
Bydliště: Moravskobudějovicko

Příspěvekod Patrik » stř pro 23, 2009 20:25,0

P.a.W.e.l: Stabilizaci i protiprokluz obstarává modul abs, no ještě se pak sám ubírá plyn, ale to je vedlejší. Opravdu to vypadá na modul :roll:
CMC 531
CFC 1255
Mk III kombi 2.0 TDDI 85kw
Mercedes-Benz E290 turbodiesel w210 95kw
Mercedes-Benz S320 CDI w220 145kw
Uživatelský avatar
Patrik
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1216
Registrován: čtv kvě 05, 2005 17:52,0
Bydliště: Praha 8

Něco mi žere baterku 4A

Příspěvekod Romale » ned říj 24, 2010 15:57,0

Ahoj všem, vím - neco podobného se řeší pořád dokola. Myslel jsem, že mi odešla baterka, koupil jsem tedy novou a problém se opakoval. Změřil jsem klidový proud a byl cca 4A. Začal jsem vyndavat pojistky, relé, ale nic nezabralo. Chvilku jsem ještě experimentoval vše vrátil zpět a najednou byl odběr v pořádku. Znova jsem vyndaval pojistky a odběr opět 4A. Pak znova připojím přes ampérmetr a odběr v pořádku. Tak nevím, nemohu v tom najít žádnou logiku, kdy je to jednou v pohodě a kdy je velký odběr. Prosím tedy o radu, netušíte nekdo v čem může být problém? Díky.
MK III,1.8 16V,92 kW,2001
Romale
*
*
 
Příspěvky: 19
Registrován: ned kvě 18, 2008 13:21,0
Bydliště: Praha

Re: Něco mi žere baterku 4A

Příspěvekod Romale » úte lis 02, 2010 10:09,0

regulator... novy i s praci 3200,-

Romale píše:Ahoj všem, vím - neco podobného se řeší pořád dokola. Myslel jsem, že mi odešla baterka, koupil jsem tedy novou a problém se opakoval. Změřil jsem klidový proud a byl cca 4A. Začal jsem vyndavat pojistky, relé, ale nic nezabralo. Chvilku jsem ještě experimentoval vše vrátil zpět a najednou byl odběr v pořádku. Znova jsem vyndaval pojistky a odběr opět 4A. Pak znova připojím přes ampérmetr a odběr v pořádku. Tak nevím, nemohu v tom najít žádnou logiku, kdy je to jednou v pohodě a kdy je velký odběr. Prosím tedy o radu, netušíte nekdo v čem může být problém? Díky.
MK III,1.8 16V,92 kW,2001
Romale
*
*
 
Příspěvky: 19
Registrován: ned kvě 18, 2008 13:21,0
Bydliště: Praha

Ukostření / Odběr

Příspěvekod deejayspike » ned led 16, 2011 22:39,0

Ahoj přátelé :)

Dnes se mi poprvé stalo že jsem přišel k autu a nenastartuju. Baterka vybitá. Kamarád přijel z jeho Granadou a nakopli jsme to přes startér. Při sešlápnutí pedálu mi napětí šlo lehce přes 14.2V takže alternátor asi ok.
Ujel jsem cca. 180km , vypnul motor a zkusil nastartovat...nic. a to za celou cestu mi neukazovala kontrolka že bych měl problém s dobíjením.

Baterku jsem vyndal a dal na nabíječku. Po cca. 4h nabíjení jsem nastartoval ale všímnul jsem si že když baterii připojuji tak vidím projiskření. Připojil jsem ampermetr s rozsahem 20A a poprvé jsme naměřil cca. 1.2 A Po dalších pár hodinách nabíjení doma asi 600mA naprázdno.

Může to být problém ukostření nebo nějakého kotřícího svodu? Baterka je měsíc nová, 74Ah / 700A.

MONDEO TDDi Kombi 2001. Jediné co je navíc je Nokia HF Sada ale mám ji přes rok a problém nikdy nebyl.

Alternátor a regulátor by měl asi o dost větší odběr kdyby nepracoval správně ne?

Díky moc

Jirka
Mondeo III, 2.0 TDDi 85,GHIA, Combi, r.v. 2001, Plna vybava
Uživatelský avatar
deejayspike
*
*
 
Příspěvky: 21
Registrován: pon lis 30, 2009 2:21,0
Bydliště: Brno

Re: Ukostření / Odběr

Příspěvekod DR » ned led 23, 2011 11:22,0

deejayspike: 14,2V ve zvýšených otáčkách je málo, tam bys měl mít aspoň 14,6 - 14,8V.

Nechej si to zkontrolovat buď u autoelektrikářů, nebo u slušného prodejce akumulátrů. Měli by mít zátěžový měřák a hlavně zkušenosti ;-). Jinak podle toho co píšeš můžeš mít nějaký problém v kabeláži u alternátoru/startéru/akumulátoru - jen pro upřesnění, žes po těch 180km nenastratoval bylo vybitou baterkou? A jak jsi poznal, že je vybitá, kromě toho, že auto nestartovalo?

BTW, co to znamená "Kamarád přijel z jeho Granadou a nakopli jsme to přes startér"? Startovali jste přes kabely, nebo jste auto roztáhli na laně, nebo jste kopali do startéru?
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod P.a.W.e.l » pon úno 07, 2011 20:17,0

P.a.W.e.l píše:Zdravím Vás, pročetl jsem toto téma celé a odpověd nenašel. Při zapnutí ESP ( ABS, protiprikluz...) mi začnou mrkat světla a vše co svítí v interiéru. Přes den to v podstatě nepoznám. Jak je vidět, tak to asi bude špatné ukostření, vyřešil někdo z Vás tento problém, vidím, že nejsem jediný. :?


Tak co jsem dal silnější baterii (52A místo 43A), problém už není tak markantní, ale trochu ještě je. Myslím si, že to nestíhá altík, nesouvisí to totiž jen s činností ABS jak jsem zmiňoval. Ale je to velmi nepatrné, neřeším to :wink:
FORD MONDEO sedan: 1.8 Duratec HE 16V/92kW, r.v. 10/2003, šedá metal., 16" Dezent V-Dark...
Uživatelský avatar
P.a.W.e.l
*
*
 
Příspěvky: 18
Registrován: úte srp 04, 2009 19:37,0
Bydliště: Moravskobudějovicko

Pojistky

Příspěvekod David V » pon úno 07, 2011 22:18,0

to deejayspike:
Připoj ampérmetr a pak po jedné vytahuj pojistky a kontroluj co dělá ten proud. Pokud vytažením nějaké pojistky výrazně poklesne, tak se na ten okruh zaměř.
Opel Insignia, 2.8 V6 Turbo 191 kW, liftback, r.v. 11/2010, Cosmo, AT, 4x4
Ford Mondeo, 2.5 V6 125kW, liftback, r.v. 2001, Ghia, MTX75 - 225 tkm - jde do prodeje
(před tím Opel Vectra 1.8i 66kW, sedan, r.v.1995)
(ještě dříve Opel Kadett 1.3S 55kW, htb, r.v.1986)
Uživatelský avatar
David V
****
****
 
Příspěvky: 252
Registrován: úte črc 07, 2009 11:26,0
Bydliště: Brno

Re: Ukostření

Příspěvekod TOYEN » stř bře 21, 2012 2:33,0

Dlouho jsem hledal podobný problém a asi jsem našel. Prosím vás všechny tímto o radu.
Cca loni na podzim mi začla blbnout světla, já říkám že jakoby "pulzují". Na to odešla baterka..po 6ti letech,takže ok. Jel jsem do autoinu v Pardubkách a tam mi řekli že alternátor dává 14,8 že je to baterkou a na dotaz s pulzovánim odpověděli že se to časem srovná s tou novou baterkou. Samo se mi to nezdálo a taky že světla blbnou dál.

Nedělají to jen přední tlumený světla ale prakticky všechna,všechny žárovky...zadní,mlhovky,vnitřek kabiny i palubka. A jen samo při zapnutym motoru. Když je volnoběh tak je to hrozný a v otáčkách se to malinko ale opravdu jen nepatrně zlepší.
Mám ale novou 52Ah baterku a alternátor dává v poho 14,8V,takže fakt nevím co se děje.

Kdybyste někdo věděl co s tím prosím poraďte.
Mondeo 1.8 SCi Ghia, 2006, hatchback,najeto k 20.3. - 93 175km
TOYEN
*
*
 
Příspěvky: 11
Registrován: čtv zář 28, 2006 14:39,0

Re: Ukostření

Příspěvekod DR » stř bře 21, 2012 8:22,0

TOYEN: a jaké napětí máš v palubní síti (a na akumulátor) při tom "pulsování světel"? Tak jak to popisuješ, tak to vypadá jako když se opožďuje regulace napětí na alaternátoru, ale k tomu je potřeba vědět, jak/jestli kolísá napětí za provozu. "Samo" se to asi neopraví ...
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Re: Ukostření

Příspěvekod David V » stř bře 21, 2012 9:22,0

Tohle mi dělal kdysi Kadett, byla to vadná regulace napětí. Blikalo to v v cca sekundových intervalech a na volnoběh to bylo nejzřetelnější. Alternátor přebíjel. Rozhodně si nic s novou baterkou nesedne, to jsou jen bláboly, aby nemuseli nic hledat.
Opel Insignia, 2.8 V6 Turbo 191 kW, liftback, r.v. 11/2010, Cosmo, AT, 4x4
Ford Mondeo, 2.5 V6 125kW, liftback, r.v. 2001, Ghia, MTX75 - 225 tkm - jde do prodeje
(před tím Opel Vectra 1.8i 66kW, sedan, r.v.1995)
(ještě dříve Opel Kadett 1.3S 55kW, htb, r.v.1986)
Uživatelský avatar
David V
****
****
 
Příspěvky: 252
Registrován: úte črc 07, 2009 11:26,0
Bydliště: Brno

Předchozí

Zpět na Mondeo MK I-III - Elektroinstalace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků